תחזית פליאוף ליגה ב' צפון – מחזור 3

המחזור השלישי בפליאוף ליגה ב' מגיע אלינו בצעדי ענק ואיתו משחקים חזקים מאוד. אני מעריך שצפת הולכים לנצח בגדול את בני כאבול, ששפרעם לא ירחמו על כרמיאל בבית ובין בני מוסמוס לחיפה, לאחר משחק קשה שחקניו של אורן זילכה ייקחו את הנקודות. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 16-02-2022
  • 14:28

ליגה ב' צפון א'

 

הפועל עירוני צפת – הפועל בני כאבול (שישי, 13:00, צפת)

שחקניו של אלון אלוק מצפת מגיעים לאחר ניצחון חוץ גדול בכרמיאל עם אנרגיות בעננים. מנגד, שחקני בני כאבול מגיעים גם הם באווירה טובה לאחר הניצחון על כפר מנדא בבית. להערכתי, לצפת יש סגל חזק יותר והחוד של הקבוצה בכושר שיא. אני מעריך שבצפת ייקחו פה שלוש נקודות.

 

אחווה כפר מנדא – צעירי טמרה (שישי, 13:30, כפר מנדא)

שחקניו של פאהד חסון מגיעים לאחר הפסד לבני כאבול בשבוע שעבר ובטמרה ספגו הפסד ביתי לבני שפרעם. זה הולך להיות משחק סופר מעניין בין שתי קבוצות מאוד שוות כוחות. אני מעריך שכל קבוצה תיקח פה נקודה.

 

צעירי טמרה - יחגגו בכפר מנדא? (צילום: דוברות צעירי טמרה)

 

איחוד בני שפרעם – הפועל עירוני כרמיאל (שישי, 14:15, שפרעם)

שחקניו של פיראס מוגרבי משפרעם מגיעים לאחר ניצחון בטמרה וישמחו לחגוג את ניצחונם השני בפליאוף. בכרמיאל, שחקניו של רפי בוסקילה ספגו הפסד ביתי נגד צפת ולא הצליחו לברוח לכל הקבוצות עם ניצחון שני. בשתי הקבוצות ישנם סגלים חזקים עם שחקנים מאוד איכותיים, אך מעמד השוער של כרמיאל לא יציב. לכן, אני מריח פה ניצחון ביתי של שפרעם.

פיראס מוגרבי - ייקח מכרמיאל שלוש נקודות? (צילום: חגאג רחאל)

 

ליגה ב' צפון ב'

 

הפועל בני מוסמוס – בית"ר חיפה (שישי, 12:10, אום אל פאחם סינטטי)

שחקני מוסמוס מגיעים באנרגיות שיא לאחר שהצליחו להתמודד יפה נגד בני באקה החזקים בשבוע שעבר, למרות שהמשחק לא הגיע לסיומו. שחקניו של אורן זילכה מחיפה הפסידו בשבוע שעבר לטירת הכרמל וישמחו מאוד לחזור למסלול הניצחונות. אני מעריך ששחקני חיפה יצליחו לקחת פה את הנקודות.

 

בני מוסמוס - יחגגו על חשבון בית"ר חיפה? (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

הפועל טירת הכרמל – מכבי נוג'ידאת (שישי, 13:30, טירת הכרמל)

שחקניו של חנא פרהוד מגיעים לאחר ניצחון גדול על בית"ר חיפה וישמחו לייצר רצף של ניצחונות. עם זאת, בצידו השני של המגרש מחכים להם חבורת הכוכבים של עבאס סואן, עם הסגל הנוצץ שבינתיים מושלמים בפליאוף ורוצים להיות בליגה א' בשנה הבאה. אני מעריך ששחקני נוג'ידאת ייקחו פה את הנקודות.

שחקני נוג'ידאת - יחגגו ניצחון בטירת הכרמל? (צילום: דוברות מכבי נוג'ידאת)

 

צעירי אום אל פאחם – איחוד בני באקה (שישי, 14:45, באקה אל גרבייה)

מדובר במשחק בין שתי קבוצות שבפליאוף הדברים לא הולכים להם יותר מדי. באום אל פאחם הצליחו להשיג נקודה אחת ובבאקה בינתיים הקבוצה ללא נקודות בפליאוף. בליגה הסדירה שתי הקבוצות הראו תוצאות טובות והן די שוות כוחות. אני מריח פה ניצחון ביתי של אום אל פאחם.

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות