ליגה ג' בשידור חי

מ.כ דיזינגוף תל אביב, הקבוצה החדשה של מרכז העיר, הספיקה בשלושת חודשי הקיום שלה לספק לא מעט כותרות. כעת, כחלק מהסכם שיתוף פעולה החדש עם חברת Pixellot, הקבוצה הודיעה שכל משחקיה ישודרו בשידור ישיר בעמוד הקבוצה באחת מהרשתות החברתיות. מהקבוצה נמסר: "מבטיחים הפתעות נוספות בהמשך"

  • על ידי: אורי בן נון
  • 17-06-2022
  • 08:43

מ.כ דיזינגוף תל אביב, הקבוצה החדשה שתשחק בליגה ג' החל מהעונה הקרובה, הודיעה על הסכם חסות ושיתוף פעולה עם חברת Pixelott. במסגרת ההסכם, כל משחקי הקבוצה ישודרו בשידור ישיר ולאחריהם יעלה תקציר המשחק וקטעים נבחרים לעמודי הקבוצה ברשתות החברתיות. 

 

ההודעה הרשמית על הקמת הקבוצה גרפה מאות לייקים ותגובות. מאז, המועדון משמר את גל הפופולריות עליו הוא נישא בעזרת שקיפות ושיתוף של הנעשה בהכנות הקבוצה לעונה הקרובה. המועדון החדש כבר הספיק לפרסם שלל הודעות המראות את רמת הרצינות של העומדים בראשו. בכללן חתימת הסכם חסות עם מרכז הקניות הפופולארי 'דיזינגוף סנטר', צירופו של החלוץ ואושיית התקשורת גיא לרר, סקר פתוח על בחירת סמל הקבוצה וכעת גם ההודעה על כך שמשחקי הקבוצה יועברו בשידור ישיר. כל אלה הם הסיבה לכך ש-מ.כ דיזינגוף תל אביב היא אחד הדברים הכי מעניינים שקורים כעת בליגות הנמוכות.

 

 

גיא לרר, הרכש הנוצץ (תמונה באדיבות דף הטוויטר של הקבוצה)

 

עופר ברקן, מייסד ומנהל הקבוצה מסר: "מ.כ דיזנגוף ת"א חרטה על דגלה סטנדרט ערכי, מקצועי וספורטיבי גבוה מתחילת הדרך, אנו גאים ושמחים על הסכם שיתוף הפעולה עם חברת Pixellot ששם את הקבוצה בשורה אחת עם המועדונים המובילים בעולם המשתמשים במערכת לטובת שיפור מקצועי". 

 

ברקן מוסיף על המטרה מאחורי ההסכם: "הקשר עם קהל הקבוצה המתהווה חשוב לנו מאוד ואנו שמחים שנוכל לתת גם לאוהדים שלא יגיעו למשחקים דרך לחוות את חווית המשחק. מבטיחים הפתעות נוספות בהמשך." 

הוסף תגובה
תגובות
  1. וואלה (some one 17-06-2022, 09:10)
    כשקביליו יפו קמה בליגה ג' עם קהל ואבוקסיס ואלון חזן כשחקנים, לא עשו כזה רעש כמו החתמה של אוהד קטמון
  2. יכולים להוות יריב שקול לפרדס כץ כשלרר בחוד. (דני 17-06-2022, 20:41)