סיכום מחזור 4: ליגה ב' דרום ב'

בליגה ב' דרום היה לנו מחזור נהדר. רמלה מנצחת באור יהודה, קריית מלאכי בשיכון המזרח, ערד במעלה אדומים, מרחבים את שדרות ולא מעט תוצאות תיקו עם משחקים שהיו מצוינים, אך היו ללא שערים.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 13-10-2021
  • 09:48

בית א'

בבית א' היו אחלה של משחקים. שגב שלום וקריית גת לא מצליחים לייצר שערים, אך שיחקו נהדר. רמלה מנצחת באור יהודה, ירוחם לא מצליחה לנצח את גדרה וקריית מלאכי מנצחת את שיכון המזרח.

 

מ.ס. שגב שלום – בית"ר קריית גת 0-0

שחקני שגב שלום בינתיים מוכתרים כאלופי התיקו עם תוצאת תיקו שלישית משלושה משחקים העונה. שחקני של מוראל אבו בלאל לא מצליחים להבקיע שערים ומסיימים את המשחק בתוצאת 0-0. מנגד, שחקניו של אשר אלפסי מקריית גת חגגו העונה ניצחון אחד ובזכותו הקבוצה נמצאת במקום השישי בבית. במחזור הבא שחקני קריית גת יארחו את ירושלים ושגב שלום יתארחו באור יהודה.

אייל אליאס - הוא וחבריו לא הצליחו למצוא את הרשת (צילום: ולדי מוסייב)

 

מ.ס. רמלה – מ.כ. אור יהודה 0-1

שחקניו של ישראל כהן מרמלה חוגגים את ניצחונם השני העונה עם 1-0 קטן משער של דימיטרי קנבסקי בדקה ה- 73 שמביא לרמלה את הנקודות. מנגד, שחקניו של מוטי לוי מאור יהודה רושמים הפסד רביעי מתוך ארבעה משחקים שמשאיר אותם בתחתית הטבלה. במחזור הבא שחקני רמלה יתארחו בגדרה ואור יהודה יארחו את שגב שלום.

 

ישראל כהן - רושם עוד ניצחון (צילום: יח"צ)

 

הפועל ירוחם – הפועל גדרה 0-0

 

מכבי קריית מלאכי – שיכון המזרח 1-2

 

 

בית ב'

בבית ב' סוף סוף זכינו לניצחון ראשון של מרחבים, ערד עם ניצחון על מעלה אדומים שמסתבכים בתחתית ובאר שבע חוגגים ניצחון יפה ברהט.

 

בית"ר מעלה אדומים – מ.כ. ערד 3-2

בית"ר מעלה אדומים עדין ללא ניצחונות העונה ורושמת את ההפסד הרביעי שלה מארבעה משחקים. שחקניו של יאיר אסייג היו קרובים לנקודות ראשונות העונה, אך צמד של דוד טיוליאבקו עזר לקבוצתו מערד לזכות בניצחון. בערד חוגגים ניצחון ראשון העונה שבזכותו הקבוצה נמצאת במקום החמישי והבטוח בבית.

 

הפועל מרחבים – מכבי עירוני שדרות 1-3

שחקני מרחבים משיגים את ניצחונם הראשון העונה שמעלה אותם למקום השביעי בבית ומרחיקים אותם מעט מתחתית הטבלה. עקב ניצחונם של מרחבים זה היה ההפסד השני העונה של שחקני שדרות שלא במצב אידיאלי אם מסתכלים על הטבלה בבית א'. במחזור הבא מרחבים יתארחו בנתיבות ושדרות יארחו את צעירי רהט.

 

הצוות הניהולי במרחבים - חוגגים ניצחון ראשון העונה

 

מועדון צעירי רהט – מכבי באר שבע 4-1

 

קובי דומר - הוא וחבריו מאור יהודה לא הצליחו להשיג נקודות השבוע (צילום: דוברות אור יהודה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גדרה (אוהד 13-10-2021, 12:36)
    דניאל אטיאס השחקן הטוב בליגה שנה הבאה ליגה לאומית
  2. הנהלה של ליצנים (אורן 13-10-2021, 20:09)
    שנה הבא דרבי בליגה ג אור יהודה אתם הקבוצה הכי מסודרת מגיעים לשפל המדרגה ממש בושה הרסתם מועדון אם גאווה הפחתם אותם לשכונה כולם להתפטר שלומי חזן וכל האוכלי חינם אנחנו הקהל סובל משקרים וסיפורים דייי שימו את המפתחות ותעזבו אותנו בשקט
  3. מה עם הליצן שי מאור ?? (מודיעין 13-10-2021, 23:36)