סוכן השחקנים עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 7

אנו במחזור השביעי וכפר קאסם מוליכה את הטבלה עם מהראן ראדי המצוין. אשדוד במקום השני אך מאמנה רוני אוואט הודיע על התפטרותו. כפ"ס ופאחם סוגרים את הרביעייה המובילה ונמצאים מרחק של 4 נקודות מהבטן של הליגה. רעננה עמוק עמוק בתחתית עם שתי נקודות מלבד מתחילת העונה וללא נצחון. המשחק המרכזי הוא המפגש בין שתי היורדות מליגת העל-בני יהודה וכפ"ס.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 08-10-2021
  • 09:05

ונעבור למשחקים:

הפועל רמה"ש-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: רמה"ש השיגה נצחון ראשון בשבוע שעבר ובמשחקיה נכבשים מעט שערים. כפר קאסם היא הקבוצה הלוהטת של הליגה עם מהראן ראדי המצוין שיכול להבקיע מ-25 מטר גם בימין וגם בשמאל.הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

הפועל עכו-מכבי אחי נצרת

שי אבני: מהמשחק הזה יש זכרונות לא טובים לכל חובבי הכדורגל.  במשחק הסיום של העונה שעברה , אחי נצרת הפסידה 0:5 והשאירה למעשה את עכו בליגה. אחי נצרת צריכה להחזיר את הכבוד שלה ותוצאה כזו בטח לא תחזור במשחק הזה.הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

 

הפועל פ"ת-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: פאחם הציגה במחזור הקודם את המשחק המשוגע של העונה עם רביעייה שכבשה בעשרה שחקנים לרשתה של עכו ונצחון בתוספת הזמן. פאחם קבוצה טובה מאוד העונה והפועל פ"ת רוצים בסך הכל להעביר עונה שקטה.הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

רוני אוואט התפטר, איך זה ישפיע על האדומים מול בני ריינה? 

 

הפועל ר"ג-סקציה נס ציונה

שי אבני:  הפועל ר"ג כבשה רביעייה מול רעננה ביום שני והשיגה נצחון חשוב. כעת היא תמשיך במומנטום מול נס ציונה המשתפרת.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

הפועל ראשל"צ-הפועל עפולה

שי אבני:  ראשל"צ לאחר שני הפסדים רצופים דווקא אחרי פתיחת עונה טובה. עפולה עם שלושה משחקים רצופים ללא נצחון. ראשל"צ בבית יקחו את הנקודות.הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

מכבי בני ריינה-א.ס אשדוד

שי אבני: אשדוד היא ההפתעה של הליגה וממוקמת במקום השני. רוני אוואט הודיע השבוע על התפטרותו וזה יהיה בעוכריהם במשחק החוץ הרחוק בצפון מול ריינה. הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

 

בני יהודה ת"א-הפועל כפ"ס

שי אבני: דרבי היורדות מליגת העל. בני יהודה הוכרזה כעולה בטוחה טרם פתיחת הליגה וכעת היא מקום שלישי מהסוף... כפר סבא בנו קבוצה טובה ומאוזנת והיא בהחלט מועמדת לחזור העונה לליגת העל.הניחוש שלי: תיקו.

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל רעננה

שי אבני: קרב תחתית בין האחרונה ללפני אחרונה. רעננה בבור עמוק ואם בעונה שעברה רצתה לחזור תוך עונה אחת , כיום חושבים רק על הישארות בליגה לאחר פתיחה לא טובה של העונה. בית"ר ת"א השיגה במחזור הקודם נצחון ראשון ותמשיך את המומנטום.הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

הוסף תגובה
תגובות