סיכום מחזור 3: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון לעולם לא משעמם.. נווה שאנן רושמים ניצחון שני ברציפות, טירת הכרמל מנצחים בכפר כמא, בית"ר חיפה רושמים לזכותם ניצחון חוץ גדול ורמות מנשה עם ניצחון ראשון העונה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 04-10-2021
  • 08:37

בית א'

איזה משחקים היו לנו בבית הזה! נווה שאנן עם ניצחון קליל בבית על בני מוסמוס, נוג'ידאת אחמד נעצרים בפרדס חנה, טירת הכרמל מנצחים בכפר כמא ואיכסל בעוספיא.

 

מכבי נווה שאנן אלדד – בני מוסמוס 0-1

שחקני נווה שאנן רושמים את ניצחונם השני ברציפות ולא מתקשים נגד שחקניו של זיאד אגרביה מבני מוסמוס. את השער היחיד במשחק כבש מור לוי בדקה ה- 15. במוסמוס לא מצליחים עדין להשיג ניצחון העונה והם מקווים לעשות זאת במחזור הבא.

 

 

כפר כמא – מ.ס. טירת הכרמל 3-0

שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל הגיעו לכפר כמא במטרה לנצח וסגרו את הבסטה מוקדם מהצפוי. בדקה ה- 38 הקבוצה כבר הייתה ביתרון של 3-0 שממנו המארחים מכפר כמא לא הצליחו לחזור. בכפר כמא הקבוצה של משה ויצמן עדין ללא ניצחונות בתחתית הטבלה וטירת הכרמל מתמקמת במקום השלישי עם ארבע נקודות.

 

חגיגות האוהדים של טירת הכרמל בשנה שעברה. האם יזכו לחגוג ככה גם השנה? כרגע הכיוון חיובי..

 

מכבי עוספיא – מכבי אחי איכסל 3-1

 

מכבי נוג'ידאת אחמד – פרדס חנה / כרכור 3-2

 

 

בית ב'

בבית ב' לעולם לא משעמם, בעיקר לא בליגה ב' צפון. שחקני גלבוע חוטפים 4-0 משחקני בית"ר חיפה שבאו למשחק חדים במיוחד. טירת הכרמל מצליחה לנצח את באקה, רמות מנשה חוגגים ניצחון ראשון העונה ובית שאן חוזרים למסלול הניצחונות.

 

סנדרלה גלבוע – בית"ר חיפה 4-0

שחקניו של אורן זילכה רושמים ניצחון שני ברציפות והפעם על חשבון שחקני גלבוע. אברהם אינעלם האגדי רושם לזכותו צמד שערים וביחד עם שערים של לי זלייט ומוחמד אבו קמיר שחקני חיפה מוצאים את עצמם עם ניצחון גדול של 4-0. בחיפה טפסים בטבלה למקום השלישי עם שש נקודות ושחקני גלבוע מוצאים את עצמם במקום השישי עם שלוש נקודות בלבד.

אורן זילכה - רושם עוד ניצחון לאוסף 

 

דליית אל כרמל – הפועל רמות מנשה / מגידו 2-0

שחקניו של אלעד ברצור רושמים את ניצחונם הראשון העונה והפעם זה בדליית אל כרמל נגד שחקניו של חוסאם חלבי. המשחק היה צמוד ואף קבוצה לא הצליחה לעלות ליתרון, עד שבדקה ה- 71 נפרץ הסכר ואורי ברנדמן מעלה את האורחים ליתרון. סמוך לשריקת הסיום, יובל לוי מרמות מנשה מוסיף שער משלו וסוגר סופית את הסיפור. רמות מנשה עולים למקום השביעי בטבלה עם שלוש נקודות ודליית אל כרמל נושפים בעורפם מהמקום השמיני עם נקודה אחת בלבד.

אלעד ברצור - משיג ניצחון ראשון העונה

 

הפועל בית שאן – ביר אל מכסור 0-2

 

הפועל טירת הכרמל – בני באקה 1-2

 

מאמן המחזור - מאור סיסו (צילום: אבי רביבו)

 

מור לוי - שחקן המחזור (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

שחקני נווה שאנן - רושמים ניצחון שני ברציפות (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

הוסף תגובה
תגובות