עו״ד שי אבני מארח את רומן זולו בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 23

אנו במחזור ה-23 ומקבלים משחק צמרת אמיתי בין כפ"ס השלישית לכפר קאסם הראשונה. הצמרת צפופה מאוד כאשר מהמקום הראשון למקום התשיעי מפרידות רק שש נקודות! בתחתית יהיה משחק מותח בין ראששל"צ לרעננה כאשר הנצחונות של עפולה בתקופה האחרונה הכניסו חצי מהליגה למאבקי תחתית.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 04-02-2022
  • 08:18

היום אני מארח את אחד ממאמני העונה בליגה הלאומית בעונה שעברה-רומן זולו. רומן עשה פלאים בעפולה בעונה שעברה כאשר הציל אותה מירידה בסדרת נצחונות רצופים ולבסוף סיים ראשון בפלייאוף התחתון. כל חובבי הכדורגל שמחו לראות מאמן שלקח את ההזדמנות והצליח בגדול בזכות כישוריו. אין לי ספק שרומן יגיע לרמות הבכירות ויהיה אחת הדמויות המרכזיות בדור המאמנים החדש.

 

המשחקים:

מכבי בני ריינה-הפועל עפולה

שי אבני:  אמנם ריינה במקום הרביעי ועפולה במקום ה-14 אך עפולה עם שלושה נצחונות רצופים ונמצאת במומנטום מצוין. חלוקת נקודות בצפון. הניחוש שלי: תיקו.

רומן זולו: ריינה קבוצה מאוד מנוסה, חזקה ואגרסיבית. עפולה תצטרך לנצח במאבקי הכח והגובה במשחק על מנת לנצח. במשחק זה אלך עם הלב שלי-עפולה.הניחוש שלי: הפועל עפולה.

 

ריף מסיקה, כוכבה של בני ריינה. יוביל את קבוצתו לניצחון על עפולה? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל ראשל"צ-הפועל רעננה

שי אבני: ראשל"צ במקום הלפני אחרון אך רחוקה רק שלוש נקודות מרעננה. שתי הקבוצות צברו נקודות רבות בחודש האחרון אך לצערם גם עפולה כך שכל התחתית בוערת. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

רומן זולו: משחק בין שתי קבוצות מהפחות יצירתיות בליגה. שני המאמנים משחקים באותה שיטה של שלושה בלמים ובאותו סגנון משחק הדוגל בלחכות ולצאת למתפרצות. ראשל"צ ניצחה העונה רק שני משחקי בית לעומת רעננה שטובה יותר בחוץ. רעננה התחזקו בינואר עם שחקנים טובים, יהיה להם יתרון קל אך אני רואה את המשחק הזה מסתיים בתיקו משעמם. הניחוש שלי: תיקו.

 

בית"ר ת"א/בת ים-סקציה נס ציונה

שי אבני: בית"ר ת"א מתרחקת משאר הליגה ואוזלות לה ההזדמנויות להישאר בליגה. בזמן שעפולה, ראשל"צ, ר"ג ורעננה התעוררו וצברו נקודות-היא נשאר מאחור. נס ציונה במקום השני ופייבוריטית ברורה במשחק. הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

רומן זולו:  בית"ר ת"א גרועה בביתה שם ניצחה משחק בודד העונה. מנגד, נס ציונה ניצחה רק משחק חוץ אחד העונה והיא יחד עם עפולה קבוצת החוץ הגרועה בליגה. המיוחד במשחק זה הוא שמשחק החוץ של נס ציונה הוא בעצם בביתה מכיוון שזהו גם מגרשה הביתי של המארחת. נס ציונה איכותית ומנוסה יותר מהמארחת אך יש לי תחושה שתהיה כאן הפתעה. הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

 

הפועל ר"ג-הפועל אום אל פאחם

שי אבני:  פאחם בצמרת הגבוהה אך חוותה ירידת מתח לאחר שמינית גמר הגביע. פאחם התחזקה בחלוץ עידן שמש ובעוד שחקנים רבים, אולי רבים מדי... הפועל ר"ג לעומת זאת עלתה על המסלול, לא עשתה שינויים רבים ונמצאת בתקופה טובה. הניחוש שלי: תיקו.

רומן זולו: ר"ג יודעת שהפסד במשחק יסבך אותה מאוד בתחתית. מנגד, פאחם נמצאת בתקופה רעה מאוד ומגיעה למשחק בלחץ אדיר. פאחם כבר לימדו אותנו שהם יודעים לנצח תחת לחץ וגם להפוך תוצאות במשחקים. הפועל ר"ג סופגת שער כמעט בכל משחק העונה. אם פאחם לא תספוג היא תנצח, אך אני צופה כאן תיקו רב שערים. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עכו-הפועל רמה"ש

שי אבני: עכו פתחה את העונה בצורה מצויינת אך שורת הנצחונות של קבוצות התחתית קירבה אותה לכדי חמש נקודות הפרש מהקו האדום.  אותו סיפור גם לגבי רמה"ש המרוחקת רק נקודה מעכו וארבע נקודות מהקו האדום. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

רומן זולו: עכו פתחה את העונה בצורה מדהימה אך כעת עוברת משבר. נצחון הליגה האחרון שלה היה לפני חודשיים ועכו כבר מרגישה את הלחץ בתחתית. מסאי יהיה חייב לבצע פעולות קיצוניות, לזעזע שחקנים ולשנות את הבסיס הדי צפוי שם על מנת לנצח את המשחק. מנגד, רמה"ש ביצעה זעזוע בעמדת המאמן וניצחה במחזור הקודם את המוליכה מכפר קאסם. שתי הקבוצות צמודות בטבלה ומי שתנצח תוכל לנשום קצת לרווחה אך זו שתפסיד עלולה להסתבך בתחתית. עכו טובה יותר אך אני הולך עם רמת השרון. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

שחקני מ.ס. כפר קאסם. משחק צמרת מעניין מאד צפוי להם נגד הפועל כפ"ס. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל כפ"ס-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: משחק צמרת אמיתי בין השלישית לראשונה. כפ"ס ניצחה במחזור הקודם את בני יהודה, נצחון אשר מיקם אותה במקום השלישי מרחק 4 נקודות מכפר קאסם המובילה. כפר קאסם עדיין טובה יותר ועשתה חיזוק נקודתי בעמדת המגן הימני כאשר הביאה שחקן זר מסכנין. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

רומן זולו: כפר סבא הצליחה לצרף שחקנים מצויינים בחלון העברות זה, ייצבה את ההגנה וחיזקה משמעותית את הקישור וההתקפה. ירון הוכנבוים מהמאמנים הטובים והמנוסים בליגה אשר הולך עם הדרך והשיטה שלו בכל קבוצה שהוא מאמן. כפר קאסם היא אחת הבודדות בליגה שהצליחה להשאיר את רוב הסגל מהעונה הקודמת וזה בעצם סוד הצלחתה. משחק מסקרן בין שתי קבוצות שירוצו לעלייה עד הרגע האחרון. הניחוש שלי: תיקו.

 

בני יהודה ת"א-א.ס אשדוד

שי אבני: שתי הקבוצות מרוחקות שש נקודות מהפסגה אך בעוד באשדוד חוו בקשות רבות של שחקנים להשתחרר, בבני יהודה מינו את ניסו אביטן על מנת לעורר שינוי וזעזוע. בני יהודה בבית חייבת לנצח את המשחק הזה. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

רומן זולו: המשחק הקל להימור במחזור הזה. בני יהודה עם הסגל היקר והטוב בליגה מול אשדוד שמידרדרת משבוע לשבוע בכל הפרמטרים. בני יהודה נפרדה מאבוקסיס, דבר שהתבקש, ולא משנה מי יעמוד על הקווים במשחק זה, בני יהודה תנצח בקלות. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

 

הפועל פ"ת-מכבי אחי נצרת

שי אבני: הפועל פ"ת עם סדרת נצחונות הגיעה לפתע למקום החמישי מרחק חמש נקודות בלבד מהמקום הראשון. אחי נצרת נקודה מתחתיה. שתי הקבוצות עם שני נצחונות רצופים. שתי הקבוצות צירפו שחקנים רבים בחלון הנוכחי ואחי נצרת הפתיעה כאשר החתימה את מהראן לאלה בן ה-39 מכפר מנדא שבליגה ב'. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

רומן זולו: שתי קבוצות שנמצאות בתקוםה מצויינת ופתאום הן חולמות על עליית ליגה. שני המאמנים משחקים באותה השיטה וכמעט באותו סגנון משחק. המשחקים האלה תמיד מריחים לי כמו תיקו ואולי אף ללא שערים עוד לפני שהמשחק התחיל. הניחוש שלי: תיקו.

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני מארח את המאמן רומן זולו. צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות