סיכום מחזור 5: ליגה ב' דרום א'

ליגה ב' דרום א' דאגה שיהיה לנו בשבוע מחזור מהסרטים. מחנה יהודה מנצחת בהוד השרון, בית דגן דורסת את ספורטינג תל אביב, קלנסוואה לא מתקשה נגד בית"ר רמת גן וקריית אונו רושמת ניצחון חוץ לרזומה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 18-10-2021
  • 13:18

בית א'

בבית א' היו משחקים גדולים. מחנה יהודה מנצחת בחוץ את הוד השרון, בית דגן מנצחת בבית את ספורטינג תל אביב, בית"ר כפר סבא מצליחה לנצח את בני טייבה ובני יפו מנצחים את כפר קאסם.

 

הפועל הוד השרון – הפועל מחנה יהודה 2-0

שחקניו של רמי צבי נשארים משולמים גם לאחר המחזור הזה כשהם עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. שחקני מחנה יהודה לא התקשו נגד שחקני הוד השרון למרות שלהפסקת המחצית הקבוצות ירדו ללא שערים. בהוד השרון רושמים את הפסדם השני העונה, אך הקבוצה עדין במקום הרביעי בבית ואין באמת סיבה לדאגות.

 

עירוני בית דגן – ספורטינג תל אביב 0-3

עירוני בית דגן חוגגת את הניצחון השני שלה העונה ועולה למקום השלישי עם 8 נקודות. שחקניו של יהושוע סידל שומרים על הבית עם ניצחון על שחקני ספורטינג כשבר סידס כובש צמד. בספורטינג רושמים את ההפסד השני העונה והקבוצה מתחילה לצנוח בטבלת בית א'. במחזור הבא ספורטינג יארחו את בני יפו ובית דגן יתארחו במחנה יהודה.

 

שחקני בית דגן - חוגגים את הניצחון (צילום: דוברות בית דגן)

 

בית"ר כפר סבא – שמשון בני טייבה 1-2

 

בני יפו – הפועל כפר קאסם 1-2

 

בית ב'

בבית ב' לא יכול להיות רגוע לעולם. קלנסוואה מנצחים את בית"ר רמת גן, קריית אונו מנצחים בחוץ את הכח רמת גן, רואה חשבון עם עוד הפסד לאוסף וצעירי טירה לא התקשו במיוחד נגד שחקני פרדסיה.

 

הפועל קלנסוואה – בית"ר רמת גן 0-2

שחקניו של חיים סירוטקין רושמים ניצחון שלישי ברציפות ושומרים על המקום הראשון בטבלה כשהם עם 12 נקודות לאחר חמישה משחקים. הקבוצה במומנטום טוב ועכשיו נשאר לראות האם הם יצליחו לשמר אותו. בבית"ר רמת גן רושמים את הפסדם השני העונה, כשהקבוצה יורדת למקום השישי בבית עם ארבע נקודות בלבד.

 

שחקני קלנסוואה - רושמים עם ניצחון לאוסף (צילום: דוברות הפועל קלנסוואה)

 

הכ"ח עמידר רמת גן – הפועל קריית אונו 2-0

שחקניו של אלי מיכאלי מקריית אונו רושמים את ניצחונם השני העונה ומטפסים למקום החמישי בבית לאחר הניצחון ברמת גן. המשחק היה שווה כוחות והיה נראה שהוא יסתיים בתיקו, עד שבדקה ה – 75 אבישי שחם הבקיע את השער הראשון ולאחר ארבע דקות עדן עזריה את השני. בהכח רושמים את ההפסד השלישי העונה וכדאי לקבוצה לעשות חושבים כיצד להתחיל לייצר ניצחונות.

 

שחקני שתי הקבוצות בתחילת המשחק (צילום: דוברות הפועל קריית אונו)

 

הפועל רמת ישראל – רואה חשבון תל אביב 1-2

 

צעירי טירה – הפועל פרדסיה 0-2

 

מאמן המחזור: רמי צבי. 

 

 

שחקן המחזור – בר סידס

שחקני בית דגן - חוגגים ניצחון גדול (צילום: דוברות עירוני בית דגן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קלנסווה ליצנים (ביתרי 18-10-2021, 22:16)
    קלנסווה סתם חלשים, אם לא היינו מחטיאים את הפנדל בגלל המגרש המסריח שהביאו אותנו אליו, לא היו מנצחים אותנו בחיים. יש להם מאמן שנראה כמו נהג משאית ולא כמו מאמן ועוד כמה ליצנים בספסל, ככה לא נראית קבוצה שרוצה לעלות, ככה נראה קרקס.
  2. חבר'ה מדובר בהכח ר"ג. לא סתם עוד קבוצה (ברק 18-10-2021, 22:59)
    אלא קבוצת עבר מפוארת ותראו היכן הם נמצאים היום. בתחתית ליגה ב'