חלוקת נקודות בין ריינה לעכו, אדומים אשדוד ממשיכה לאבד גובה

המחזור ה-14 בליגה הלאומית הגיע לסיומו והוא סיפק לנו מבול של שערים והפתעות. במוקד, הפועל רעננה ניצחה את מוליכת הטבלה וברחה מהתחתית, אדומים אשדוד הפסידה בא.א פאחם, ריינה איבדה הזדמנות לעלות לפסגה, ועפולה התרסקה מול נס ציונה. כל תוצאות המחזור בפנים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 07-12-2021
  • 21:15

הפועל עכו - מכבי בני ריינה 1-1

משחק הצמרת בין הקבוצות הצפוניות הסתיים בחלוקת נקודות. במחצית הראשונה ריף מסיקה העלה את העולה החדשה ליתרון משער אדיר בכדור חופשי אך בחצי השני ג'פרי ניסמבאום איזן לאחר טעות של גולן אלקסלסי וקבע את תוצאת המשחק. ריינה פספסה הזדמנות לתפוס את ראשות הטבלה וזאת בעקבות איבוד נקודות של מ.ס כפר קאסם סוהיב אך היא נשארה במקום השני. הפועל עכו גם כן יכלה להתקרב לצמרת הגבוהה אך היא עדיין בתמונה.

 

ריף מסיקה, שהיה שחקן העונה אשתקד בליגה א' צפון, נחשב לאחד הטובים גם בלאומית (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל א.א פאחם - הפועל אדומים אשדוד 0-2

אדומים אשדוד, ללא רוני אוואט על הקווים, רשמה הפסד מאכזב בא.א פאחם. לאחר מחצית מאופסת, בר ירוחם העלה את המארחת ליתרון מבעיטה מכ-20 מטרים לרשת. שתי דקות לסיום נוראדיין ג'בארין הכפיל את התוצאה ונתן לקבוצתו ניצחון חשוב במאבק בצמרת. מנגד, אדומים אשדוד, שפתחה את העונה בצורה יפה, ממשיכה לאבד גובה.

 

אום אל פאחם לא מוותרת על הצמרת (צילום : חגאג רחאל)

 

סקציה נס ציונה - הפועל עפולה 0-4

עם אלדד שביט על הקווים, הפועל עפולה התרסקה בנס ציונה. עומרי שקל כבש ראשון במחצית הראשונה, בפתיחת המחצית השנייה ליאל צ'אנה נגח לרשת והכפיל את התוצאה. נס ציונה המשיכה ללחוץ ומצאה את השלישי כשמלך השערים של הלאומית, דודו ביטון כבש. את אקורד הסיום קבע אלכסיס דג'ימי שכבש שער אדיר ונתן לכתומים ניצחון גדול לניר ברקוביץ'. עפולה ירדה למקום האחרון. 

 

הפועל רמה''ש - בני יהודה 1-0

היורדת הטרייה ללאומית חזרה לנצח ועלתה למקום השביעי. לאחר מחצית מאופסת, שחקנה המנוסה של המארחת, אור אוסטוינד הורחק לאחר שזרק מילים מיותרות לשופט נאאל עודה. עשר דקות מאוחר יותר בני יהודה עלתה ליתרון משער של אור זהבי שנגח פנימה לאחר קרן מוצלחת של אלמוג בוזגלו. היתרון החזיק עד לסיום ובני יהודה חזרה לחייך, עידן בראון רושם הפסד שני ברציפות.

 

הפועל רמת גן - בית''ר ת''א בת ים 4-0

משחק התחתית רשום על שמו של איש אחד - אור רויזמן. הכישרון הצעיר של בית''ר ת''א, שכמו רבים משחקני הסגל שלה מושאל ממכבי ת''א, כבש רביעייה אדירה וחילץ את קבוצתו מהמקום האחרון. בסיום, ליאור זדה פוטר מאימון הפועל רמת גן.

 

תוצאות נוספות :

מ.ס כפר קאסם - הפועל רעננה 2-0

אחי נצרת - הפועל כפר סבא 1-2

 

צילום : חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות