לפני פריצה : השוערים הצעירים של ליגה א' צפון

אתר ''גולר'' גאה להשיק את סדרת הכתבות החדשה שתעלה מידי יום שלישי בה נציג ונבחר את השחקנים המוכשרים ביותר בליגה השלישית. בפרק הראשון, תגליות העונה בין הקורות בליגה א' צפון. מספר רב של שוערים צעירים קיבלו העונה את המושכות וחלקם מציגים יכולת אדירה. אך מי נבחר במקום הראשון? הכל בתוך הכתבה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 18-01-2022
  • 12:32

אתר ''גולר'' גאה להשיק סדרת כתבות חדשה שכל מטרתה היא לפרגן לשחקנים הצעירים שעושים את צעדיהם הראשונים בכדורגל הישראלי בליגה א'. כל יום שלישי נציג קטגוריה אחרת ונבחר את השחקנים שלדעתינו פורצים ובגדול. בפרק הראשון בחרנו את השוערים הצעירים של ליגה א' צפון. העונה מספר של שוערים אלמוניים וצעירים קיבלו את המושכות ונראה שעתידם עוד לפניהם.

 

מקום שישי

אריאל ברדוגו 

קבוצה : בני ערערה

גיל : 19

בני ערערה, שרוצה העונה להישאר בליגה נתנה את המושכות לילד צעיר בשם אריאל ברדוגו לעונת בכורה בבוגרים וזאת לאחר ששימש אשתקד כשוער הראשון של קבוצת הנוער המפוארת של מכבי חיפה. כבר מתחילת העונה ברדוגו הציג יכולת טובה בין הקורות כשהיה גורם מרכזי לתוצאות החיוביות של הקבוצה. בהמשך היכולת שלו מעט דעכה אך אם ידע לשמור על יציבות הוא יתקדם בקרוב מאוד לרמות הגבוהות

 

שוער קבוצת הנוער של מכבי חיפה יגיע לרמות הגבוהות? (צילום : עודד חסין)

 

מקום חמישי

אריאל מסיקה

קבוצה : הפועל באקה אל גרביה

גיל : 21

באקה, שקיוותה לעבור עונה שקטה במרכז הטבלה ובפועל נלחמת על חייה בליגה, צירפה את אריאל מסיקה ע''ח דביר קורן. השוער הצעיר, שעלה אשתקד ללאומית עם אדומים אשדוד, מציג יכולת יציבה בין הקורות כששמר חמש פעמים על שער נקי.

 

מקום רביעי

דורון מיכאלי

קבוצה : צעירי כפר כנא

גיל : 21

עוד שוער שרושם עונה יפה עד כה הוא דורון מיכאלי. השוער הצעיר עלה אשתקד לליגת העל עם הפועל נוף הגליל כשוער שני בעונה בה כמעט ולא שותף אך כעת הוא קיבל הזדמנות בליגה א' ובנתיים הוא לוקח אותה ובגדול. מיכאלי תפס מקום של קבע אצל הישאם זועבי והוא מנהיג את ההגנה בצורה יפה מאוד והוא בכיוון הנכון.

 

מקום שלישי

דוד בן לולו

קבוצה : הפועל בני פרדיס

גיל : 20

איזה עונה נפלאה עוברת על השוער הצעיר. דוד בן לולו, ששימש אשתקד כשוערה השני של מ.ס טירה ואף שותף בכמה משחקי פלייאוף חשובים, קיבל השנה את ההזמנות מבני פרדיס ובנתיים זה נראה שההימור השתלם. בן לולו מציג יכולת טובה ויציבה והוא היה שווה העונה לפרדיס נקודות חשובות.

 

דוד בן לולו שווה נקודות העונה עבור בני פרדיס (צילום : חגאג רחאל)

 

מקום שני

סלאח בלעום ודן דרורי (צעירי טייבה)

קבוצה : צעירי טייבה

גיל : 21

טייבה, שמכוונת לכיוון הצמרת הגבוה ואולי אף למאבקי עלייה נותנת העונה את הקרדיט בין הקורות לשוערים צעירים. בתחילת העונה מי שעמד בין הקורות הוא דן דרורי (20) שפתח את העונה בצורה אדירה וזאת לאחר שספג שער בודד בשבעת המשחקים הראשונים. לקראת חודש דצמבר דרורי חווה פציעה ומי שתפס את מקומו הוא השוער המקומי סלאח בלעום (21) שלקח את ההזדמנות בשתי ידיים וב-11 הופעות הוא ספג שלושה שערים בלבד. 

 

איזה שוער מוכשר גדל בטייבה (צילום : אמיר חאג' יחיא)

 

מקום ראשון

נאור אורנשטיין

קבוצה : עירוני נשר

גיל : 19

שוערה הצעיר והמקומי של עירוני נשר, נאור אורנשטיין רושם עונת בכורה אדירה בבוגרים. השוער הצעיר, שגדל במחלקת הנוער של נשר, מוביל את ההגנה השלישית בטיבה בליגה כשמידי משחק הוא מספק הצלות מרשימות ומפגין המון ביטחון בין הקורות. אורנשטיין שמר עשר פעמים על שער נקי העונה ואין ספק שעתידו עוד לפניו. בזכות היכולת האדירה שלו מידי שבוע, אורנשטיין נבחר ע''י אתר גולר לשוער הצעיר הטוב ביותר בליגה.

 

 

שוערה של עירוני נשר, נאור אורנשטיין נבחר במקום הראשון ברשימה (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער מספר 1 סלאח בלעום (אודי כהן 18-01-2022, 12:59)
    סלאח בלעום , שוער מספר 1 בליגה...כל הכבוד ילד
  2. דוד בן לולו שוער של פרדיס ברמה גבוהה! (אילון 18-01-2022, 13:40)
    יגיע רחוק! הוא מעל הליגה ויש לו עתיד מטורף כמו שזה נראה
  3. טייבה (אחמיד 18-01-2022, 13:55)
    שועיר מספר 1 סלאחחח
  4. אוהד (אסף 18-01-2022, 22:22)
    צפיתי לפחות בשלושה משחקים לכל אחד ואני יכול להגיד לכם אריאל מסיקה וסלאח בלעום מעל השאר בפער
  5. שוער ענק (שמואל כהן 19-01-2022, 20:23)
    שוער ענק
  6. שוער ענק (שמואל כהן 19-01-2022, 20:24)
    שוער ענק
  7. שוערים (האמיתי 27-02-2022, 11:18)
    נאור אורמשטיין הגדול מכולם
  8. נאור אורנשטיין (אייל 06-04-2022, 18:34)
    שוער מספר 1
  9. נאור אורנשטיין (אייל 06-04-2022, 18:34)
    שוער מספר 1