סיכום מחזור 18: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון ב' ראינו יופי של משחקים במחזור האחרון של הליגה הסדירה. בני מוסמוס מנצחים את אום אל פאחם ומעפילים לפליאוף העליון. כפר כמא מפסידים לנוג'ידאת, הפועל טירת הכרמל מנצחת את גלבוע ושאר התוצאות בסיכום המחזור שלפניכם.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 31-01-2022
  • 13:25

הפועל בני מוסמוס – צעירי אום אל פאחם 1-3

שחקניו של זיאד אגרביה עשו את הבלתי יאומן והצליחו להעפיל לפליאוף העליון לאחר ניצחון גדול נגד האורחים מאום אל פאחם. במוסמוס העונה התחילה בצורה כה גרועה וכולם מופתעים לטובה איך שזיאד אגרביה מאמן הקבוצה הצליח להרים אותה מהקרשים. אחמד מחאג'נה הבקיע צמד ומוחמד גארביה הוסיף שער משלו. בשורות אום אל פאחם, תומר שריקי הבקיע את השער המצמק.

 

שחקני בני מוסמוס - קבוצה של גברים (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

מ.ס. כפר כמא – מכבי נוג'ידאת 5-3

שחקניו של עבאס סואן לא חילקו מתנות לקראת סיום הליגה הסדירה וניצחו את שחקניו של משה ויצמן בחוץ. בנוג'ידאת כבר הבטיחו מזמן את מקומם בפליאוף העליון, אך כמו מקצוענים בכל משחק הם רוצים לקחת את הנקודות. שחקניו של משה ויצמן טיפסו כבר למקום השישי וישמחו להתקדם כדי לא להיאבק על ירידת ליגה בהמשך.

 

הפועל טירת הכרמל – סנדרלה גלבוע 0-3

שחקניו של חנא פרהוד סיימו את הליגה הסדירה עם ניצחון גדול שמעניק להם חיוך ענק. בגלבוע קיוו שהמארחים יעלו עם שחקני נוער, אך זה לא קרה. חסיב אבו רוקון הבקיע צמד ונדיב סימן טוב הוסיף שער משלו.

 

שחקני טירת הכרמל - חוגגים ניצחון נוסף (צילום: אלמוג אליאס)

 

הפועל רמות מנשה – איחוד בני כפר קרע 1-1

 

הפועל בית שאן – איחוד בני בקה 3-1

 

אחי ביר אל מכסור – בית"ר חיפה 0-0

 

שחקני בית שאן - רושמים הפסד נוסף (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

הוסף תגובה
תגובות