טבריה הביסה את כפר כנא בצפון, יפו הובסה מול כפר שלם בדרום

איזה מחזור מטורף היה לנו השבוע בליגה א׳, עם הרבה אירועים, שערים וניצחונות דרמטים. בצפון טבריה ממשיכה להיות מושלמת, כאשר היא מתפוצצת על כפר כנא עם ארבעה שערים. בדרום כפר שלם הביסה את יפו, יובל נעים ושמשון כפר קאסם גברו על דימונה, שמשון ת״א מנצחת את מרמורק, נורדיה עם ניצחון ראשון העונה, ואזור התפוצצה על לוד. ומה עם שאר התוצאות? כל הפרטים בסיכום שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 29-10-2021
  • 16:24

מחוז דרום: 

 

מכבי יפו- הפועל כפר שלם 4-0

איזה ניצחון אדיר החבורה של עומר פרץ עשתה על חשבונה של יפו, לאחר שהתפוצצה על המגרש על ארבעה שערים. הכתומים ממשיכים לאותת לליגה ומוכיחים כל מחזור מחדש שיש פה קבוצה שתתמודד חזק על עלייה. כפר שלם שלטה ברוב המשחק והייתה הרבה יותר איכותית. מנגד, יפו הייתה מפוזרת על המגרש, ולמרות שהצליחה להגיע למספר מצבים היא לא הצליחה לכבוש. יפו קופחה בשער השני והכפר כבשו מנבדל ברור, אבל זה לא מה שהשפיע על הניצחון. כי הגנת יפו אכזה במשחק, וכפר שלם ניצלה זאת כדי לכבוש. מלבד החיזוקים, יפו צריכה לבצע שינויים בהתנהלות ובשיטה, כדי להמשיך ולדבר על עלייה. כאשר בסיום המשחק האוהדים לא חסכו בביקורת, וקראו לאיציק ברוך להתפטר.

 

הפועל מרמורק-שמשון תל אביב 2-0

אחרי שניצחה במחזור הקודם את שמשון כפר קאסם, החבורה של צביקה לוי ממשיכה במומנטום החיובי ורושמת ניצחון גם על חשבונה של מרמורק. מאור אחרי מחצית נטולת שערים, אסור כבש את השער הראשון וקבוצתו הצליחה לשמור על התוצאה. דקה לפני סיום התשעים, שופט המשחק העניק פנדל לשמשון תל אביב, עומר הלוי לא התבלבל וקבע את תוצאת המשחק. שאפו לצביקה לוי וחבורתו שמרשימה אחרי שרק עלתה לליגה א׳, מרמורק האיכותית נעצרת אחרי אחרי שבעה מחזורים ללא הפסד. 

 

מכבי יבנה- ירמיהו חולון 4-2

רק בשבוע שעבר חולון התפוצצה עם שישה שערים על כסייפה, והיום כבשה ארבעה וגם רשמה ניצחון מרשים על יבנה של יוסי זוזוט. חולון מוכיחה ממחזור למחזור שהיא קבוצה איכותית מאוד, ובמחצית ראשונה היא הרשימה ושיחקה כמו ברצלונה מרגל לרגל וההיתרון היה בהתאם. יבנה התעוררה במחצית השנייה, הציגה יכולת טובה וצמצמה את התוצאה. אך המשחק הסתיים בניצחון מרשים של הסגולים שממשיכים לאותת לליגה.

 

הסגולים חוגגים מול יבנה (צילום: מני בן ארי) 

 

שמשון כפר קאסם- מ.ס דימונה 1-2

החבורה של רונן ווינשטין יצאה למשחק חוץ מול שמשון כפר קאסם ומאמנה החדש יובל נעים. אחרי ההפסד לשמשון תל אביב, בכפר קאסם ביצעו מס׳ חיזוקים, ובמשחק מול דימונה יובל נעים רשם ניצחון בכורה. כפר קאסם שלטה מפתיחה, אך דימונה לא עשתה לה חיים קלים. סיראז׳ נאסר ואוהד אדלשטייין כבשו לשמשון, אוהד בירו צימק לדימונה, אך זה לא הספיק עבור קבוצתו שרושמת הפסד ראשון מזה שלושה מחזורים. רונן ווינשטין הורחק בסיום.

 

הפועל בקעת הירדן- מכבי שעריים 0-1

אחרי שני הפסדים בליגה ובגביע למרמורק, בקעת הירדן התאוששה עם ניצחון על חשבון הקבוצה השנייה מרחובות, משער בודד של אייל סטרכמן. החבורה של מוסא בן חיים הגיעה מעודדת למשחק, אחרי שקיבלה כרטיס לשלב הבא בגביע, אך מול בקעת הירדן התקשתה לכבוש שערים ולא הצליחה להמשיך את המומנטום החיובי. לשעריים יש סגל איכותי, אך הקבוצה עדין לא מחוברת מספיק. מנגד בקעת הירדן לוקחת שלוש נקודות חשובות מאוד. 

 

בית״ר נורדיה- בני אילת 0-2

אפשר להגיד מזל טוב, כי בית״ר נורדיה רשמה ניצחון ראשון העונה על העולה בני אילת. האורחת אומנם רק עלתה ליגה, אבל אם באילת מתכננים להישאר בליגה הם חייבים שינוי רציני ויפה שעה אחת קודם. נורדיה עלתה ליתרון ראשונה, ואילת במקום להשוות החמיצה פנדל על סף הירידה למחצית, פנדל שאם היה נכנס היה משנה את התוצאה. במחצית השנייה נורדיה כבשה את השני וסגרה את הסיפור.

 

הפועל אזור- בני לוד 0-4

החבורה של ליאור ראובן הביסה את לוד בתוצאה ישירה, כאשר הייתה על המגרש קבוצה אחת בלבד. למרות פתיחת עונה יפה, לוד שחררה שחקנים מובילים, מה שגרם לה להפסד מביש מול אזור שניצלה את הניצחון כדי לברוח קצת מהתחתית. בקצב הזה לוד עושה את הדרך הבטוחה לליגה ב׳, ולא נראה שלמישהו יש איכות שם.

 

עירוני כסייפה- מכבי עירוני אשדוד 0-2

צמד שערים של רועי אללוף העניק לכסייפה הרבה אוויר לנשימה, וניצחון אדיר מול החבורה של אבי אבינו שהציגה יכולת טובה במשחק, אך לא השכילה לכבוש. רותם דהאן, השוער שעשה מעבר מדימונה לכסייפה שמר על שער נקי וכסייפה רושמת ניצחון ראשון מזה חמישה מחזורים.

 

מכבי הרצליה- הפועל אשקלון 0-2

 

מחוז צפון:

 

אופיר מזרחי חוגג אחרי השער (צילום: עודד חסין)

 

עירוני טבריה- הפועל כפר כנא 4-0

הקבוצה מעיר הכנרת ממשיכה להוכיח שליגה א׳ צפון מחולקת לטבריה ולעוד 17 קבוצות. החבורה של אמיר כהן הגיעה במומנטום מצוין למשחק אחרי ניצחון בגביע על רובי שפירא, והפגינה עליונות לאורך כל היריבות. כפר כנא הציגה יכולת מאכזבת, והשחקנים המובילים של טבריה ידעו לפרוץ את הגנת כפר כנא כדי לכבוש ארבעה שערים ולהתאושש משתי תוצאות התיקו במחזורים האחרונים.

 

בני זלפה- הפועל מגדל העמק 1-3

אחרי שחילצה תיקו במחזור הקודם מול טבריה החזקה, מגדל העמק יצאה למשחק חוץ מול זלפה של מומו ניסטל. מגדל פתחה טוב את המשחק, וגם עלתה ליתרון תוך עשר דקות משער של אופק מלול. זלפה התעוררה, ועד לסיום עשתה מהפך וכבשה שלושה שערים שהעניקו לה שלוש נקודות חשובות מאוד וניצחון רב שערים שני ברציפות.

 

זלפה חוגגת מול מגדל העמק (צילום: חגאג ראחל) 

 

הפועל בני פרדיס- מ.ס טירה 4-1

מאז הגעתו של חיים לוי לטירה, הקבוצה פורחת ומציגה שיפור ואיכות. טירה הגיעה למפגש מול פרדיס אחרי שהצליחה להפעיל לשלב הבא בגביע, זאת אחרי ניצון בדרבי חגיגי. החבורה של חיים לוי הגיעה חדורת מטרה לקחת נקודות, וגם הצליחה לכבוש ארבעה שערים מרשימים מאוד. פרדיס צימקה משער בודד אחד, אך זה לא הספיק לקבוצה שרושמת ארבעה הפסדים ברציפות ומצבה בכי רע.

 

באקה אל גרבייה- רובי שפירא חיפה 2-1

נראה שהחבורה של אלעד בראון לא הצליחה להתאושש מהתבוסה בגביע, והבעיות במועדון ממשיכות להשפיע על היכולת של הקבוצה. במפגש מול באקה, האורחת לא הרשימה מספיק ובאקה ניצלה זאת כדי לכבוש צמד שערים תוך רבע שעה מפתיחת המשחק. באקה הצליחה לשמור על התוצאה כמעט עד לסיום, והקבוצה מעיר הפועלים הצליחה לצמק שער שלא אחד שלא עזר לה במיוחד. רובי שפירא רושמת מאכזב, זאת אחרי שהייתה במומנטום חיובי לפני ההפסד בגביע.

 

מכבי טמרה- הפועל הרצליה 0-0

טבריה חוגגת על חשבונה של כפר קאסם (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רובי שפירא , יש לי שאלה? (אוהד עירוני טבריה 29-10-2021, 16:32)
    האם קיבלתם שיחה אנונימית למכירת המשחק, לפני המשחק מול באקה אל גרביה? כי הפסדתם למקום אחרון , לא למקום ראשון!!!
  2. כתבה (ליגות נמוכות 29-10-2021, 16:36)
    איך הניבדל לא השפיע? יפו נישברו ספגו עוד 2 עוד אחד היה בניבדל והשער השני שספגו בניבדל ברור בא אחרי שליטה מוחלטת של יפו במגרש עם מצבים ובעיטות טובות אין ספק שיפו קופחה מאוד ונשברה בקלות ההפסד הגדול ביותר של יפו בליגה מאז הקמתה.השיטה לא תואמת את השחקנים יפו מתקשה מאוד לכבוש שערים כפר שלם לא כזאת קבוצה גדולה היא יותר מאוזנת ויש לה מאמן חכם ולא פחדן שכולם ילמדו חילופים התקפיים דווקא כשאתה מוביל
  3. חחחחחח יפו (אזוריה 29-10-2021, 16:50)
    יפו פסולת זבל תעלו במדרגות לא ללאומית אזוריה אמפריה!
  4. במי מדובר ? (ההבדל הקטן חולון 29-10-2021, 16:51)
    חולון החליפה מאמן והיא מקום ראשון גם שעריים החליפה מאמן והיא מקום 12 מה הסיבה לכך מישהו יודע ?
  5. איזה נצחון ענק (חולון 29-10-2021, 17:39)
    איזה קבוצה איזה כדורגל תענוג פשוט קבוצה מצוינת יש לנו נצחון גדול יאלה חולניה
  6. נצחון אדיר ( חולון 29-10-2021, 17:42)
    הצגה שלנו היום איזה כדורגל פשוט כיף לראות איך שהקבוצה משחקת תענוג נצחון ענק שלנו איזה קבוצה יש לנו
  7. ל 4 (חולון 29-10-2021, 17:49)
    ההבדל הוא שאביבי זוהר בא ומשחק כדורגל התקפי מוסא בן חיים בא כול משחק לתת שער אחד ואחרי זה משחק הגנתי כי כדורגל התקפי זה לא הוא התוצאות מדברות בעד עצמן מה יש להגיד
  8. מאמנים פחדנים (רמי לוי 29-10-2021, 19:22)
    רוב המאמנים פחדנים יש כאלו בלי סוף ליאור ראובן מוסא בן חיים ויש עוד הרבה בושה וחרפה צריך לפטר כאל
  9. נצחון. גדול (חולון 29-10-2021, 19:32)
    איזה כדורגל פשוט. נתנו היום הצגה. שאפו לשחקנים על הצגה גדולה שנתנו היום. רק להמשיך ככה
  10. מגדל העמק (אוהד 29-10-2021, 23:01)
    מגדל העמק קבוצה חלשה.מאמן חלש מאוד.מה הנהלה לא רואה..בסוף יהיה מאוחר ..ליגה ב מתקרב..שנוי בשחקנים ו
  11. פאיד חסון לך הביתה (עיד 29-10-2021, 23:25)
    שחקן שלא מגיע באמצע שבוע אסור לו לשחק שחקן שלא נותן כלום מתחילת עונה מקבל קרדיט כאלו הוא מסי ומספר 8 לא יודע לתת פס ממשיך לפתוח בהרכב אבכי עליך אתה לא מאמן אתה ליצן
  12. כסייפה (סאלח 29-10-2021, 23:45)
    לא יודע מי מעביר לכם מידע איפה ראיתם שאשדוד נתנו משחק גדול כסייפה עלתה עליהם בכל פרמטר רק לקראת סוף המשחק אשדוד מעט שלטה וכסייפה יכלה להגדיל את התוצאה
  13. בקה לוהטת סוף סוף יש לה שוער אגב 3 שערים לבקה נפסלו ושחקן מורחק שלא בצדק ושער עצמי !! (ראמי 30-10-2021, 09:04)