תחזית ליגה א צפון מחזור 20: אוהד רון מארח את ברטי עבאס

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב מוחמד "ברטי" עבאס, חלוצה האגדי של מכבי כפר קנא ומאמן הקבוצה שמוביל את כפר קנא לעונה נהדרת וחושב שהרצליה לא תנצח באיכסל, ואילו טבריה וטירה ימשיכו במסלול הניצחונות, אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-01-2022
  • 08:19

ונעבור למשחקים:

עירוני טבריה- עירוני נשר

אוהד: טבריה הקבוצה הכי טובה בליגה, עם הסגל שחקנים הכי טוב, ואין סיבה שלא תדרוס את הליגה. נשר לדעתי קבוצה מצויינת, קבוצה צעירה וסופר מוכשרת שלדעתי תתמודד על מקום בפלייאוף. משחק נהדר אני צופה, אבל טבריה עם השחקנים המנוסים שלהם לא נראה שיתקלו בבעיה וינצחו אפילו בקלות, והנשר ימשיך לדרכו ושבוע הבא יחזור למסלול הניצחונות.

 

ברטי עבאס: טבריה לדעתי יתחילו עכשיו את העונה ויתחילו להוכיח את עצמם וזה המאני טיים שלהם. כל משחק זה גמר גביע ולדעתי עכשיו הם יתחילו לנצח. נשר ביתית מאד ויביאו הרבה נקודות בבית אבל במשחק חוץ הזה הם לא ינצחו. טבריה תנצח.

 

הפועל כאוכב- מ.ס. טירה

אוהד: משחק אולי הכי חזק של המחזור, שתי קבוצות שהצהירו בתחילת העונה על עליה. מאז כאוכב כבר יודעת שזה לא יקרה וגם הפלייאוף נראה שגם אם יגיעו לא יוכלו באמת להוות פקטור, מנגד טירה הבינו שטבריה זה לא כל כך נורא, החליפו חצי קבוצה והביאו תותחים כמו שלום אדרי, ניר עזריה ואלירן שמש ונראים פשוט מעולים ולדעתי הקבוצה היחידה שיכולה לעשות משהו במשחקי הפלייאוף. משחק שקול צפוי בכאוכב ולדעתי יסתיים בתיקו.

 

ברטי עבאס: טירה תנצח. טירה התחילו התחזק מאד ומשחקים כדורגל נהדר החתימו שחקנים מליגת העל וכאוכב לעומת זאת קבוצה מצויינת אותה מאמן חברי הטוב עיסא נוגידאת, אבל שמעתי שיש להם כמה פצועים וכה חולי קורונה וזה יפגע בהם וטירה תנצח.

 

האם עיסא נוג'ידאת יוביל את קבוצתו לניצחון על טירה (צילום: חגאג ראחל)

 

הפועל איכסל-הפועל הרצליה

אוהד: איכסל עשו ניצחון ענק מבחינתם על ערערה באמצע השבוע, ניצחון ששיבש להרבה קבוצות את התוכניות כי כולם סימנו אותה יורדת בטוחה, והופ הם מנצחים ומראים שהם לא יוותרו כל כך מהר. הרצליה קבוצה מצויינת, שחקנים צעירים ומוכשרים אבל בכפר של איכסל לאיכסל יש יתרון ברור ולדעתי הם גם יפתיעו שוב וינצחו.

 

ברטי עבאס: איכסל תנצח. הרצליה במשחקים  האחרונים לא טובים, וראיתי אותם כמה משחקים הם לא הרשימו. איכסל נראים מעולה עכשיו נמצאים במומנטום מצויין והם ינצחו. 

 

הפועל בני פרדיס- הפועל באקה אל גרביה

אוהד: פרדיס לא יציבים, שבוע שעבר עשו תיקו מכובד נגד צור שלום בחוץ, ובאמצע השבוע במשחק השלמה ספגו 4 מכפר כנא בבית. באקה עשו ניצחון גדול בני זלפה אבל ללא מאמן מנוסה על הקווים אני לא רואה אותם מנצחים משחקים כמו נגד פרדיס שעדיפה בבית והיא גם תנצח.

 

ברטי עבאס: תיקו. שתי קובצות שלרוב באות לנצח אבל זנ משחק תחתית לכל דבר ושתי הקובצות יפחדו להפסיד. ולכן יסתיים תיקו.

 

מכבי טמרה- מכבי צור שלום

אוהד: מאמנה המצליח והמצויין של טמרה, פטריסיו סייג עזב את הקבוצה ולא ברור איך הקבוצה תראה בלעדיו. מנגד צור שלום קבוצה חזקה שתשמח לקחת נקודות מהמגרש הקשה בטמרה. הבלאגן והוחוסר שקט בטמרה לדעתי יכירעו השבוע וצור שלום תנצח.

 

ברטי עבאס: צור שלום תנצח. מכבי טמרה בתקופםה לא טובה. צור שלום מאז הגעתץו של אבי סבג התחילה לייצר נקוודת ולשחק כדורגל איכותי והם גם ינצחו. 

 

הפועל בני זלפה-מ.ס. רובי חיפה

אוהד: שתי הקבוצות החלשות בליגה נפגשות, זלפה מקום נהדר, קבוצה מסודרת ומאורגנת אבל לא סתם הם בתחתית, בניית הקבוצה לא היתה נכונה, והלוואי שזלפה ישארו בליגה כי זה מועדון מהיותר טובים בליגה א צפון ולא על הרבה קבוצות אפשר להגיד את זה. רובי חיפה אם לא יגיע משהו קיצוני זה הסוף..וסוף עצוב מאד לדעתי..מועדון שהרגיל אותנו לסטנדרטים גבוהים הרבה בזכות מיקי קופל שניהל שם בעבר, ועד להגעתו היום לספק גדול אם לא יתפרק ולא ברור עתידו אפילו עד סיום העונה..מקווה שזלפה ינצחו וימישכו מפה להתאושש. 

 

ברטי עבאס: בני זלפה ינצחו. זלפה עם הגב לקיר ומשחק כזה חייבים לנצח. רובי שיחררו הרבה שחקים ומשחקים שם הרבה ילדים וזלפה תנצל את זה ותנצח.

 

מה יהיה עם רובי שפירא? (צילום: יח״צ)

 

צעירי טייבה-צעירי כפר קנא

אוהד: משחק של שתי הקבוצות שנראות הכי טוב אולי במחזורים האחרונים, טייבה עם יגאל אנטבי על הקווים זה קבוצה נהדרת שמשחקת כדורגל מצויין, ומנגד כפר קנא מוכיחה שיש להם קבוצה נהדרת לא פחות. טייבה בבית עדיפים והם גם ינצחו למרות שתיקו יכול להכריע פה. 

 

ברטי עבאס: שתי הקבוצות במומנטום טוב ואנחנו בתקופה נהדרת לאחר 3 ניצחונות רצופים השחקנים בכושר נהדר טייבה בכושר נהדר תוצאותטובות מאד אבל יחסרו במשחק את סמיר עבדלחי וזה משמעותי . יש לו צהובים. ואנחנו נבוא לנצח. 

 

הפועל בועיינה-הפועל בני ערערה

אוהד: בועיינה קבוצה נהדרת, קבוצה שמנסה לאיים על טבריה ואילו ערערה מאוכזבת מאד בטח לאחר ההפסד לאיכסל באמצע השבוע. בועיינה בבית עדיפה ורק נקווה שערערה לאחר המשחק תעלה על מסלול הניצחונות. 

 

ברטי עבאס: בועיינה יש הגנה נהדרת יש להם בלם עיר עבד חמודי שהוא מוביל את ההגנה שלהם והם ספגו רק 9 שערים קבוצה ביתית עם הקהל שלהם. ערערה עם וואסים עבאס בן דודי ואני מאחל לו להישאר בליגה אבל במשחק הוא יפסיד. בועיינה תנצח. 

 

האם וואסים עבאס וקבוצתו ירשמו ניצחון? (צילום: חגאג ראחל)

 

הפועל כפר כנא-הפועל מגדל העמק

אוהד: כפר כנא די מאכזבת לאחרונה, קבוצה שציפינו ממנה לאיים על הפלייאוף העליון מגיעה למשחק מול מגדל העמק שהפסד שלה והיא מתחילה להתקרב לתחתית הכל כך בוערת. מגדל העמק מנגד עשו שינוי בעמדת המאמן לפני מספר מחזורים, אבל לא רואים שיפור אם לא ההפך השינוי לא הצליח והקבוצה אם לא תתחיל לאגור נקודות תרד לליגה ב, בטח כשיש 4 יורדות והקבוצות האחרות וותיקות יותר, לדעתי יסתיים בתיקו.

 

ברטי עבאס: המשחק הזה גם יהיה בבועיינה ביום ראשון. שתי קבוצות שאני מכיר כמו כף היד שלי ואני חושב שהפועל כפר כנא תנצח. מגדל העמק בתקופה לא טובה וכפר כנא תנצח.

 

שיהיה בהצלחה לכלום!

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא היה חסר שבקה מנצחים. בקה עם כושר הרבה יותר טוב מרוב הליגה. אני אוהד שלהם כל החיים ובאימונים הם מא (אחמד 21-01-2022, 13:45)
  2. מאמן בקה אסי אלימלך הוכיח שליגה א קטנה עליו פרדיס לא בעטה לשער בלי עבירה על ה16 לא היו מבקיעים (ראמי 21-01-2022, 16:46)
    לאחר שער היתרון של פרדיס המחליפים של בקה ובמיוחד רפאל טפרה בישל שער חשוב לגל שלום