אדומים אשדוד הביסה את אחי נצרת, ריינה והפועל פ''ת נפרדו בתיקו

המחזור ה-15 בליגה הלאומית נפתח היום והוא סיפק לנו הפתעות ושערים מרהיבים. במוקד, אדומים אשדוד חזרה לנצח ובגדול כשהביסה 0-3 את אחי נצרת, ריינה והפועל פ''ת נפרדו בחלוקת נקודות ובני יהודה ניצחה את הפועל עכו. כל תוצאות המחזור בפנים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 10-12-2021
  • 17:23

אדומים אשדוד - אחי נצרת 0-3

לאחר שלושה משחקים מאכזבים, הפועל אדומים אשדוד חזרה לחיייך ובגדול כשהביסה את אחי נצרת. כבר בפתיחה חמזה מוואסי ביצע פריצה אדירה והעלה את קבוצתו ליתרון. היתרון הוכפל כמה דקות מאוחר יותר כשאיתמר נוי הצעיר חלף על פני ארבעה שחקנים ושיגר בעיטה מדוייקת פנימה. גול אדיר לשחקן שהגיע הקיץ מבני לוד. עוד במחצית הראשונה האדומים הצליחו לכבוש שער נוסף כשבנצי מושל סיפק בישול נהדר ללישי ביטון שכבש בנגיחה. בסיום, אדומים אשדוד עם ניצחון גדול. 

 

בני ריינה - הפועל פ''ת 1-1

הפתעת העונה בלאומית סיימה בחלוקת נקודות עם הפועל פ''ת , במחצית הראשונה אוהד רבינוביץ ניצל עירבוביה ברחבה והעלה את האורחת ליתרון. התגובה של ריינה הגיעה בפתיחת החצי השני כשריף מסיקה הנהדר נגח מקרוב פנימה. ריינה יכלה לבצע מהפך כשזכתה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים אך מתנאל טדסה בעט גבוה ופספס הזדמנות לנצח את המשחק. בסיום, ריינה עם נקודה שמשאירה אותה במקום השני, המלאבסים נעצרו לאחר שני ניצחונות רצופים.

 

ריינה עם תיקו 1-1 שני ברציפות (צילום : חגאג רחאל)

 

בית''ר תל אביב בת ים - מ.ס כפר קאסם 0-0

מוליכת הטבלה בלאומית לא הצליחה לנצח את היריבה מהתחתית ופספסה הזדמנות לברוח לליגה. האורחת יצרה כמה מצבים יפים אך לא הייתה מספיק חדה בפעולות האחרונות והיא תנסה להתאושש מול מכבי יפו בגביע.

 

בני יהודה - הפועל עכו 1-2

הכתומים עשו היום צעד גדול לעבר הצמרת. כעשרים דקות משריקת הפתיחה עמית זנטי סיפק בישול נהדר לעמית כהן שהעלה את בני יהודה ליתרון. בחצי בני יהודה הכפילה את היתרון כשעמית זנטי הוכשל ברחבה ודייק מהנקודה הלבנה. עכו ניסתה לחזור למשחק משער עצמי של אור זהבי אך בני יהודה שמרה על התוצאה ולקחה את הנקודות.

 

תוצאות נוספות

הפועל כפר סבא - רמת השרון 0-4

צילום : רז זהבי

הוסף תגובה
תגובות
  1. אנחנו יורדים (ראשלצ 11-12-2021, 20:19)
    לשחק כל משחק עם 10 שחקנים לא נישאר בליגה יש לנו פחות שחקן בהגנה