צור שלום ניצחה את כאוכב בהארכה, עירוני אשדוד התקשתה מול חורה

היום נפתחו משחקי סיבוב ו' בגביע המדינה ועד כה אנו מקבלים דרמות ושערים מכל המגרשים. במוקד, צור שלום ניצחה את כאוכב בהארכה, עירוני אשדוד הסתבכה מול חורה מליגה ג' אך עברה לבסוף, רובי שפירא ניצחה את יפיע ושעריים הביסה את קלנסווה. כל התוצאות והאירועים בפנים.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 04-10-2021
  • 17:19

מכבי צור שלום - הפועל כאוכב 1-2

שתי הקבוצות נפגשו במסגרת הגביע למשחק על טהרת ליגה א'. לאחר דקות שקולות האורחת היא זו שעלתה ראשונה על לוח התוצאות לאחר שער של מועמר קראקרה. הקבוצה של קובי דנינו לא הרימה ידיים וחזרה למשחק במחצית כשנתי חג'אני כבש. התוצאה החזיקה עד לסיום הזמן החוקי והמשחק להארכה. רגע לפני שריקת הסיום, בדקה ה-120 באסל שעאבן כבש והעלה את קבוצתו לשלב הבא. כאוכב עם הפסד שני ברציפות.

 

עירוני טבריה - איחוד בני כפר קרע 1-5

הקבוצה החזקה בליגה א' צפון אירחה את כפר קרע מליגה ב'. הפתיחה הייתה שייכת לאורחת שהיממה את המגרש כשמוחמד עקל כבש לאחר 15 דקות. טבריה לא נלחצה וחזרה למשחק עשר דקות מאוחר יותר עם צמד שערים של אביאל גבאי. במחצית השנייה לאורחת הצנועה נגמר האוויר וטבריה חגגה עם שערים של כפיר בן דוד ואופיר מזרחי (צמד). טבריה שלב הבא. 

 

מכבי עירוני חורה - עירוני אשדוד 4-2

הקבוצה של אבי אבינו התארחה ברהט למשחק מול היריבה מליגה ג'. בדקה השביעית עירוני חורה היממה את הצהובים כשנאדר אלקארנאווי ניצל טעות ענק של איציק שולמייסטר. עירוני אשדוד הצליחה לאזן את התוצאה משער של עדן שרם והקבוצות ירדו למחצית בשיוויון. החצי השני נפתח בסערה כשמאהר אלחממדה הורחק לאחר דיבורים עם השופט. החיסרון המספרי לא הפריע לנאדר אלקארנאווי להעלות שוב את חורה ליתרון מפתיע. רבע שעה לסיום עדן שרם הוכשל ברחבה, בר סוויסה עמד בלחץ ואיזן את התוצאה. בשלב זה שחקניה של חורה איבדו את הראש כששתי שחקנים שלה הורחקו תוך שלוש דקות. חניכיו של אבי אבינו ניצלו את היתרון המספרי, כבשו פעמיים וקבעו את תוצאת הסיום, עירוני אשדוד בשלב הבא.

 

מכבי שעריים - הפועל קלנסווה 1-4

הכחולים מרחובות אירחו את קלנסווה מליגה ב'. לאחר דקה בלבד גיא דיין כבש והעלה את האורחת ליתרון מפתיע. שחקניו של מוסא בן חיים חזרו במהירות למשחק, שערים של מתן ארביב, אופק בלסאן וצמד של עידו שרון הפכו את התוצאה וקבעו ניצחון מרשים. שעריים בשלב הבא.

 

רובי שפירא - עירוני יפיע 0-1

המארחת, שפתחה את העונה בצורה מאכזבת רצתה להתאושש מול היריבה מליגה ב'. הקבוצה של אלעד בראון שוב הראתה יכולת לא מספקת אך עלתה לשלב הבא לאחר שער של זיקו בדקות הסיום.

 

בני אילת - בני לוד 0-2

לאחר שרק שלפני שבועיים לוד ניצחה את אילת בצורה דרמטית במיוחד, הקבוצות נפגשו שוב באותו מגרש. חמש דקות לשריקת המחצית דניאל אלמליח העלה את מארחת ליתרון. במחצית השנייה דני עאמר הכפיל את התוצאה וקבע את תוצאת הסיום. שרון חיטמן ובני אילת בשלב הבא.

 

הפועל מרמורק - בית''ר יבנה 1-3

האדומים מרחובות אירחו את היריבה מליגה ג'. שחר שפייר כבש ראשון לזכות מרמורק. היריבה הצנועה לא הרימה ידיים כשחזרה למשחק ושלחה את ההתמודדות להארכה, שם אזלו כוחותיה. מרמורק כבשה פעמיים ועלתה לשלב הבא.

 

הפועל ירוחם - מכבי יבנה 2-1

אחת הקבוצות הטובות בליגה ב' דרום אירחה את מכבי יבנה. הפתיחה הייתה שייכת לחניכיו של ניר ברד שעלו ליתרון משער נפלא של מושיקו אביטן. ירוחם עמדה יפה מול היריבה מליגה א' אך לא עמדה בלחץ בדקות הסיום. בדקה ה-88 אדיר חליפה איזן את התוצאה כשדייק מהנקודה הלבנה ועמוק בתוך תוספת הזמן אלירן שמש כבש והעלה את יבנה לשלב הבא, ירוחם תצא עם המחמאות.

 

מ.ס טירה - בסמת טבעון 1-3

קבוצתו של עבד טיטי וחיים לוי אירחה את היריבה הצנועה מליגה ג' שהיממה את טירה כשעלתה ליתרון מוקדם לאחר שער נפלא של מוחמד מהדאוי. היתרון המפתיע החזיק עד לדקה ה-54 כשטירה איזנה את התוצאה לאחר ערבוביה ברחבה. המהפך הושלם ארבע דקות מאוחר יותר כשדלה ימפולסקי כבש לאחר בישול יפה של אברהם צ'וקול. את אקורד הסיום קבל אופק יפרח שכבש והעלה את טירה לשלב הבא וזאת למרות שהתקשתה מול בסמת טבעון הצנועה.

 

תוצאות נוספות 

בני הרצליה - צעירי טירה 2-1

רובי שפירא בשלב הבא (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד לבחורים משעריים (הוגה דעות 04-10-2021, 18:06)
    יביאו לנו ????
  2. אנחנו קבוצה (עירוני אשדוד 04-10-2021, 18:44)
    גמורה חלשה ‏חייב לעשות שנויים
  3. גם בגביע המדינה יפו חוטפת (אכזבה גדולה 04-10-2021, 19:41)
  4. קלנסווה ליצנים (שערוקי 05-10-2021, 05:49)
    קלנסווה זה בדיחה, החליפו מאמן וקיבלו מאיתנו 4,אין להם לא הגנה ולא התקפה, אין טביעת אצבע של מאמן, העיקר הכסף הגדול.
  5. יום א שעריים קורעת את חולון. (חולון....חחח מוסא מגיע תתכוננו שימו חיתול 05-10-2021, 09:53)
    יאלללה שעריים לכתוש ביום א