סיכום מחזור 8: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון א' היה מחזור נהדר עם מבול של שערים. כפר מנדא רושמים שמונה שערים נגד מג'דל כרום, בני ממב"ע מנצחים בקלילות את סכנין. נהריה חוגגת ניצחון על עירוני בני שעב ובני שפרעם לא מתקשרים נגד שחקני דיר חנא.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 08-11-2021
  • 16:31

בית א'

היו לנו בבית א' משחקים נהדרים. שחקני כפר מנדא מככבים נגד שחקני מג'דל כרום, בני ממב"ע מנצחים את סכנין. עירוני כרמיאל מנצחים את אחווה שעב ונשארים קרובים לצמרת הטבלה ושחקניו של אלון אילוק מצפת לא מתקשים נגד שחקני טובא.

 

אחווה כפר מנדא – בני מג'דל כרום 0-8

שחקניו של אחמד סבע לא מתקשים נגד סוגרת הטבלה ורושמים את ניצחונם החמישי העונה ונשארים בצמרת הטבלה בבית א'. בכפר מנדא לא התקשו במיוחד, עקב הבדלי הרמות בין הקבוצות. במג'דל כרום מקווים להשיג את הנקודות הראשונות העונה במחזור הבא.

 

אחמד סבע - רושם ניצחון נוסף לרזומה (צילום: חגאג רחאל)

 

מ.ס. בני ממב"ע – צעירי סכנין 0-2

שחקניו של ווג'די קיש ממשיכים לככב והפעם עם ניצחון גדול עם צעירי סכנין. בקבוצה מרמת הגולן רושמים ניצחון חמישי ברציפות בליגה ורוצים להמשיך לטפס כמה שאפשר לכיוון צמרת הטבלה. עבור סכנין זה היה ההפסד החמישי העונה וכדאי לקבוצה להתחיל לצבור נקודות בשביל לא להיקלע למאבקי תחתית בהמשך.

 

שחקני בני ממב"ע - חוגגים עוד ניצחון (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

הפועל עירוני כרמיאל – מכבי אחווה שעב 1-2

 

הפועל עירוני צפת – הפועל טובא זנגריה 0-2

 

בית ב'

בבית ב' היו אחלה משחקים.נהריה מככבים עם חמישה שערים נגד בני שעב, צעירי טמרה לא מתקשים נגד אחי עכו. בני שפרעם לא מרחמים את דיר חנא ובני יפיע לכאבול לא היו שערים כלל.

 

איחוד בני שפרעם – הפועל דיר חנא 0-3

שחקני שפרעם ממשיכים במומנטום החיובי ורושמים את ניצחונם השביעי העונה מתוך שבעת המשחקים ומוליכים את בית ב' כשהם במאזן מושלם. שחקניו של פיראס מוגרבי לא התקשו נגד שחקני דיר חנא שעדין לא מצליחים להשיג ניצחון העונה. שחקניו של אחמד עבאס מדיר חנא מקווים להשיג את הניצחון הראשון במחזור הבא.

 

קהל בני שפרעם - לא מתאכזב מקבוצתו (צילום: דוברות בני שפרעם)

 

אחי עכו – צעירי טמרה 3-1

שחקני טמרה רושמים את ניצחונם החמישי העונה ומטפסים למקום השני בטבלה. בקבוצה היה נראה שיהיה זעזוע לאחר השינויים בהנהלה, אך כנראה שהשחקנים יודעים לשים את הדברים בצד ולהתמקד רק במה שקורה על המגרש. עבור שחקני עכו זה היה ההפסד השלישי העונה וכדאי בעכו להתחיל לצבור נקודות בשביל לא להיקלע לתחתית הטבלה.

 

עירוני בני שעב – בית"ר נהריה 5-2

מכבי עירוני יפיע – עירוני בני כאבול 0-0

שחקני כפר מנדא חוגגים עוד ניצחון (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות