כעס בבועיינה: נידאל שלעאטה צפוי לסיים את תפקידו אם לא ינצח במחזור הקרוב

בבועיינה הגיבו בהלם להדחה המפתיעה בגביע המדינה לאחווה כפר מנדא מליגה ב'. במועדון לא מרוצים מפתיחת העונה של הקבוצה ולפי דיווחים שהגיעו לאתר ''גולר'', במידה ונידאל שלעאטה לא ינצח במחזור הקרוב את מגדל העמק, הוא צפוי לסיים את תפקידו בקבוצה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 13-10-2021
  • 12:00

בבועיינה הגיבו בכעס ובאכזבה הגדולה להדחת הקבוצה מגביע המדינה וזאת לאחר ההפסד אמש 2-1 לכפר מנדא מליגה ב'. בועיינה פתחה את משחק הגביע בצורה טובה כשלקראת הירידה למחצית עודאי שלעאטה כבש אך כפר מנדא לא הרימה ידיים ובדקות הסיום היא ביצעה מהפך משערים של טארק כיוואן ושל החלוץ הותיק, מהראן לאלה, שכבש בתוך תוספת הזמן והדיח את בועיינה.

 

במועדון לא קיבלו בהבנה את ההפסד כשמה שצרם במיוחד הוא שעל הקווים מהצד השני עמד אחמד סבע, שאימן אשתקד בבועיינה והצדדים נפרדו בקיץ בטונים צורמים.

 

בעקבות ההפסד, למאמן הקבוצה, עודאי שלעטאה הובהר שבמידה וקבוצתו, שממוקמת שישית בטבלה, לא תנצח את מגדל העמק בשישי הקרוב, הוא צפוי לסיים את תפקידו.

מעמדו של נידאל שלעאטה התערער (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד טבריה (אבי 13-10-2021, 12:51)
    זה לא מפתיע אתם במיגזר יש לכם ניהול כושל..שכונה
  2. לסגור את הענף מהר (יעקב 13-10-2021, 18:03)
    נידאל מאמן מצויין שהוא מעל הליגה , תסתכלו טוב טוב איזה סגל הבאתם לו , אין לו אפילו שם אחד מבריק בסגל ! משחק עם חבורה של צעירים ועשה פתיחה עונה טובה מאוד בליגה קורה שהוא מודחת נגד קבוצה מליגה נמוכה ממנו שיש לי סגל שלא נופל מליגה א . בושה !
  3. נידאל המאמן הכי טוב בליגה (ארמלי 13-10-2021, 18:05)
    אני בהלם שכך ההנהלה חושבת , מאמן כזה צריך להחתים ל 3-4 לפחות. עם סגל שיש לו תסתכלו איפה הוא ממוקם בטבלה יא חסרי ידע
  4. הבעיה היא : אין לכם רגל מסיימת!!! מי שיכבוש שערים. (אוהד 14-10-2021, 05:18)
    ראיתי את המשחק שלכם מול טירה , רכבתם עליהם כל המשחק, החמצות שלכם בלי סוף, אין לכם מי שידחוק את הכדור לרשת.