בני ריינה היממה את א.א פאחם, הפועל פ''ת הפתיעה את כפר קאסם

המחזור ה-11 בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) והוא סיפק לנו תוצאות מרתקות ושערים מרהיבים. בני ריינה הנחילה הפסד בכורה לא.א פאחם, הפועל פ''ת ניצחה 0-1 את כפר קאסם וברחה מהתחתית, אחי נצרת המשיכה את המומנטום ואדומים אשדוד חזרה לנצח לאחר שני הפסדים רצופים. הסיכום המלא בפנים.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 05-11-2021
  • 17:32

מכבי בני ריינה - הפועל אום אל פאחם 1-2

החבורה של אדהם האדיה רשמה ניצחון מרשים מול א.א פאחם החזקה. בדקה ה-40 נאאל חוטבא כבש את אחד השערים היפים ביותר שראינו העונה בלאומית כששיגר טיל ממרחק אדיר שנעצר רק ברשת. כ-20 דקות לסיום תימור אביטן איזן את התוצאה לאחר שדחק את הכדור מקרוב. התגובה של ריינה הגיעה שלוש דקות מאוחר יותר, כדור ארוך הגיע לחוליו סזאר שניצל טעות של השוער ונתן לריינה שלוש נקודות חשובות, כרגע היא רחוקה 2 נקודות מהמקום ממנו עולים ליגה.

 

ריינה ממשיכה להרשים (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל אדומים אשדוד - הפועל עפולה 0-1

המארחת הגיעה למפגש לאחר שני הפסדים רצופים והיא קיוותה לצבור נקודות חשובות כדי לבסס את מעמדה בליגה, מנגד, הפועל עפולה חזרה למסלול לאחר שניצחה בשבוע שעבר את הפועל כפר סבא וזאת לאחר שהגיעה למפגש לאחר ארבעה הפסדים רצופים. בדקות הפתיחה אלון בוזורגי רשם החמצת ענק, בהמשך המשחק התאזן. לאחר 87 דקות, מבצע קבוצתי יפה של האדומים בהובלת יוני סיסאיי וחמזה מוואסי נגמר בשער דרמטי של עידן דהן שנתן לחניכים של רוני אוואט ניצחון חשוב, עפולה רושמת הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים.

 

אדומים אשדוד חגגה ניצחון חשוב (צילום : רז זהבי)

 

הפועל ראשל''צ - אחי נצרת 1-0

אחי נצרת רשמה ניצחון שלישי ברציפות, הפעם על ראשון לציון המאכזבת. הכתומים יכלו לעלות ליתרון ראשון אך מוחמד במבה הצעיר סחט הדיפה נהדרת משוערה של אחי נצרת, עומר נחפאווי. שער הניצחון הגיע 13 דקות לסיום כששוערה של ראשון לציון, בן ויצמן הגיב בצורה לא טובה לכדור קרן וכבש שער עצמי. בסיום, אחי נצרת ממשיכה את המומנטום, ראשון לציון רחוקה מלהרשים.

 

אחי נצרת עם ניצחון חשוב (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל פ''ת - מ.ס כפר קאסם סוהיב 0-1

לאחר ההפסד המאכזב לעפולה, המלאבסים יוצאים לפגרה עם חיוך גדול על השפתיים. בדקה ה-17 לידור נקשרי העביר רוחב נפלא לפיטר אוניקצ'י שהעלה את המארחת ליתרון שהחזיק עד לסיום. הפועל פ''ת ברחה מהאיזור המסוכן, מ.ס כפר קאסם איבדה הזדמנות לבסס את מקומה במקום ממנו עולים ליגה.

 

ביתר ת''א בת ים - הפועל רמת השרון 2-1

לאחר שני משחקים פחות מוצלחים, עידן בראון והפועל רמת השרון חוזרים לנצח! חמש דקות למחצית כדור של דרוויש לראש של עוז פרץ העלה את האורחת ליתרון. במחצית השנייה אור אוסטוינד הכפיל את התוצאה משער יפהפה, ביתר ת''א צימקה בתוספת הזמן כשאייל חן כבש אך זה לא הספיק, בית''ר תל אביב עמוק למטה, רמת השרון ממשיכה להפתיע לטובה.

צילום : חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. בן ויצמן עגלה (משה בן לולו 06-11-2021, 09:20)
    השוער הזה קצת ״ בעייתי״ תבדקו מה קרה לו באיכסל עונה קודמת
  2. שוער אדומים (מושיקו 06-11-2021, 12:35)
    יש לנו את אחד השוערים הטובים בליגה