סיכום מחזור 9: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון ב' היה לנו המחזור מבול של שערים. מ.ס. טירת הכרמל ואיכסל סיימו בתיקו 3, נוג'ידאת אחמד כבשת שלישייה לכפר כמא, בני מוסמוס עם ניצחון שלישי ברציפות וכפר קרע חוגגת עם חמישייה לרשת של רמות מנשה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 14-11-2021
  • 10:31

בית א'

בבית א' זכינו לראות משחקים נהדרים. מ.ס. טירת הכרמל מסיימת בתיקו עם איכסל, מכבי נוג'ידאת מנצחת את כפר כמא, פרדס חנה כרכור מנצחת את עוספיא ובני מוסמוס מנצחים את אום אל פאחם בבית.

 

מכבי נוג'ידאת אחמד – הפועל כפר כמא 0-3

שחקניו של עבאס סואן לא מתקשים נגד האורחים מכפר כמא ורושמים ניצחון נוסף. הקבוצה מנוג'ידאת באה השנה חדה לליגה ועדין מוליכה את הבית מהמקום הראשון בטבלה. בכפר כמא שחקניו של משה ויצמן רושמים את הפסדם הרביעי העונה ונותרים במקום האחרון בבית, אך המרחק מהמקום השביעי הוא עניין של שני ניצחונות בלבד.

 

שחקני מכבי נוג'ידאת - היו ראשונים לכל כדור (צילום: עודד חסין)

 

צעירי אום אל פאחם – הפועל בני מוסמוס 2-1

שחקניו של זיאד אגרביה חוזרים לחיים ורושמים ניצחון שלישי ברציפות. לאחר פתיחת עונה מדשדשת עם רצף של הפסדים. צמד שערים של עלי חביבאללה מביא לבני מוסמוס את שלושת הנקודות. באום אל פאחם זה היה ההפסד השלישי העונה ולמרות ההפסד הביתי, הקבוצה עדין יציבה במקום החמישי בבית.

שחקני בני מוסמוס - חוזרים לחיים (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור – מכבי עוספיא 0-1

 

מ.ס. טירת הכרמל – מכבי אחי איכסל 3-3

 

בית ב'

בבית ב' קיבלנו כמות מכובדת של שערים ומשחקים מצוינים. הפועל טירת הכרמל לא מרחמת על סנדרלה גלבוע, בני כפר קרע חוגגים ניצחון גדול על רמות מנשה, בית"ר חיפה חוזרת לנצח ובין בני באקה לבית שאן הייתה חלוקת נקודות שווה.

 

הפועל סנדרלה גלבוע – הפועל טירת הכרמל 3-0

שחקני טירת הכרמל לא מרחמים על המארחים מהגלבוע עם צמד שערים של נדיב סימן טוב ושער של עובדה חטאב. עבור המארחים מהגלבוע זה היה ההפסד השלישי העונה, אך הקבוצה נשארת במקום השלישי עקב תוצאת התיקו של בית שאן.

שחקני טירת הכרמל - חוגגים ניצחון גדול (צילום: דוברות הפועל טירת הכרמל)

 

איחוד בני כפר קרע – הפועל רמות מנשה מגידו 0-5

שחקני כפר קרע חוזרים לחיים על חשבונם של שחקני רמות מנשה. השנה זה היה הניצחון השני של המארחים שעולים למקום השביעי בטבלה ועוקפים את שחקני רמות מנשה. שחקניו של אלעד ברצור מרמות מנשה רושמים את הפסדם השישי העונה ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבא.

 

שחקני כפר קרע - חוזרים לנצח (מילום: דוברות בני כפר קרע)

 

בית"ר חיפה – אחי ביר אל מכסור 0-3

 

איחוד בני באקה – הפועל בית שאן 1-1

שחקני נוג'ידאת - ידעו לנצח משחק חשוב (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות