עו״ד שי אבני מארח את נידאל שלאטה בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 22

אנו במחזור ה-22 ומקבלים שני משחקי צמרת בין א.ס אשדוד לריינה ובין כפ"ס לבני יהודה. הפסדה של נס ציונה להפועל פ"ת הכניס את כל הקבוצות עד למקום העשירי לתקוות על עליית ליגה כאשר המקום העשירי רחוק רק 4 נקודות מהמקום השני! בתחתית יהיה משחק בוער בין עפולה הלפני אחרונה לראשל"צ אשר נמצאת נקודה אחת מעליה.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 28-01-2022
  • 09:26

הפעם אני מארח את המאמן נידאל שלעטה. נידאל בנה בבועיינה קבוצה טובה, רעבה עם תקציב נמוך והרבה שחקנים צעירים. קבוצה אשר התבססה במקום השני בליגה א' צפון והיחידה שעדיין נותנת פייט לעירוני טבריה. מדובר במאמן מצוין שימשיך בדרכו ויגיע להישגים רבים גם בעתיד.

 

המשחקים:

מכבי אחי נצרת-הפועל עכו

שי אבני:  שתי הקבוצות עם אותו מספר נקודות. בגביע זה הסתיים בתיקו ב-90 דקות וגם בליגה נראה שיחסי הכוחות שקולים. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

נידאל שלעטה: אחי נצרת במומנטום טוב לאחר שני נצחונות ותיקו. יש לה שחקנים איכותיים כמו אחמד עאבד שנמצא בכושר מצויין וכובש שערים. מנגד, הפועל עכו ניצחה לאחרונה ב-3/12 והיא עם 6 תוצאות תיקו ב-6 המשחקים האחרונים. אחי נצרת ינצלו את הביתיות. הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל פ"ת

שי אבני: פאחם כבר ארבעה משחקים ברציפות ללא נצחון. פ"ת מנגד בתקופה טובה עם שלושה משחקים רצופים ללא הפסד ואחרי הניצחון על נס ציונה התקרבה שלוש נקודות מהמקום השני. משחק חשוב מאוד לפאחם לצאת מהמשבר ולחזור לצמרת הגבוהה. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

נידאל שלעטה: פאחם ניצחה פעם אחרונה לפני חודש בדיוק. למועדון יש מטרה ברורה להיאבק בצמרת הגבוהה וישנו לחץ גדול מהאוהדים לחזור למסלול. מנגד, הפועל פ"ת חזרה למסלול הנצחונות ואף ניצחה להיאבק על מקום בפלייאוף העליון. האוהדים של פאחם יחסרו להם בגלל העונש שקיבל המועדון. הניחוש שלי: תיקו.

 

שחקני אום אל פאחם, ירצו לחגוג ניצחון על הפועל פ"ת. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל רעננה-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני: רעננה הפסידה במחזור הקודם לר"ג דווקא אחרי תקופה טובה. בית"ר ת"א הפסידה בקרב תחתית מול עפולה ובכך גדל הפער מהקו האדום. אם בית"ר ת"א מפסידה גם את המשחק הזה-קשה לי לראות אותה שורדת בליגה. הניחוש שלי: תיקו.

נידאל שלעטה:  שתי הקבוצות מאכזבות העונה. רעננה מגיעה לאחר שתי תוצאות תיקו והפסד במחזור האחרון נגד הפועל ר"ג. בית"ר תא סובלת ממשחק ההגנה שלה-הקבוצה ספגה 11 שערים בארבעת המחזורים האחרונים. למרות זאת, בית"ר ת"א השיגה העונה יותר נקודות בחוץ (10 נק') מאשר במשחקי הבית (7 נק'). הניחוש שלי: תיקו.

 

א.ס אשדוד-מכבי בני ריינה

שי אבני:  משחק צמרת בין שתי קבוצות חזקות שרוצות להיות בצמרת הגבוהה. אשדוד פייבוריטים בבית אך ריינה יכולה לעשות חיים קשים לכל קבוצה בליגה. הניחוש שלי: תיקו.

נידאל שלעטה: שתי קבוצות שמחפשות פלייאוף עליון. אשדוד מגיעה לאחר תוצאת תיקו מול ראשל"צ וכל הלחץ שהיה בשבוע האחרון סביבה. מנגד, בני ריינה פתחה את הסיבוב השני לא טוב אבל היא עדיין קבוצה חזקה מאוד ואם ברצונה להיות בפלייאוף העליון היא חייבת לנצח. הניחוש שלי: בני ריינה.

 

הפועל כפ"ס-בני יהודה ת"א

שי אבני: קרב צמרת בין שתי הפייבוריטיות לעלייה בתחילת העונה ושציפו מהן הרבה יותר. שתי היורדות מליגת על עדיין לא קיבעו את מעמדן בליגה ונראה שלא כזה פשוט לעלות חזרה לליגת העל. שתי הקבוצות צריכות את הנקודות. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

נידאל שלעטה: הפועל כפ"ס מגיעה לאחר ניצחון חוץ 0-2 על בני ריינה והקבוצה רוצה להמשיך ולהיצמד לצמרת הגבוהה. ניצחון הבית האחרון שלה היה ב-10/12 ועבר מאז חודש וחצי! בני יהודה בתקופה פחות טובה וצברה רק נקודה בשלושת המשחקים האחרונים. זאת לאחר שכבר נצמדה לצמרת הגבוהה. הקבוצה מגיעה לאחר הפסד ביתי לכפר קאסם אך יש לה סגל מנוסה ואיכותי שיכול להחזיר את הקבוצה למסלול. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

 

סאמח מרעב, מוביל את קבוצתו לליגת העל. צפוי להם ניצחון על רמת השרון. צילום: חגאג רחאל

 

מ.ס כפר קאסם-הפועל רמה"ש

שי אבני: כפר קאסם בעונה מצויינת ומדורגת ראשונה עם חמש נקודות יתרון על השניה בטבלה! רמה"ש בתקופה לא טובה, החליפה מאמנים ומינתה את חיים לוי. קאסם פייבוריטית ברורה. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

נידאל שלעטה: כפר קאסם בתקופה טובה, פתחה פער מהמקום השלישי ואם היא רוצה לשמור על הפסדה היא חייבת לנצח ויש לה את היכולת לעשות זאת. רמה"ש בתקופה לא טובה ,לאחר חילוף מאמן ומשחק חוץ קשה מאוד מבחינתם מול הראשונה בטבלה.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

סקציה נס ציונה-הפועל ר"ג

שי אבני: נס ציונה כבר שלושה משחקים ברציפות ללא נצחון. מנגד, הפועל ר"ג יודעת שאם היא מנצחת משחק זה היא יכולה להתקרב לצמרת ולשנות את כל העונה. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

נידאל שלעטה: נס ציונה לא תרשה לעצמה לאבד נקודות לאחר ההפסד במחזור האחרון מול הפועל פ"ת אם ברצונה להיאבק על כרטיס העלייה לליגת העל. הפועל ר"ג זקוקה לכל נקודה על מנת להישאר בליגה ויהיה משחק מעניין. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עפולה-הפועל ראשל"צ

שי אבני: עפולה עם שני נצחונות רצופים, ראשל"צ עם שלושה משחקים רצופים ללא הפסד וביניהם נצחונות על בני יהודה וכפ"ס. איסמעיל עאמר הרים את ראשל"צ ועושה שם עבודה נהדרת. אני מאמין שהוא יידע לקחת נקודות גם בעפולה. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

נידאל שלעטה: משחק מעניין לאור התוצאות הטובות של שתי הקבוצות בתקופה האחרונה. ראשל"צ נמצאת בתקופה נהדרת עם המאמן איסמעיל עאמר שעושה עבודה מצויינת. עושה רושם שהיא מסוגלת לנצח כל קבוצה בליגה ובכל מקום עם איסמעיל עאמר על הקווים. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

עו"ד שי אבני מארח את המאמן נידאל שלאטה. תחזית ליגה לאומית.

הוסף תגובה
תגובות