התחזית לליגה הלאומית: מאת עו"ד שי אבני

אנו במחזור ה-29 כאשר שתי המובילות, כפר קאסם וריינה, התבססו בצמרת בעוד כפ"ס מרוחקת כבר שש נקודות מעלייה. בתחתית שלוש נקודות מפרידות בין המקום ה-15 למקום התשיעי. 4 קבוצות נמצאות בתחתית עם 33 נקודות ופוחדות מהמקום הלפי אחרון בו יורדים ליגה. המשחק המרכזי במחזור זה מבחינתי הוא בין הפועל ראשל"צ להפועל פ"ת-משחק שיכריע ככל הנראה מי משתיהן תיכנס לפלייאוף העליון. עוד משחק מעניין על כניסה לפלייאוף העליון הוא בין א.ס אשדוד להפועל אום אל פאחם

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 11-03-2022
  • 09:05

המשחקים:

הפועל רעננה-מ.ס כפר קאסם

שי אבני:  רעננה לאחר הפסד לעפולה במחזור האחרון וכבר ארבעה מחזורים ברציפות ללא ניצחון. כפר קאסם לאחר תיקו מול ר"ג וריינה כבר השתוותה אליה בצמרת. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עפולה-סקציה נס ציונה

שי אבני: עפולה עם ניצחון במחזור האחרון על רעננה. נס ציונה עם רצף של שישה משחקים רצופים ללא ניצחון ורחוקה כבר 9 נקודות משתי הראשונות. הזדמנות אחרונה בהחלט של נס ציונה להתקרב לצמרת ולהשאיר תקווה כלשהי לאוהדיה. הניחוש שלי: תיקו.

 

אחי נצרת, יפתיעו את הפועל כפ"ס? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל כפ"ס-מכבי אחי נצרת

שי אבני: כפ"ס מרוחקת כבר שש נקודות משתי הראשונות וכעת פוגשת את הלפני אחרונה מנצרת שנמצאת בעונה רעה. כל תוצאה מלבד ניצחון של כפ"ס תהווה הפתעה. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

מכבי בני ריינה-הפועל עכו

שי אבני:  ריינה עם שבעה משחקים רצופים ללא הפסד ונמצרת במקום השני עם מספר נקודות זהה למוליכה מכפר קאסם. עכו עם 14 משחקים רצופים ללא ניצחון. עכו כבר היתה רחוקה 4 נקודות מהמובילה ולא ייאמן שכעת היא נלחמת על חייה בליגה. ריינה פייבוריטית בגדול. הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

 

הפועל ראשל"צ-הפועל פ"ת

שי אבני: הפועל פ"ת בעטה בדלי כאשר סיימה בתיקו מול האחרונה-בית"ר ת"א. שתי הקבוצות צריכות את הנקודות לכניסה לפלייאוף העליון ואני מאמין שהקבוצה הביתית תשיג אותן. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

אוהדי אום אל פאחם, חייבים לנצח את האדומים מאשדוד. צילום: מחסאן נאסר. 

 

א.ס אשדוד-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: פאחם רחוקה כבר תשע נקודות משתי המקומות הראשונים. הקבוצה שרצה יפה עד חלון ההעברות, הסתחררה מהבאת יותר מדי שחקנים שפשוט הרסו את התבנית של הקבוצה מתחילת העונה והקבוצה איבדה הרבה נקודות מאז. שוב משחק שבו שתי הקבוצות צריכות נקודות על מנת להבטיח פלייאוף עליון. מאמין שתהיה כאן חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

בני יהודה ת"א-הפועל רמה"ש

שי אבני: בני יהודה חייבת לנצח את המשחק הזה אם היא רוצה להיכנס לפלייאוף העליון. רמה"ש עם אותו מספר נקודות כמו של הלפני אחרונה בטבלה וגם חייבת כל נקודה במסע ההישארות. הניחוש שלי: תיקו.

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל ר"ג

שי אבני: בית"ר ת"א כבר ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד אבל כל תוצאות התיקו לא ישאירו לה סיכוי להישאר בליגה והיא חייבת נצחונות. הפועל ר"ג לאחר תיקו מול המוליכה מכפר קאסם אבל בית"ר ת"א תלך כאן על ניצחון כי פשוט אין לה ברירה. הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

הוסף תגובה
תגובות