תחזית ליגה א צפון: אוהד רון מארח את נועם שוהם

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב נועם שוהם, שאימן את מ.ס טירה. נועם נחשב לאחד המאמנים המקצוענים בליגות שלנו, והוא חושב שטבריה תעצר בכפר כנא, אבל בועיינה השנייה לא תנצל את זה ותסיים גם היא בתיקו. אבל מה הוא חושב שטירה יעשו מול בני פרדיס?

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-02-2022
  • 12:24

ונעבור למשחקים:

הפועל כפר כנא- עירוני טבריה

אוהד: כפר כנא קבוצה חזקה מאד בבית, יש להם סגל שחקנים מהיותר טובים בליגה, אבל טבריה נכנסה לכושר נהדר לאחרונה, עושה תוצאות מצויינות ובעיקר מגדילה את הפער לדו סיפרתי ומגיע כל הכבוד לאלירן חודדה ושמעון הדרי על כך. טבריה תנצח בקלות את כפר כנא ותסגור את הסיפור העונה מוקדם מהצפוי.

 

נועם שוהם: כפר קנא קבוצה קשה ומאומנת,טבריה קבוצה כישרונית מאוד עם שחקנים איכותיים וניהול של ליגת העל השקט שיש בטבריה מול הטירוף של מומו ניסטל יביא לתיקו.

 

טבריה צפויה לחגוג גם על חשבון כפר כנא. צילום: עודד חסין

 

הפועל מגדל העמק- הפועל בני זלפה

אוהד: ברוך סער הגיע למגדל העמק במטרה אחת- להציל אותה מירידה. מגדל קבוצה לגיטימית בליגה א׳ והיא חייבת להישאר בליגה. מנגד בני זלפה גם עשו שינוי על הקווים לפני מספר מחזורים, והביאו את אחמד סבע שעושה עבודה נהדרת, הקבוצה נראית נהדר ובעיקר צוברת נקודות. המשחק יסתיים בתיקו למרות שאני מקווה שמגדל העמק ינצחו. 

 

נועם שוהם: משחק מעניין מגדל העמק לדעתי במשחק העונה שלהם מנגד זלפה קבוצה פיזית מאוד , ומסודרת מאוד על המגרש הפחד של מגדל העמק להפסיד את המשחק יביא לחלוקת נקודות שלא ישרתו את מגדל העמק במאבקי ההישארות שלה

 

מ.ס. טירה- הפועל בני פרדיס

אוהד: טירה הביאה את רביד גזל על הקווים, ולמרות שלא הצליח בלשון המעטה בשמשון כפר קאסם והרבה ספקות יש לאנשים על המינוי הזה אני מקווה שהמינוי הזה יצליח ולגבי המשחק מול בני פרדיס, זה משחק קל על הנייר, ואני לא רואה מצב שטירה לא מנצחת.   

 

נועם שוהם: השחקנים של טירה יביאו את המועדון הזה לפלייאוף העליון אני בטוח, תנו קצת שקט למאמן ולשחקנים וטירה תהיה שם ובגדול. מנגד דור מלכה המצוין ופרדיס נלחמים על חייהם בליגה, אישית אני לא מאמין בשילוב של מאמן שחקן כמו שיש בפרדיס. האיכות והלב אצל טירה. טירה ובגדול 1

 

הקהל הגדול של טירה רוצה קבוצה בליגה הלאומית ומגיע להם! צילום: חגאג רחאל

 

הפועל הרצליה- מכבי טמרה

אוהד: ארז בנודיס בנה קבוצה נהדרת בהרצליה, קבוצה שכייף לראות אותה משחקים. מכבי טמרה "הופתעה" בביתה ע"י בני ערערה שבוע שעבר שעד היום אני לא מבין איך זה קרה. הרצליה תנצח את טמרה בקלות ותתקדם לפלייאוף העליון. 

 

נועם שוהם: כל הכבוד לארז בנודיס על עונה נפלאה לטעמי, הוא מאמן העונה עד עכשיו . אוסף של צעירים מוכשרים שהפך לתלכיד שפשוט כיף לראות . הרצליה גם מצאו את האיזון במשחק ההגנה וממעטים לספוג .השקט שנותנים ניר שיטרית ואלי גמיל לארז, גם בתקופה פחות טובה גרם לארז להחזיר את הקבוצה לצמרת הטבלה בדיוק במאני טיים. מנגד טמרה בירידה גדולה ונראה שוויתרה על העונה וחבל הרצליה ינצחו 1.

 

הפועל בני ערערה-צעירי כפר כנא

אוהד: הפתעת המחזור השעבר! בני ערערה ניצחו בניצחון הירואי על מכבי טמרה ועכשיו באים נגד כפר כנא. אנשים מדברים על כשירות המשחק ואני בטוח שהמשחק הזה יהיה משחק כשר, כדורגל טוב וזה שצעירי כפר כנא טובים יותר ואמורים לנצח בקלות את ערערה שבמקום הראשון זה ידוע. האם יהיו הפתעות לא צפויות? זאת לא נדע, כפר כנא ינצחו. 

 

נועם שוהם: בערערה כל משחק הוא משחק על עונה שלמה כפר קנא קבוצה איכותית מאוד עם אופק מרום אחד השחקנים הכישרוניים בליגה, ולדעתי גם המבוזבזים בכדורגל הישראלי צעירי כפר קנא ינצלו את האיכות שלהם וינצחו 2.

 

מכבי צור שלום-עיורני נשר

אוהד: שתי קבוצות שחייבות את הנקודות, שתי הקבוצות יודעות את מצבן בטבלה ויודעות שלא יעזרו להן והן חייבות פשוט לאגור נקודות ולבד. לדעתי המשחק יסתיים בתיקו עם עדיפות ללא שערים. 

 

נועם שוהם: שתי קבוצות מאוד דומות באופי ובסגנון המשחק . שתי קבוצות מאוד פיזיות , מאורגנות ומאומנות להערכתי משחק עם מעט מאוד שערים אם בכלל , תיקו

 

יגל פרץ, הכישרון הצעיר שמספק את הסחורה העונה. צילום: חגאג רחאל

 

רובי חיפה-הפועל באקה אל גרביה

אוהד: אין כבר מה להוסיף על רובי חיפה. מועדון שהיה בעבר הלא רחוק אחד הגדולים והחזקים בליגה, בטח בתקופת מיקי קופל הלך לאיבוד וחבל. באקה ינצחו בקלות והשאלה בכמה הפרש, ניצחון קל לבאקה. 

 

נועם שוהם: הפרוייקט הנהדר של רובי שפירא שהתחיל נפלא בדרך הבטוחה לליגה ב׳, ומאוד חבל על האוהדים הרבים שלהם . באקה מגיעה בכושר נהדר אחרי ניצחון ענק על טייבה החזקה והיא תמשיך את במומנטום 2.

 

הפועל איכסל-צעירי טייבה

אוהד: איכסל זה אולי הסיפור העצוב של רובי מספר 2. מועדון מהגדולים בליגה, שהיה בתחילת העונה בלאומית הלך לאיבוד מנגד טייבה זו עיר של כדורגל, הכדורגל שולט בעיר של טייבה וכייף לראות את הקהל הגדול תומך בקבוצה שלו. טייבה ינצחו בקלות. 

 

נועם שוהם: באיכסל נראה לי שכולם הרימו ידיים, ואם האיש החזק במועדון בהא חליל עוזב אין סיכוי לאיכסל הקבוצה כנראה בדרך לליגה ב׳. טייבה קבוצה מצויינת ויש שם שקט והנהלה מצויינת שנותנת ליגאל אנטבי לעבוד גם אחרי הפסדים, והשקט הזה נותן לקבוצה יציבות והם מגיבים טוב אחרי הפסדים טייבה קבוצה מצויינת וינצחו 2.

 

הפועל כאוכב-הפועל בועיינה

אוהד: משחק שהיה אמור להיות בתחילת העונה אולי משחק העונה. כאוכב נלחמת חזק על מקום בפלייאוף, ואילו בועיינה נלחמת חזק לא לאבד קשר עין עם טבריה. השבוע אני לא רואה שבועיינה ינצחו את כאוכב החזקה, קבוצתו של עיסא נוג׳ידאת תבוא מוכנה כמו שהיא באה כל משחק ותרצה להתקדם לכיוון הפלייאוף. ניצחון לכאוכב. 

 

נועם שוהם: כאוכב בתקופה לא יציבה מצד אחד מפסידים בבית לכפר קנא וסופגים חמישה שערים מצד שני מנצחים בקלות את איכסל . בועיינה אחרי הפסד ביתי לכפר קנא רוצה לשמור על מקומה בפלייאוף העליון כול נקודה חשובה תיקו.

אוהד רון מארח את נועם שוהם: תחזית ליגה א צפון

הוסף תגובה
תגובות