הפסד ראשון לאדומים אשדוד, ריינה לוהטת

המחזור התשיעי בליגה הלאומית התקיים במלואו היום (שישי) והוא סיפק לנו תוצאות דרמטיות והרבה שערים. במוקד, אדומים אשדוד ספגה הפסד ראשון בלאומית כשכשלה מול הפועל כפר סבא, ריינה המשיכה את המומנטום עם ניצחון על רעננה, אחי נצרת סופרת משחק שישי ללא ניצחון ובני יהודה הביסה את הפועל עפולה

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 22-10-2021
  • 19:47

מכבי בני ריינה - הפועל רעננה 0-2

ריינה המשיכה את היכולת הנפלאה שלה מהמחזורים האחרונים גם מול רעננה. לאחר 13 דקות בלבד בנג'מין קוקו דייק מקרוב והעלה את המארחת ליתרון שהוכפל על סף שריקת המחצית משער נהדר של חוליו סזאר. החצי השני לא התעלה לרמה גבוהה והמשחק הסתיים בניצחון 2-0 לזכות הצהובים. ריינה עלתה למקום החמישי בטבלה, רעננה מסתכלת על כל הליגה מלמעלה.

 

בנג'מין קוקו עולה לכדור גובה (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל כפר סבא - הפועל אדומים אשדוד 0-2

השבוע הקשה של חניכיו של רוני אוואט הסתיים בהפסד ראשון העונה בליגה. לאחר רבע שעה יוני סטויאנוב פרץ בצורה נפלאה לרחבה וניצל תרדמת בהגנת האדומים כדי להעלות את קבוצתו ליתרון. עוד במחצית הראשונה המאחרת יכלה להכפיל את היתרון מהנקודה הלבנה אך גיא הרמן הנפלא סחט הדיפת ענק מגיל יצחק. האדומים ניסו לחזור למשחק אך נענשו, עמוק בתוך תוספת הזמן עומר בוארון כבש והותיר את הפועל כפר סבא בפסגת הליגה. האדומים יקוו לפתור את הבעיות במועדון כמה שיותר מהר.

 

הפועל רמת גן - אחי נצרת 1-1

קרב התחתית הסתיים בחלוקת נקודות. לאחר מחצית דיי משמימה שהתנהלה בצורה שיוויונית ושקולה, אחי נצרת עלתה ליתרון מהיר בדקה ה-47 כשדובב גבאי דייק מהנקודה הלבנה. האורדונים הגיבו מהר עם שער נפלא של רוי קורין הצעיר. בעשר הדקות האחרונות רמת גן שלחה הרבה שחקנים קדימה אך היא לא הייתה מספיק איכותית בפעולות האחרונות והיא עדיין עם ניצחון בודד בתשעה מחזורים. אחי נצרת סופרת משחק שישי ללא ניצחון.

 

הפועל רמת גן ואחי נצרת נפרדו בתיקו שלא משרת את שתיהן (צילום : יח''צ)

 

בני יהודה - הפועל עפולה 0-5

ברוכה הבאה לליגה הלאומית בני יהודה! הכתומים של יוסי אבוקסיס נתנו תצוגת תכלית מול הפועל עפולה כשחגגו משערים של רועי בן שמעון, עמית זנטי, אבישי כהן ואלירן עטר (צמד) ובכך חגגו ניצחון שני העונה. כעת הכתומים מקווים שליכולת הזו תהיה המשכיות גם במחזורים הבאים.

 

הפועל פתח תקווה - הפועל ניר רמת השרון 2-0

הפסד מתסכל במיוחד למלאבסים. המאחרת הגיעה להמון הזדמנויות ופעם אחר פעם היא נתקלה בתצוגת ענק של השוער הצעיר עומר ניראון. שמונה דקות לסיום היא נענשה על כך, רועי רבינוביץ' כבש מקרוב והעלה את קבוצתו ליתרון שהוכפל שתי דקות לסיום משער של חלוצה של הפועל מרמורק אשתקד, אוהד ברזילי. בסיום, ניצחון שלישי העונה לקבוצה של עידן בראון, הפועל פ''ת עם משחק רביעי ללא שער וללא נקודות.

 

תוצאות נוספות :

בית''ר ת''א בת ים - הפועל א.א פאחם 0-0

הפועל עכו - מ.ס כפר קאסם סוהיב 0-0

הפועל ראשל''צ - סקציה נס ציונה 1-1

ריינה עם ניצחון שני ברציפות (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. השוער שלנו (איתן 23-10-2021, 09:46)
    יש לנו את אחד השוערים הטובים משחק ענק של שוער אדומים אשדוד