יונתן ורטיקובסקי בתחזית מחזור 12 בליגה ב' צפון

אחרי מחזור מלא בהפתעות ליגות ב' צפון מגיעות לעוד סופ"ש של כדורגל, ומה מחכה לנו הפעם? לדעתי בני ממב"ע יעצרו את הריצה של הפועל צפת, דיר חנא הולכים להפתיע את בית"ר נהריה, רמות מנשה במומנטום להשיג ניצחון שני ברציפות והחזרה של פחרי עסקאלה לטובא תעזור להם לקום מהקרשים. מה יהיה בשאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 16-12-2021
  • 08:09

ליגה ב' צפון א'

 

מ.ס. בני ממב"ע – הפועל עירוני צפת

זה הולך להיות משחק חזק נגד שתי קבוצות שנמצאות במומנטום נהדר. צפת מגיעים לאחר ניצחון גדול על הפועל עירוני כרמיאל ושחקניו של ווג'די קיש מרמת הגולן השיגו תיקו מול השחקני כפר מנדא החזקים במחזור הקודם ורוצים לחזור למסלול הניצחונות. בשורות צפת שניר אברג'יל מגיע בכושר שיא והגנת המארחים יצטרכו לדעת איך לעצור אותו ואת הבישולים אל אסף פחימה. בצידו השני של המגרש, אסעד עמאשה חם לחזור לכבוש וכדאי לשחקניו של אלון אלוק להגיע מוכנים אליו. הימור שלי: ניצחון של בני ממב"ע.

 

שחקני צפת - ימשיכו את החגיגות? (צילום באדיבות: יגאל שיש - צילום ומדיה הפועל צפת)

 

איחוד בני מג'דל כרום – הפועל עירוני כרמיאל

שחקני מג'דל כרום מגיעים מעודדים לאחר התיקו נגד שחקני סכנין ושהוסיפו נקודה לרזומה. בכרמיאל מגיעים לאחר שינוי לא קטן, כשרפי בוסקילה מונה השבוע למאמן הקבוצה ויעמוד על הקווים במקומו של לירון יגר ובטוח שכל שחקן ירצה להוכיח את עצמו על המגרש ולהראות לבוסקילה שהוא שווה את מקומו בהרכב. הימור שלי: ניצחון חוץ לכרמיאל.

 

שחקני כרמיאל - האם יצליחו לעצור את רצף ההפסדים? (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

מכבי אחווה שעב – מכבי בני ג'דידה מכר

שחקני שעב מגיעים לאחר מחזור חופשי שהם אכן היו צריכים, בעקבות התפטרות המאמן פחרי עסקאלה שחזר לאמן את טובא. בשעב חוו אי הצלחה במחזורים האחרונים וירצו לחזור למסלול הניצחונות. האורחים מג'דידה מגיעים לאחר ניצחון ביתי על טובא במחזור הקודם וירצו להמשיך את המומנטום החיובי. אני מהמר שהמשחק יסתיים בתיקו.

 

הפועל בני טובא – אחווה כפר מנדא

שחקני טובא מגיעים למשחק עם הגב לקיר כשהם עם אנרגיות לא מדהימות לאחר התוצאות במחזורים האחרונים וחילוף מאמנים שני העונה, שאולי יצליח לזעזע את שחקני הקבוצה. שחקניו של אחמד סבע מכפר מנדא מגיעים לאחר תוצאת תיקו נגד בני ממב"ע ובטוח ירצו לחזור למסלול הניצחונות כדי לבסס את מעמדם בצמרת. אני מהמר על ניצחון חוץ של כפר מנדא.

 

אחמד סבע - ימשיך בחגיגות עם שחקניו? (צילום: חגאג רחאל)

 

הפועל דיר חנא – בית"ר נהריה

שחקניו של אחמד עבאס מדיר חנא מגיעים לאחר מחזור חופשי וינסו להשיג את הניצחון הראשון העונה על חשבון שחקני נהריה שמדשדשים בתחתית הטבלה ומראים על חוסר יציבות העונה. בנהריה, ניצחו במחזור שעבר את עכו וירצו להצליח לייצר רצף של ניצחונות. לדעתי, נהריה תצליח לרשום ניצחון חוץ בקלות.

 

אחי עכו – איחוד בני שפרעם

שחקני עכו מגיעים לאחר הפסד לנהריה שמוריד אותם למקום השביעי בטבלה. שחקניו של פיראס מוגרבי משפרעם מגיעים לאחר תיקו נגד שחקני יפיע במחזור הקודם וירצו לחזור כמה שיותר מהר למסלול הניצחונות. בין הקבוצות יש הבדלי רמות משמעותיים שבטוח יבואו לידי ביטוי. אני בטוח ששחקני שפרעם ירשמו ניצחון חוץ קליל.

 

פיראס מוגרבי - תיקו אחד הספיק לו ולשחקניו? (צילום: חגאג רחאל)

 

צעירי טמרה – הפועל עירוני עראבה

שחקני טמרה מגיעים לאחר מנוחה במחזור חופשי כשבמשחק האחרון חוו הפסד ביתי לשחקני שפרעם החזקים ויעשו הכל כדי לחזור לתחושת הניצחון. בעראבה, מגיעים לאחר הפסד ביתי לכאבול. השנה, זה נראה שלשחקני עראבה לא הכל הולך בקלות, אך אינם מוותרים לרגע. אני חושב ששחקני טמרה ישמרו על הבית וינצחו את המשחק.

 

צעירי טמרה - יחזרו לחגוג? (צילום: דוברות צעירי טמרה)

 

ליגה ב' צפון ב'

 

הפועל בני מוסמוס – מכבי נווה שאנן

שחקניו של זיאד אגרביה ממוסמוס מגיעים לאחר שהצליחו להוציא תיקו במחזור הקודם נגד מכבי נוג'ידאת החזקים מצמרת הטבלה ולא לספוג נגדם. בנווה שאנן מגיעים גם לאחר תיקו, אך במשחק ביתי נגד איכסל. אני מעריך ששחקני שתי הקבוצות משתוקקים לחזור ולהרגיש את תחושת הניצחון, אך ידם של נווה שאנן תהיה על העליונה והם ייקחו את שלושת הנקודות.

 

מור לוי מלאך - יחזור להבקיע? (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

מכבי אחי איכסל – מכבי עוספיא

שחקני איכסל מגיעים לאחר תוצאת תיקו נגד שחקני נווה שאנן החזקים ובאים עם אנרגיות טובות. בצידו השני של המגרש, מגיעים שחקני עוספיא, מתחתית הטבלה שמגיעים לאחר הפסד ביתי לשחקניו של מאור סיסו וטירת הכרמל. לדעתי, שחקני איכסל לא יתקשו להשיג ניצחון ביתי.

 

מ.ס. טירת הכרמל – מ.ס. כפר כמא

שחקניו של מאור סיסו מגיעים לאחר ניתחון חוץ בעוספיא ובטוח ירצו לייצר רצף טוב של ניצחונות. משה ויצמן ושחקניו מכפר כמא נחו במחזור שעבר, אך מגיעים דרוכים בניסיון להשיג ניצחון חוץ נגד הקבוצה האיכותית מטירת הכרמל. לדעתי, טירת הכרמל תיקח פה שלוש נקודות.

 

משה ויצמן - יצליח להשיג ניצחון חוץ? (צילום: עודד חסין)

 

מ.ס. פרדס חנה/כרכור – מכבי נוג'ידאת אחמד

לדעתי המשחק בין פרדס חנה/כרכור לנוג'ידאת יהיה משחק מרתק ומעניין. פרדס חנה הצליחו להוציא בשבוע שעבר תיקו נגד צעירי אום אל פאחם ולקחת נקודה אחת הבייתה. נמגד, שחקניו של עבאס סואן החזקים נעצרו בשבוע שעבר נגד בני מוסמוס והם מתגעגעים מאוד לתחושת הניצחון. זה בטוח יהיה משחק חזק ואגרסיבי. אני חושב שנוג'ידאת ייקח פה שלוש נקודות עם ניצחון חוץ.

 

הפועל רמות מנשה/מגידו – הפועל דליית אל כרמל

שחקניו של אלעד ברצור מגיעים לאחר שהצליחו להשיג ניצחון חוץ בסנדרלה והאווירה בקבוצה פנטסטית. לעומתם, דליית אל כרמל מגיעים לאחר הפסד ביתי לשחקני בית שאן. לאחר המחזור הקודם שתי הקבוצות עם אותו מספר נקודות כשרק בזכות הפרש שערים רמות מנשה/מגידו מקום אחד מעל דליית אל כרמל. אני צופה במשחק זה ניצחון ביתי.

 

אלעד ברצור - משתוקק להשיג ניצחון שני ברציפות (צילום: פרטי)

 

ביר אל מכסור – הפועל בית שאן

ביר אל מכסור מתחתית הטבלה תארח את שחקני בית שאן בתקווה להשיג השנה ניצחון ראשון. שחקניו של מוריס אוזן מבית שאן לא מתכוונים לחלק מתנות ולאחר הניצחון בדליית אל כרמל הם רוצים להשיג רצף של ניצחונות. אני חושב שבית שאן יצליחו להשיג ניצחון חוץ.

 

בית"ר חיפה – סנדרלה גלבוע

שחקניו של אורן זילכה מגיעים לאחר תוצאת תיקו בכפר קרע בשבוע שעבר ורוצים לחזור למסלול הניצחונות. בגלבוע, חוו בשבוע שעבר הפסד ביתי לבית שאן ובקבוצה יודעים שניצחון יכול לעזור להם לעבור את חיפה בטבלה, כך שיעשו הכל בשביל להצליח במשימה. לדעתי, שחקני חיפה יצליחו לנצח את המשחק.

אורן זילכה - יצליח להשיג ניצחון? 

 

איחוד בני באקה – הפועל טירת הכרמל

זה הולך להיות משחק אש, כששתי הקבוצות החזקות בבית יילחמו אחת בשנייה. בני באקה מגיעים לאחר תוצאת תיקו בביר אל מכסור בשבוע שעבר ושחקני טירת הכרמל מגיעים משבוע חופשי. בטירת הכרמל החליפו מאמן בשבוע האחרון וזאת ההזדמנות של השחקנים לתת לחנא פרהוד, מאמן הקבוצה את הסיבה לתת בהם את האמון. לדעתי, טירת הכרמל תנצח את המשחק.

יונתן ורטיקובסקי בתחזית למחזור 12: ליגה ב' צפון (צילום: עינה קפלן)

הוסף תגובה
תגובות