"המטרה שלנו השנה היא להיות בין שלושת הראשונות"

כך אמר זיאד אגרביה, מאמן בני מוסמוס מליגה ב' צפון ב' שהתחילה את העונה ברגל שמאל, אך הצליחה להתאושש והקבוצה רושמת כבר רצף של שלושה ניצחונות. אגרביה קיבל את המושכות לאימון הקבוצה לאחר שהיה עוזר מאמן אשתקד ורוצה להוכיח את עצמו כמאמן ראשי

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 23-11-2021
  • 08:16

בני מוסמוס פתחו את העונה ברגל שמאל ולאחר חמישה מחזורים הקבוצה הייתה עם תיקו וארבעה הפסדים רצופים, אך זיאד אגרביה, מאמן הקבוצה ידע לאסוף את שחקניו ולגרום לקבוצה להתאושש.

 

כעת בני מוסמוס רושמים של שלושה ניצחונות, כשהבולט במיוחד בניהם היה במשחק האחרון כשהם חוזרים מצעירי אום אל פאחם עם ניצחון חוץ גדול בדרבי המשולש.

 

זיאד, איזה שינויים עשית בקבוצה?

"היה קשה להתחיל ככה את העונה אבל הצטרפו אלי לצוות נסים אגרביה ועבדנו כצוות מאמנים, לצידנו גם נדים מחג'נה מאמן הכושר ולאחר עבודת צוות טובה הצלחנו להרים קבוצה מתחתית למקום השישי. החדרנו לשחקנים מוטיבציה, עבדנו קשה והשגנו רצף של שלושה ניצחונות. אנחנו רוצים לשמור על המשכיות ולהמשיך במסלול הניצחונות."

 

הסגל מספק חזק לדעתך?

״חד משמעית כן, חיזקנו את הקבוצה עם מוחמד אבו ליל והבלם מוחמד סעיד ששיחק בשנה שעברה בבני זלפה. יש לנו סגל חזק, השחקנים איכותיים מאוד ומוכשרים, עם הרבה מוטיבציה. אני שמח שיש לנו סגל של שחקנים צעירים ואנרגטיים."

 

שחקני בני מוסמוס - המאמן שלהם מאמין בהם (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

מה המטרות של הקבוצה העונה?

"המטרות השנה היא לסיים בין שלושת הראשונות בבית. יש לנו קבוצה טובה שעובדת טוב ויכולה להתקדם. עלינו למקום השישי בטבלה ואנחנו רק עם הפרש של ארבע נקודות מהמקום השני, כך שזה אפשרי לחלוטין."

 

הסיבוב הראשון לא היה מדהים, מה התוכניות לסיבוב השני?

"אנחנו רוצים לשמור על המשכיות, לחיות ממשחק למשחק. לצבור ניצחונות ולהתקדם בטבלה. יש לנו קהל מדהים שדוחף אותנו, אני רוצה להודות לקהל שמגיע לעודד כל משחק ובעיקר במשחק האחרון בדרבי המשולש נגד אום אל פאחם, למרות שהיינו עם עשרה שחקנים."

זיאד אגרביה (מימין) - רוצה להגיע לצמרת הטבלה (צילום: דוברות בני מוסמוס)

הוסף תגובה
תגובות