מכבי רמלה ניצחו את עירוני בית שמש

מכבי רמלה מליגה ג' מרכז ממשיכה בעונה המצוינת לאחר שניצחה בתום בעיטות עונשין 1:4 את עירוני בית שמש מליגה ג' דרום. רמלה תשחק מול המנצחת בין שיכון המזרח/אופקים מרחבים על הזכות לשחק בעונה הבאה, בליגה ב' דרום ב'

  • על ידי: מערכת גולר
  • 11-04-2022
  • 07:35

לעיני 200 אוהדים בלבד במגרש פארק עופר ברמלה, ראו אוהדי מכבי רמלה את ליגה ב' דרום ב' קרובה מתמיד כאשר בדקה ה-34' הצליח אורי כהן להעלות את המארחים ליתרון 0:1. בית שמש חיפשה שער שוויון עד לסיום המחצית הראשונה.

 

המחצית השנייה נפתחה בקצב טוב, שחקני בית שמש החלו ליזום על שערה של רמלה. נמרוד שמש ואסף עזו היו קרובים לכבוש. בדקה ה-64' בית שמש חזרה למשחק עם שער שוויון של נועם מזרחי, 1:1. עד סיום המשחק, שתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות ללא שערים. משחק גמר מחוז ליגה ג' דרום הולך להארכה.

 

בהארכה מזג האוויר החם נתן את אותותיו על כר הדשא, שחקני שתי הקבוצות התקשו מול החום הכבד וסבלו מכושר גופני. חמש דקות לסיום, המארחת נותרה בעשרה שחקנים כאשר שלו וודהווקר הורחק בכרטיס צהוב שני ואדום. בית שמש הייתה קרובה לכבוש, החמצות של עזו ושמש מול החמצה גדולה של אורי כהן הותירו בסיום 120 דקות את התוצאה, 1:1. 

 

בבעיטות העונשין, רמלה ניצחה בתוצאה, 1:4 מעפילה למשחק מול שיכון המזרח/אופקים מרחבים. ניצחון ענק של רמלה, בית שמש תנסו שוב בעונה הבאה.

כוכבה של רמלה, אורי כהן. האם יוביל את קבוצתו לניצחון על שיכון המזרח? צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. שיחק אותה אורי כהן ניצח את שיכון המזרח בניגוד לצפי. (דני 12-04-2022, 21:28)