סיכום מחזור 15: ליגה ב' צפון ב'

ליגה ב' צפון ב' הביאה לנו השבת משחקים מרגשים, עם המון שערים. צעירי אום אל פאחם מענישים את שחקני נווה שאנן ועוברים אותם בטבלה, כפר כמא מנצחים בעוספיא, הפועל טירת הכרמל לא התקשו בביר אל מכסור ושחקני גלבוע עוצרים את בית שאן עם תיקו לאחר משחק הפכפך.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 10-01-2022
  • 09:38

בית א'

בית א' הביא לנו משחקים נהדרים. בין פרדס חנה לטירת הכרמל כל קבוצה לוקחת נקודה, צעירי אום אל פאחם מנצחים את נווה שאנן וכפר כמא רושמים ניצחון שני ברציפות.

 

צעירי אום אל פאחם – מכבי נווה שאנן אלדד 0-1

שחקני אום אל פאחם מגיעים חדים למשחק הקשוח נגד שחקני נווה שאנן מצמרת הטבלה, אך לא מתרגשים ומנצחים בקלילות עם 1-0 קטן שמספיק כדי להביא את הניצחון ולעבור את שחקני נווה שאנן בטבלה. עבור שחקניו של ליאור טל מנווה שאנן זה היה כבר ההפסד החמישי העונה וכנראה שכדאי לבדוק את המזוזות בחדר ההלבשה.

 

שחקני אום אל פאחם - היו ראשונים לכל כדור (צילום: אדיר יזירף - דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

מ.ס. כפר כמא – מכבי עוספיא 0-1

שחקני כפר כמא ומאמנם משה ויצמן חוגגים ניצחון שלישי ברציפות והפעם על שחקני עוספיא. המאמן המוכשר יכול לרשום לזכותו וי נוסף כשהוא אוסף שלוש נקודות נוספות ומתקדם מעט במעלה הטבלה. בעוספיא חייבים להיכנס לעניינים, אחרת אפשר כבר להתחיל בהכנות לעונה הבאה בליגה ג'.

 

משה ויצמן - מאמן מעל הליגה (צילום: עודד חסין)

 

מ.ס. פרדס חנה – מ.ס. טירת הכרמל 1-1

 

בית ב'

בבית ב' היו משחקים לפנים. הפועל טירת הכרמל חוגגים ניצחון בביר אל מכסור, סנדרלה מוציאה תיקו מבית שאן ובית"ר חיפה חוגגים ניצחון על בני באקה.

 

אחי ביר אל מכסור – הפועל טירת הכרמל 2-0

שחקניו של חנא פרהוד חוגגים ניצחון חוץ גדול שמעניק להם שלוש נקודות חשובות. חסיב אבו רוקון חוגג עם צמד כשהשער הראשון מגיע בבעיטת עונשין מ-11 מטרים והשני שתי דקות לסיום המשחק. בביר אל מכסור זה היה ההפסד השמיני העונה והקבוצה ירדה למקום האחרון בטבלה.

שחקני טירת הכרמל - חוגגים ניצחון חוץ (צילום: אלמוג אליאס)

 

הפועל סנדרלה גלבוע – הפועל בית שאן 2-2

לאחר משחק הפכפך עם ארבעה שערים בסופו של דבר כל קבוצה לוקחת נקודה ושחקני גלבוע עוצרים את שחקני בית שאן ולא נותנים להם להשלים שני ניצחונות רצופים. בשורות המארחים הבקיעו מוחמד זועבי וחמזה זועבי ובשורות האורחים הבקיעו אייל ברזני ומוחמד טאהא.

 

בית"ר חיפה – איחוד בני באקה 1-3

שחקני טירת הכרמל - היו ראשונים לכל כדור (צילום: אלמוג אליאס)

הוסף תגובה
תגובות