ההנהלות המאכזבות של העונה: הנהלת אשקלון

אם לפני כמה ימים פירגנו להנהלות העונה, אז הגיע הטור של אכזבות העונה, הקבוצות שיש להן הכל כדי להצליח אבל נכנסו למאבקים מול העיריות וכנראה ייעלמו מהכדורגל שלנו לשנים רבות. למי מגיע הפרס המפוקפק של ההנהלה מאכזבת של השליש? שווה לראות...*

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-11-2021
  • 12:18

הפועל אשקלון: יאיר דניאל ושותפיו

 מה לא נאמר על הפועל אשקלון, כמה פוטנציאל יש להם, כמה קהל, אבל מה קרה? בתחילת העונה הגיע ״מושיע״, או ככה לפחות חשבו - ואומנם הוא אולי הציל אותם מפירוק בקיץ, אבל כנראה כי לפי מקורות, מלחמות אגו מול העירייה הובילו לכך שהמועדון הגדול הזה מאשקלון, שבעבר הלא רחוק הביא 6000 אוהדים למשחק, צפוי להיעלם מהליגות שלנו כבר בסיום העונה. העיקר שבשיחה עם הנהלת המועדון הוא דואג להאשים את העירייה בחוסר תקצוב בעוד הם טוענים לדברים אחרים. קודם תשקיעו בקבוצה, תבנו קבוצה חזקה ויציבה ורק אז לפנות לעירייה מעמדת כוח. מלחמת האגו שקיימת באשקלון תגרום לפירוק הקבוצה אם לא יהיה שינוי דרסטי ועל זה יהיה חתום יאיר דניאל ושותפו - וחבל שכך. 

 

קבוצת אוהדים עם כל כך הרבה קהל- חייב ניהול ברמה אחרת. צילום: דן יידוב

 

בית"ר נורדיה והחוג שמנהל את הקבוצה

בית"ר נורדיה הוקמה בסגנון הפועל קטמון או מכבי יפו, קבוצת אוהדים שמתפעלת את הקבוצה. בפועל, מה קרה? הקבוצה שלפני שנתיים הביאה תקציב ענק של בערך 3 מיליון שקל על פי ההערכות ולא הצליחה לעלות (זה קורה), לא חשבה על העתיד. הנהלה שרואה שלא הולך, משחררת שחקנים כבר בינואר ובונה תוכנית לעונה לאחר מכן. אבל הנהלת נורדיה שמנהלת את המועדון כנראה כמו חוג, לא מבינה בכדורגל יותר מדי ולא שיחררה שחקנים ולא חשבה על היום למחרת - והתוצאה היא בשנה שעברה ניצלו במבחנים מול ליגה ב, בדקה ה-99 - והעונה הקבוצה תשלים את הגורל שלה ותרד לליגה ב׳. לא משנה מי המאמן שיביאו. על ניהול כושל צריך לשלם - ובמזומן!

 

עירוני כסייפה

לא ברור מה רוצים בכסייפה ולמה הם בכלל בליגה א׳, בטח עם יו"ר כמו עדנן שלא ברור מה האינטרסים שלו ואני לא נכנס לסיבות. כסייפה לא משחקים בבית, הניהול הגרוע של היו"ר כנראה שיביא לירידת 9 נקודות לפני העונה, והמשך הניהול שלו העונה גורם לו ובעיקר לנו להבין שהוא ולנהל קבוצה זה שני עולמות שונים שרק במקרה נפגשו. רק נקווה שבשנה הבאה הצדק ייעשה ועל ניהול גרוע בכסייפה ישלמו במזומן והם יירדו לליגה ב׳ ואולי גם יתפרקו.

קהל שלנורדיה חייב הינול אחר. צילום: דן יידוב

הוסף תגובה
תגובות
  1. זה מה שהבעלים אמר לנו בפרצוף (אשקלוני 23-11-2021, 12:42)
    "עד שהעירייה לא מעבירה לי כסף אני לא משקיע שקל"...ומה הוא מספר בחדרי חדרים? הוא אומר שאם ראש העיר לא מעביר לו כסף הטוא ידאג לפרק את הקבוצה עם מחלקת הנוער "כעונש"....חבורת חלאות שבאה להעניש 150000 תושבים עבריינות לשמה!
  2. מה עם ההנהלה של עירוני אשדוד? (מה עם אשדוד 23-11-2021, 15:45)
    בושה לא מפטרים את המאמן הכי כושל בתולדות המועדון גונב דעת ברוך דגו נכשל לך הביתה ביחד עם אבינו
  3. הם ישלמו את המחיר בגלל המאמן (שחכתם את ההנהלה של עירוני 23-11-2021, 20:23)
    הציעו לו סכום פיצוי יפה כדי ללכת והוא לא מסכים , מה אנחנו בני ערובה שלו צריך פשוט לפטר צריך הנהלה חז
  4. כסייפה (אורן 23-11-2021, 22:27)
    קלעתם בול אין הזוי יותר מהיושב ראש שלהם הבן אדם הזיה חנות מכולת הוא לא יכול לנהל
  5. אני רק שאלה ? (הוגה דעות 24-11-2021, 10:02)
    יש הנהלה באשקלון ?