סיכום מחזור 7: ליגה ב' צפון ב'

המחזור השביעי הגיע, ואיתו מפגשים מסקרנים ושערים נהדרים. בני מוסמוס רשמו ניצחון הראשון העונה, נוג'ידאת אחמד גברה על נווה שאנן, טירת הכרמל ניצחה את רמות מנשה ובני קרע לא הצליחו לגבור על ביר אל מכסור

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 31-10-2021
  • 19:51

בית א'

המפגשים בבית א' היה מעניינים מתמיד. בני מוסמוס הצליחו לנצח את כפר כמא, ולרשום ניצחון ראשון לעונה זאת. נוג'ידאת אחמד גברו על שחקני נווה שאנן, אום אל פאחם ניצחה את עוספיא ופרדס חנה/כרכור ניצחו את איכסל.

 

מ.ס. כפר כמא – בני מוסמוס 3-2

שחקני בני מוסמוס השיגו את ניצחונם הראשון העונה נגד שחקני כפר כמא. אוסמה אגרביה, האיש החזק במוסמוס דיבר על שינויים דרסטיים, וכנראה ששחקני הקבוצה הבינו שכדאי להתחיל לייצר ניצחונות. בכפר כמא המצב לא מזהיר, שחקניו של משה ויצמן במקום השמיני עם ניצחון אחד בלבד משישה משחקים.

 

אוסמה אגרביה - יכול לחייך סוף סוף (צילום: מחמד עלי)

 

מכבי נוג'ידאת אחמד – מכבי נווה שאנן אלדד 2-3

שחקניו של עבאס סואן הלכו על כל הקופה כשפגשו את נווה שאנן החזקה, למשחק בין שתי הקבוצות הגדולות של הבית וידם של נוג'ידאת הייתה על העליונה. הקבוצה במקום הראשון בבית עם שישה ניצחונות משבעה משחקים. בנווה שאנן, שחקניו של ליאור טל רשמו את הפסדם השני העונה והבינו שבנוג'ידאת יש קבוצה לא פראיירת בכלל.

עבאס סואן - מסתמן כהחתמה אדירה (צילום: דוברות מכבי נוג'ידאת אחמד)

 

צעירי אום אל פאחם – מכבי עוספיא 0-1

 

פרדס חנה/כרכור – מכבי אחי איכסל 0-1

 

בית ב'

בבית ב' היה מחזור פנטסטי. טירת הכרמל מככבת עם ניצחון גדול על רמות מנשה, בני כפר קרע וביר אל מכסור נפרדים בחלוקת נקודות שווה ובשאר המשחקים לא היו שערים כלל.

 

הפועל טירת הכרמל – הפועל רמות מנשה /מגידו 0-3

שחקני טירת הכרמל לא התקשו מול שחקני רמות מנשה, ורשמו את ניצחונם החמישי העונה מתוך שישה משחקים. שחקניו של אייל הלטמן מוליכים את הבית עם 16 נקודות, ורוצים להמשיך את המומנטום החיובי של הקבוצה. שחקני רמות מנשה רשמו את הפסדם הרביעי העונה שמוריד אותם למקום השישי בטבלה ובמחזור הבא ינסו לחזור למסלול הניצחונות.

 

שחקני טירת הכרמל - נלחמו על כל כדור (צילום: אלמוג אליאס, דוברות הפועל טירת הכרמל)

 

איחוד בני כפר קרע – ביר אל מכסור 2-2

בקרב התחתית של הבית בין שתי הקבוצות שסוגרות את הטבלה הייתה חלוקת נקודות שווה. שחקני כפר קרע עם ניצחון אחד לעומת ביר אל מכסור שללא ניצחונות כלל העונה. איך שזה נראה כרגע, שתי הקבוצות הללו יילחמו עם דליית אל כרמל ורמות מנשה על הישארות בליגה עד המחזורים האחרונים.

שחקני בני כפר קרע - היו קרובים לניצחון (צילום: דוברות בני כפר קרע)

 

סנדרלה גלבוע – הפועל דליית אל כרמל 0-0

 

בית"ר חיפה – הפועל בית שאן 0-0

שחקני טירת הכרמל - רושמים לזכותם ניצחון נהדר (צילום: אלמוג אליאס, דוברות הפועל טירת הכרמל)

הוסף תגובה
תגובות