ממשיכה במומנטום: פרדיס גברה על באקה 0-2

בני פרדיס ניצחה את באקה אל גרבייה, שסופגת הפסד ביתי שני ותצטרך להשקיע יותר מאמץ כדיי להתרחק מהתחתית. סהר אזולאי ומוחמד אבו פאני כבשו ונתנו לקבוצתם ניצחון שני ברציפות. אדהם זועבי: "הקבוצה שמחה", מוחמד עוודי: "הפסד לא קל"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 26-09-2021
  • 13:07

באקה אל גרבייה אירחה את פרדיס, למשחק שהיא קיוותה שיתנהל אחרת, כאשר דווקא האורחת הייתה זו שלקחה איתה את שלושת הנקודות ונשארת קרובה אל הצמרת, בעוד המארחת לא מצליחה להמריא.


המחצית הראשונה נפתחה דווקא בשליטה של באקה, אבל המארחת הרבתה להחמיץ, ובסוף המחצית היה זה דווקא סהר אזולאי מפרדיס שכבש והעלה את קבוצתו ליתרון 0-1. 

 

החצי השני של המשחק נפתח באותו הסימן כמו שהסתיים הראשון, כאשר האורחת הכפילה את התוצאה מגול של מחמד אבו פני, שכבש בדקה ה-49 וקבע 0-2. 

 

מוחמד אבו פאני כבש שער שני ברציפות (צילום : חגאג רחאל)

 

אדהם זועבי, מאמן פרדיס, התייחס לניצחון: "זה היה חשוב מאוד שנמשיך את המומנטום של המשחק האחרון. הניצחון האחרון. למשחק היינו מוכנים מבחינה טקטית, הגענו למצבים וניצלנו אותם, הקבוצה מאוד טובה, כיפית, וממשיכים הלאה." 


בנוגע למשחק עצמו אמר זועבי: "שוב אנחנו קבוצה שרוצה לשחק כדורגל, מגיעה להרבה מצבים מניעה את הכדורים ורוצים גם לתת גולים כמה שיותר. עובדה שהבקענו 4 גולים בשני משחקים, לא ספגנו בשני המשחקים האחרונים גם. הקבוצה שמחה, הקבוצה טכנית, הקבוצה גם חזקה, יש שחקנים בולטים שיודעים לתת גולים. זה מה שהיה, ניצלנו את המצבים שהגענו מול בקה אתמול, תרגמנו את המצבים לשערים וזה הביא לנו את הניצחון."


עוד אמר המאמן על המשך העונה: "אנחנו עם הפנים לרובי שפירא, יש לנו משחק קשה נגדם גם, נתכונן טוב, למרות כל הבעיות והתקציבים בקבוצה אנחנו מקווים גם שהמועצה תזרים לנו כספים בקרוב. אני מאמין שאם לא יהיו בעיות כספיות הקבוצה תהיה באמצע טבלה." 

 

אדהם זועבי : ''תרגמנו את המצבים לשערים.'' (צילום : חגאג רחאל)

 

מאמן באקה, מוחמד עוודי התייחס לההפסד:  "הפסד לא קל, בבית, נגד קבוצה ברמה שלנו. היינו צריכים לקחת נקודות בבית, והדברים לא עבדו איך שאנחנו רצינו. מחצית ראשונה שלטנו ולא ניצלנו הזדמנויות, ובהזדמנות הראשונה שלהם קיבלנו את הגול, שנתן להם הרבה כוח והרבה אוויר במחצית השנייה, במיוחד גם הגול הנוסף שלהם בפתיחת המחצית."

 

מוחמד עוודי : ''היינו צריכים לקחת נקודות בבית.'' 


כשנשאל על הסיבות לתוצאה אמר: "חוסר ריכוז ומחויבות שלנו, אנחנו נעבוד על לתקן את זה. אותו הדבר קרה לנו מול טבריה, היינו טובים מבחינת כדורגל, אבל חוסר ריכוז ומחויבות בהגנה הקבוצתית, את זה לא עשינו את זה נכון, צריך להשתפר מבחינה הגנתית כללית שלכל הקבוצה, זה ריכוז ומחויבות"

פרדיס ממשיכה להרשים (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרדיס עשו קבוצה מכלום, הם תחליטים וזה ההבדל (אבו מוך עבד 26-09-2021, 15:59)
    3 שחקנים פתחו בפרדיס שאצלנו בקושי התלבשו, שיחקנו ללא כתובת, והם שיחקו בצורה תכליתית, כך בליגה א צריך להביא נקודות עם דרך ולא עבאב אללה.