רונן קנפו בתגובה לדברי יו"ר עירוני כסייפה :"אם זו הגישה, אהלן וסהלן"

הנהלת חולון כועסים ומזועזעים מתגובת יו״ר כסייפה, עדנאן אלעמור, שאמר הבוקר לאתר גולר: "שאם לא יחזרו עם הנקודות מחולון יערפו ראשים״. בחולון מתכוונים להוציא מכתב חריף להתאחדות ולאיגוד השופטים. זאת בטענה שאמירות מהסוג הזה מסוכנות ועלולות לגרום לשחקני כסייפה לא לבוא לשחק כדורגל, אלא לבוא לפצוע שחקנים מפחד שלא יקבלו שכר או שיערפו את הראשים שלהם. ההתאחדות תשלח משקיף למשחק להיות סוג של הרתעה ולמנוע אלימות.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 21-10-2021
  • 13:13

הבוקר (חמישי) פורסמה כתבה בנוגע למצבה של קבוצת הכדורגל עירוני כסייפה, ועל כך ששחקני המועדון פוצצו אימון של הקבוצה. בכתבה פורסמה תגובה מצידו של יו״ר הקבוצה עדנאן אלעמור. בחולון הזדעזו מתגובתו של עדנאן בנוגע לציפיות שלו מהמשחק נגד חולון ובה נאמר: "שאם לא יחזרו עם הנקודות יערפו ראשים."


רונן קנפו בעלי המועדון ירמיהו חולון בתגובה: ״אם זה באמת נכון מה שנאמר זה חמור מאוד. מה זה יערפו ראשים? מה זה טאליבן ? אני הולך להגיד לשחקנים שלי רק דבר אחד! אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו, ותאמינו לי יש פה אחלה קבוצה שיודעת לשחק כדורגל. שאף אחד לא יחשוב בטעות שאם הם יבואו לא לשחק כדורגל, אז איך אומרים "אהלן וסהלן" שינסו״

 

יו״ר כסייפה עדנאן אלעמור בתגובה: ״אין שום קשר לחולון, שרונן קנפו יתעסק בקבוצה שלו, אין לו מה להתערב בניהול המועדון שלי ושיתרכז במועדון שלו בלבד. אם יש לו בעיה, שיפנה אלי אישית. אני אנהל את המועדון איך שאני רוצה, ואם מישהו צריך לשלם את המחיר אצלי הוא ישלם וזה לא קשור אליו אף אחד לא צריך להתערב במה שקורה בכסייפה. מי שלא ישחק ויתן את המאתיים אחוז שלו ישלם את המחיר, וזה לא משנה אם זה נגד חולון או נגד קבוצה אחרת.״

 

לאתר גולר נודע שההתאחדות לכדורגל לקחו את הדברים ברצינות ומתכוונים לשלוח משקיף למשחק שאמור להיות סוג של הרתעה למקרה שמישהו חלילה יחשוב לנהוג באלימות. 

רונן קנפו, בעל הבית בחולון, מוכן לכל תרחיש.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה תביס אותו ככה או ככה אל תתרגש (רונן כנפו 21-10-2021, 16:40)
    ז
  2. א (מחמוד 21-10-2021, 17:50)
    ילה כסיפה לו חוזרים בלי ניצחון בהצלחה
  3. בפורט (מאלק 21-10-2021, 19:23)
    שתי התגובות לא משרתות אף אחת מהקבוצות ולא ראויות לפרסום..