תחזית ליגה א צפון: אוהד רון מארח את רועי כהן

מחזור מספר 8 הגיע לליגה א׳ צפון, והשבוע החלטתי לארח את חברי הטוב רועי כהן, שהיה בעברו שחקן בכיר בהפועל ק"ש והפועל נוף הגליל, ובעונה האחרונה הוא מנהל מקצועי בהפועל כפ"ס מהליגה הלאומית. רועי חושב שטבריה תעלה ליגה העונה והיא תנצח השבוע, אבל מה עם יתר המשחקים? מה יהיה? שווה לקרוא!

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-10-2021
  • 16:04

ונעבור למשחקים:

מכבי צור שלום -עירוני נשר 

אוהד : מכבי צור שלום מאכזבת ובגדול העונה וחבל, יש להם את כל האמצעים מבחינת תקציב להעמיד קבוצה חזקה בהרבה. מנגד נשר רואים שזאת קבוצה מצויינת שסובלת מחוסר נסיון של שחקניה הצעירים והמוכשרים אבל ממש לא יציבים. נשר עדיפים, אבל בגלל חוסר הנסיון שלהם צור שלום תנצח. 

 

רועי: משחק בין שתי קבוצות ממרכז טבלה ומטה, ככה שהכל פתוח במשחק הזה וכל תוצאה יכולה להיות. אני נוטה ללכת עם הביתיות של צור שלום ולכן אני מסמן 1- צור שלום תנצח. 


הפועל בני פרדיס - מ.ס. טירה 

אוהד:  פרדיס עדיין לא התאוששו מהמשחק מול נשר וחבל שכך, כי הליגה מתחילה לברוח להם וכל פתיחת העונה המדהימה שהם עשו כבר נשכחה. פרדיס קבוצה טובה בטח בבית, אבל טירה קבוצה אחת החזקות בליגה ואם לא תנצח את פרדיס יהיו שם זעזועים גדולים. מאמין שטירה תנצח. 

 

האם חיים ולי וקבוצתו ימשיכו את המומנטום מהגביע? 

 

רועי: אני עוקב אחרי טירה ויודע שהם עושים  פרוייקט מעניין של כמה שנים בהובלתו של עבד טיטי, שהוא איש כדורגל ידוע ואם לא יקרה משהו מיוחד אני מאמין שהפרוייקט שלו יצליח.אני מאמין שהם ידבקו למובילה מטבריה במאבק העלייה, ולכן אסמן ניצחון לטירה


עירוני טבריה -הפועל כפר כנא 

אוהד: טבריה הקבוצה הכי חזקה בליגה וזה ביתרון גדול על השאר, ולמעשה היריבה היחידה של טבריה העונה תגיע כנראה מהגביע ולא מהליגה. כפר כנא מתחילה להתחבר ולהראות את היכולות שלה, אבל מול טבריה החזקה אני לא רואה כל סיכוי. ניצחון קל לטבריה. 

 

רועי: הקבוצה שבנה חברי שמעון הדרי אמורה לסיים את העונה בליגה הלאומית, ובמשחק ביתי דווקא נגד קבוצה לא רעה מכפר כנא האיכות תנצח ולכן אסמן ניצחון לטבריה, שתמשיך להוביל את הטבלה עד סיומה של העונה. 

 

 

האם טבריה תחגוג מול כפר כנא? (צילום: עודד חסין) 


מכבי טמרה-הפועל הרצליה 
אוהד: טמרה ללא ספק הפתעת העונה, וכל הכבוד מגיע לפטריסיו סייג על העובדה שלו שם. הרצליה התחילה להתחבר ולהתאושש ולהחבר כמה משחקים טובים, אבל הם כהרגלם לא מסוגלים לנצח בכפר ובטח לא בכפר כמו טמרה, כי השחקנים של הרצליה עשויים מסוכר והם מפחדים כנראה לנצח את טמרה למרות זאת טמרה תמשיך את הפתעת העונה אבל במשחק הזה הרצליה לא תפסיד ותסיים בתיקו.

 

רועי: במכבי טמרה משחק שחקן שאני מאוד אוהד, שהיה אצלי בהפועל נוף הגליל וזה אחמד קסום שהוא נכס לכל קבוצה ושחקן מצויין. מאמין שהמקומיים ישאירו את מלוא שלוש הנקודות בבית ולכן אסמן ניצחון לטמרה. 


בקה אל גרביה-רובי שפירא 
אוהד: באקה במקום האחרון, למרות שיש להם סגל שחקנים טוב, אבל הבעיה שם זה הפציעות הרבות של שחקני מפתח. מנגד אלעד בראון מגיע לבאקה ומול האקסית ירצה לנצח בכל מחיר ולהוכיח שההשפלה בגביע היתה חד פעמית, כי רובי התחילו להתחבר ולייצר נקודות. באקה בבית תנצח ותתחיל להתאושש.

רועי: שתי קבוצות מרכז טבלה ומטה,  הן לא יציבות עד כה ולכן לדעתי המשחק יסתיים ללא הכרעה והמשחק יסתיים בתיקו

 

אלעד בראון פוגש את האקסית (צילום: חגאג ראחל)  
 

בני זלפה-מגדל העמק 
אוהד: יש לי תחושה שבני זלפה בכיוון הנכון ומתחילים להתייצב, ובעיקר מתחילים לאגור נקודות. מנגד התחושה שלי על מגדל העמק שיש שם מאמן שהוא מתנהג בצורה ילדותית ולא התבגר, ולמרות שעשה תיקו מול המוליכה מטבריה איבד קצת את הפאסון של המאמן והתלהב יתר על המידה, אבל זה גם בסדר כי אולי זה ההישג הכי גדול בחיים שלו. רק שיזכור שהוא עדיין במקום ממנו יורדים ליגה  והפסד נוסף לזלפה רק יחמיר את המצב. זלפה לדעתי טובים ממגדל העמק בטח בבית שלהם, ולכן הם ינצחו.  

 

רועי: משחק בין שתי קבוצות שמחפשות להתייצב ולהגיע למרכז טבלה,אני מאוד אוהב את התשוקה של מאמנה של מגדל העמק עומרי ביטון להצליח, אציין שבשתי הקבוצות האלה יש שחקנים צעירים שגדלו אצלי והם שחקנים סופר מוכשרים ולכן אסמן איקס בתקווה לכדורגל משובח. 


צעירי טייבה- הפועל איכסל 

אוהד: עיסא נוגידאת מאמנה המצויין של טייבה מוכיח מתחילת העונה שהוא מאמן מהטובים בליגה. איכסל פשוט מתרסקים וחבל זה מועדון מהגדולים בליגה א ורק נקווה שיחזור לימיו היפים בליגה הלאומית. טייבה עדיפה בכל פרמטר ולא מצב שהם לא מנצחים ובגדול. 

רועי: עצוב לי שקבוצה כמו איכסל מצמרת ליגה לאומית מוצאת את עצמה כקבוצה תחתית בליגה א צעירי טייבה בבית אמורים לנצח ולכן אסמן 1 

 

הפועל בועיינה-הפועל כאכוב 

אוהד:כאוכב הביסה את איכסל, ואולי זה הניצחון שהיה חסר להם לחזור למסלול הניצחונות. כאוכב קבוצה טובה, אבל כנראה צריך להחליף שם דור שחקנים ולרענן את השורות. בועיינה ממשיכה את ההצלחה מעונה שעברה ובבית הם שווים ניצחון ולא משנה נגד מי היריבה. ניצחון לבועיינה.

 

רועי: קרב בין 2 קבוצות טובות שרוצות לרוץ בחלק העליון של הטבלה, ולדעתי האיכות של כאוכב תכריע והיא תנצח ותמשיך במסע לעבר הצמרת. אסמן 2

 

צעירי כפר כנא -הפועל בני ערערה 

אוהד:צעירי כפר כנא בבית עדיפים על בני ערערה שלמרות פתיחת עונה נהדרת מתחילה לאבד גובה ולהפסיד משחקים. כפר כנא קבוצה מצויינת ולא סתם הם בחלק העליון של הטבלה. הם עדיפים על ערערה והם גם ינצחו. 

 

רועי: שתי קבוצות מצויינות שקרוהבות לחלק העליון של הטבלה ולכן הן יתחלקו בנקודות והמשחק יסתיים ללא הכרעה אסמן איקס.

 

שיהיה בהצלחה לכולם!!

אוהד רון מארח את רועי כהן מי שהיה כוכב עבר וכיום מנהל מקצועי בהפועל כפ"ס

הוסף תגובה
תגובות
  1. כרגיל אוהד רון (אא 29-10-2021, 13:48)
    כרגיל אוהד רון במקום להיות מקצועי ולתת דעתו על משחק מסויים סוגר חשבונות עם מאמן מגדל העמק, עד כמה ממורמר אתה יכול להיות?! לא שדעתך שווה משהו או מזיזה למישהו, לפחות תהיה עם קצת כבוד ותהיה מקצועי יפח.
  2. מאמן (השכן 29-10-2021, 17:08)
    אוהד רון צודק, בכדורגל אין דיבורים אלא רק מעשים, מכדל העמק נושקת למקום האחרון, ומר ביטון מתגאה במיקום של הקבוצה, הוא מרדים את ההנהלה, אולי תחזור לאמן את הילדים.