סיכום עונה, ליגה ב' דרום א'

עוד עונה ארוכה ומתישה הסתיימה לא מכבר, בסיומה נקבע שלראשונה בהיסטוריה העפילה הפועל קלנסוואה לליגה א'. מי מאמן העונה ? מי שחקן העונה ? וכמובן הקבוצה המצטיינת ...צפו בכתבה

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 15-05-2022
  • 10:21

עונת 2021/2022 הגיעה לסיומה, אתר גולר שליווה באופן צמוד את משחקי הליגה, מסכם עבורכם את עונת המשחקים 2021-22. בצמרת הטבלה וכמעט לאורך 2/3 מהעונה, היה לנו ראש חץ בין הפועל קלנסוואה-הפועל מחנה יהודה,עירוני בית דגן ומכבי עמישב פתח תקווה. בפלייאוף בית דגן פתחה נהדר את משחקי הפלייאוףבסדרת ניצחונות, אבל בשליש האחרון פתחה קלנסוואה מבערים והבטיחה את עלייתה במחזור סיום הפלייאוף בניצחון על מכבי עמישב פתח תקווה.

 

מכבי עמישב פתח תקווה סיימה במקום השני בפלייאוף, המשיכה עד משחק המבחן מול עירוני כסייפה מליגה א' דרום בסיומו הפסידה בתוצאה 1:0. בית דגן והפועל קרית אונו  רשמו עונה מצוינת מעבר לציפיות, שתי הקבוצות צפויות בעונה הבאה להיאבק בצמרת הליגה על כרטיס העליה לליגה א'.  בתחתית, נגזר גורלה של בית"ר כפר סבא, כבר מתחילת העונה והקרב על הירידה התרחש במשחקי הפלייאוף בסיומו הכח עמידר רמת גן מבטיחה עונה נוספת בליגה ב' לאחר ניצחון במשחק ההישדרות על בני רעננה. הפועל פרדסייה,בני טייבה, ספורטינג תל אביב ורו"ח תל אביב הצטרפו לבית"ר כפר סבא בליגה ג' בעונה הבאה.

 

הקבוצה המצטיינת: הפועל קלנסוואה

 

העולה הטרייה לליגה א' רושמת היסטוריה עם סגל שחקנים נוצץ והיקר ביותר בליגה, אבל הוא היה בעיקר הסגל המגובש והאיכותי ביותר על פני יתר קבוצות הליגה והגיע להצלחה. בקיץ בחור בקלנסוואה לבצע שינויים רבים כי האמינו בשחקנים בהן מבחינה מקצועית והן חברתית וזה השתלם להם בעלייה קלאסית לליגה א'. האיש החזק בקבוצה עארף תימור סאלמה יחד עם חברי הנהלת רושמים עונה מצוינת, ללא אצטדיון ביתי וקהל אוהדים תומך קלנסוואה הוכיחה אופי לאורך עונת המשחקים בייחוד במשחקי הפלייאוף. הפתיחה אינה האירה פנים עבור הקבוצה עם שני הפסדים לבית דגן וקרית אונו. סירוטקין ושחקניו גילו אופי חזרו בגדול למשחקי הפלייאוף עם פוטו פיניש נהדר בניצחון על מכבי עמישב פתח תקווה במחזור סיום הפלייאוף.

 

 

הפועל קלנסוואה, עליה היסטורית לליגה א'. צילום: חמודי זמירו

 

 

מאמן העונה: חיים סירוטקין

 

מאמנה של הפועל קלנסוואה הצטרף במהלך העונה לקבוצה ממ.ס טירה ליגה א' צפון. מאמנה של קלנסוואה חווה עליות ומורדות לאורך העונה כמאמן מ.ס טירה והפועל קלנסוואה אך למרות זאת לא ויתר. קלנסוואה פתחה את משחקי הפלייאוף בצורה רעה היה נראה כרטיס העליה לליגה א' בגדר חלום. סירוטקין אחד המאמנים המנוסים בליגות הנמוכות האמין בקבוצה והוביל אותה לעליה היסטורית לליגה א'. כמובן שאי אפשר להתעלם מההצלחה המסחררת של שוקי סדיס מאמן עירוני בית דגן שגם הוא ראוי לתואר הזה. המאמן לקח קבוצה עם תקציב נמוך והוביל אותה לפלייאוף והיה קרוב מאוד לרשום עליה היסטורית לליגה א'.

 

חיים סירוטקין ועארף תימור סלאמה האיש החזק בקלנסוואה. צילום: חמודי זמירו

 

שחקן העונה: נבו מזרחי

 

חלוץ הפועל קלנסוואה פתח את העונה בהפועל בקעת הירדן ליגה א' דרום וכבש 3 שערים במדיה. במהלך העונה הצטרף החלוץ המצוין לקלנסוואה היה הרכש המשמעותי ביותר בקבוצה. בקלנסוואה שמו את כל ההשקעה במזרחי שהחזיר מידי שבוע על כר הדשא עם 15 שערים במדי קלנסוואה. מזרחי אחד החלוצים הוותיקים והמנוסים בליגות הנמוכות חוו במהלך הקריירה מספר עליות, הפעם העלייה יחד עם קלנסוואה רשומה עליו בעונה יוצאת דופן לחלוץ המוכשר.

 

נבו מזרחי, השחקן המרכזי בעליה של קלנסוואה לליגה א'. צילום: חמודי זמירו

 

הפועל קלנסוואה, עליה היסטורית לליגה א'. צילום: חמודי זמירו

הוסף תגובה
תגובות
  1. כתבה לעניין (קיקו 15-05-2022, 10:50)
    ברכות לקלנסואה למרות שגם אלמוג סמט כהן בעונה מצוינת היה
  2. שוקי סדיס מאמן העונה (בית דגן 15-05-2022, 10:50)
  3. מאמן העונה (מנשה 15-05-2022, 12:33)
    רק ירון כהן צמח מאמן העונה עשה עונה ענקית בלי כסף להבדיל מחיים שטבע בכסף
  4. תקציב (אחד שמבין 15-05-2022, 12:44)
    סירוטקין תקציב 3 מיליון שוקי תקציב 170 אלף
  5. לגולר (נתנאל 15-05-2022, 13:18)
    אין לכם מושג....בית דגן בתקציב שקל וחצי עונה ענקית רושמת אתם בוחרים בקלנסוואה. אין לך מושג ניסים קמחי
  6. היו עוד קבוצות. אמנם לא עלו לפליאוף (ברק 15-05-2022, 17:38)
    אבל למה לא להזכיר גם אותם? ביתר פ"ת, ביתר ר"ג, יפו שגם הם היו במאבקים. סקירה חלשה
  7. טבריה עם חיזוק גדול (מיקי 16-05-2022, 08:11)
  8. רמי צבי (אברהם 17-05-2022, 22:41)
    עונה מצויינת! פתוח עם 9 נצחונות רצופים!