עו״ד שי אבני מארח את אמיר כהן בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 21

אנו במחזור ה-21 ומקבלים משחק עונה כאשר מ.ס כפר קאסם הראשונה יוצאת למשחק חוץ מול השלישית-בני יהודה. הצמרת צפופה ומהמקום הראשון לשישי מפרידות רק חמש נקודות. בתחתית משחק בוער גם כן בין בית"ר ת"א האחרונה לבין עפולה שנמצאת מקום אחד מעליה.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 20-01-2022
  • 21:26

היום אני מארח את אמיר כהן. אמיר עבר כברת דרך ארוכה כאשר עבד בצוות המקצועי בהפועל ת"א לצידו של מוטי איווניר והעונה שימש כמאמנה של עירוני טבריה. הצדדים נפרדו לפני כחודש כאשר אמיר הוא מהמאמנים היחידים בעולם שסיימו את תפקידם העונה לאחר חצי עונה ללא הפסד. אין ספק שאמיר ימשיך להגיע להישגים בעתיד גם בליגות הבכירות.

 

המשחקים:

בני יהודה-מ.ס כפר קאסם

שי אבני:  משחק עונה אמיתי בין שתי הקבוצות הטובות בליגה לדעתי. ניצחון של כפר קאסם והיא תרוץ לעליית ליגה. בני יהודה חייבים לחזור למסלול הניצחונות מכיוון שכרגע היא רק במקום השלישי. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

אמיר כהן: בני יהודה מגלה חוסר יציבות. מצד אחד יכולה לנצח כמה משחקים ברציפות ומנגד להפסיד משחקים בצורה לא מובנת. קאסם קבוצה שעשתה דרך מדהימה עד עכשיו אך עדיין לבני יהודה יש כלים שלקאסם יהיה קשה להתמודד איתם. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

 

הפועל עפולה מתחילה את מסע ההתאוששות שלה...ינצחו את ביתר ת"א? צילום: חגאג רחאל

 

מכבי בני ריינה-הפועל כפ"ס

שי אבני: כפ"ס לא פוגעת כבר חודשיים וכעת היא תצא למשחק חוץ קשה מול ריינה. ניצחון של ריינה והיא תיצמד לצמרת הגבוהה. ריינה פייבוריטית.

הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

אמיר כהן: לריינה יש א חוליו סזאר שיכול בכל רגע לגמור משחק. בכפ"ס חילופי המאמנים עדיין לא נתנו את אותותיהם. משחק שקול שיסתיים בחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ראשל"צ-א.ס אשדוד

שי אבני: איסמעיל עאמר עושה עבודה נהדרת בראשל"צ מאז שהגיע והקבוצה ניצחה את בני יהודה והפועל כפ"ס בשני המחזורים האחרונים. אשדוד כבר במקום הרביעי אבל ראשל"צ במומנטום מטורף. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

אמיר כהן:  אדומים אשדוד עושה עד כה עונה פנטסטית. ראשל"צ לאחר החלפת המאמן מראה שהיא מתחילה להתחבר וללכת לכיוון חיובי. עדיין החיבור והמשפחתיות של אשדוד יגרום להם לנצח את המשחק. הניחוש שלי: א.ס אשדוד.

 

הפועל עכו-הפועל אום אל פאחם

שי אבני:  פאחם התחזקה והביאה את פטראצי מנוף הגליל. פאחם מרוחקים רק ארבע נקודות מהמקום הראשון ומכוונים לעליית ליגה. עכו קבוצה טובה אך פאחם תביא הרבה אוהדים לעכו שיתמכו ויעזרו לה להיא את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

אמיר כהן: משחק שהכל יכול להיות בו. שני מאמנים מצויינים אך הקבוצה שמייצגת בכבוד את המגזר היא זו שתנצח. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

הפועל רמה"ש-מכבי אחי נצרת

שי אבני: שתי הקבוצות צמודות בתחתית כאשר נקודה אחת מפרידה ביניהן. רמה"ש כבר שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון ותהיה חייבת לנצח במשחק זה. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

אמיר כהן: נקודה אחת מפרידה בין שתי הקבוצות אשר ממוקמות בתחתית הטבלה. הביתיות של רמה"ש תעזור להם מאוד להשיג פה נקודה.

 ניחוש שלי: תיקו.

 

שחקני מכבי אחי נצרת, חייבים לנצח את רמת השרון. צילום: חגאג רחאל.

 

בית"ר ת"א/ בת ים- הפועל עפולה

שי אבני: משחק גורלי בתחתית! עפולה ניצחה את ר"ג במחזור הקודם, יצאה מהמקום האחרון והכניסה לשם את בית"ר ת"א. המארחת מבינה שהפסד שלה כאן ויהיה לה קשה מאוד להתאושש לאחר שעפולה תתרחק. לבית"ר ת"א אסור להפסיד במשחק הזה. הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

אמיר כהן: משחק תחתית קריטי מאוד לשתי הקבוצות. בית"ר ת"א הצליחה בשנים הקודמות להשביח שחקנים למכבי ת"א אך כנראה שהשנתון שהגיע העונה ממכבי ת"א פשוט לא מספיק טוב. עפולה מבינה את חשיבות המשחק, יש לה סגל טוב והיא תנצח. הניחוש שלי: הפועל עפולה.

 

הפועל ר"ג-הפועל רעננה

שי אבני: שתי נקודות מפרידות בין שתי הקבוצות אשר נמצאות במומנטום טוב וברחו מהתחתית. משחק שהכל יכול להיות בו. אני הולך עם רוני אוואט.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

אמיר כהן: מאז הגעתו של אלי כהן לרעננה הקבוצה התייצבה. מנגד, הפועל ר"ג לא בעונה טובה. משחק שקול בין שתי קבוצות שיודעות לשחק כדורגל ובאיצטדיון הגדול בר"ג תיקו ישקף את מאזני הכוחות.

 

הפועל פ"ת- סקציה נס ציונה

שי אבני: נס ציונה במקום השני וטובה יותר מהפועל פ"ת. נס ציונה תצטרך לנצל את משחק העונה בין בני יהודה לקאסם ולעלות למקום הראשון.

הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

אמיר כהן: בעונה כזו שהכל הולך לנס ציונה אני לא רואה אפשרות שהפועל פ"ת יכולה לעצור אותה. פ"ת עלה ברגע האחרון במקום איכסל ולכן ההתמודדות בחלק העליון היא לא פשוטה בשבילה. הנקודות יילכו לכתומים. הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

עו"ד שי אבני מארח את אמיר כהן לתחזית ליגה לאומית...

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמיר כהן המסכן (יוסי 21-01-2022, 08:13)
    אין לך שום עיסוק רק ללכת מאתר לאתר וללכלך על טבריה אתה עלוב מסכן אפילו קבוצה בליגה למקומות עבודה לא תיגע בך איש קטן
  2. חב דור (טבריה 21-01-2022, 08:33)
    אמיר הוא המאמן הראשון. שמפוטר ללא הפסד. מעניין יש לי רשימה של מאמנים שבחמש שנים אחרונות פוטרו ללא הפ
  3. בכל הפוך .....חחחח (עידו 21-01-2022, 17:36)
    כל מה שאמרתם קרה בדיוק הפוך ... רואים כמה אתם מבינים ????????????