רן רול: "תהיה קבוצה חזקה ומחויבת שתעשה הכל כדי לעמוד במטרות ולשמח את הקהל"

הקשר המצוין שרשם בעונה החולפת עלייה לליגה הלאומית עם עירוני טבריה והיה מבוקש במספר קבוצות, חתם לבסוף בצעירי טייבה במטרה להוביל את הקבוצה לעליית ליגה. רול: "אני יעשה הכל על כר הדשא כדי להחזיר על האמון בי ולעזור למועדון לעמוד במטרות העונה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 02-07-2022
  • 17:52

הפועל צעירי טייבה היא אחת מהמשתתפות העיקריות במירוץ החימוש לקראת העונה הקרובה בליגה א' צפון. הקבוצה, שכבר החתימה הקיץ שלל שחקנים בעלי פרופיל גבוה כשהמטרה המוצהרת היא עלייה לליגה הלאומית, אחראית על אחד המהלכים המסקרנים עד כה של חלון העברות - צירופו של רן רול. קשרה של עירוני טבריה בעונה החולפת כבש במדיה חמישה שערים והיה לאחד השחקנים המרכזיים במסע העליה לליגה הלאומית. רול ממשיך במחוז הצפוני של ליגה א' במטרה לשחזר את ההצלחה, אך הפעם בצעירי טייבה.

 

רן רול התייחס לחתימה בצעירי טייבה: "שמח לחתום בטייבה, תהיה קבוצה חזקה ומחוייבת שתעשה הכל לעמוד במטרות ולשמח את הקהל העצום שעוטף את הקבוצה ומגיע לתמוך בה בכל מגרש".

 

היית מבוקש במספר קבוצות מהליגה הלאומית וליגה א'. מה הוביל לחתימה דווקא בצעירי טייבה ?

"טייבה המועדון שהכי רצה אותי ונילחם עליי שאשחק אצלו העונה, זה מה שעשה את ההבדל ממועדונים אחרים שפנו אליי. אני אעשה הכל על כר הדשא כדי להחזיר על האמון בי ולעזור למועדון לעמוד במטרות העונה".

 

רן רול, יביא את הניסיון. (צילום: עודד חסין)

 

בעונה שעברה היית שותף לעליה לליגה הלאומית עם עירוני טבריה. מה המטרות העונה עם צעירי טייבה ?

"המטרות של טייבה הן מטרות ברורות מאוד, לא סתם בונים סגל מצוין. כמובן שהולכת להיות ליגה קשה, מעניינת ומאתגרת מאוד, ולשם כך נצטרך לעבוד קשה ולהיות מחוייבים ועיקביים. אם נעבוד קשה ונביא את האיכויות שיהיו בסגל שנבנה בקבוצה לאורך העונה הארוכה שמצפה לנו, גם נגיע למטרות שלנו".

 

בגיל 34, אין מחשבה לנסות לחזור לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי?

"הייתי שמח לחזור לקידמת הבמה, אבל דברים לא תלויים בי. הגיל משחק תפקיד ומרתיע קבוצות מהליגות הגבוהות יותר מלהחתים שחקנים שעברו את גיל 30, למרות שלצד יכולת גבוהה אותן קבוצות יכולות להרוויח גם ניסיון שמביאים איתם אותם שחקנים".

 

משהו לסיום?

"רוצה להודות לסוכן שלי משה גולדנברג על הליווי לאורך כל העונה. לקהל אוהדי טייבה, אתם השחקן ה-12 שלנו העונה, קורא להגיע לעודד ולתמוך בקבוצה, אנחנו השחקנים ניתן את כולנו על כר הדשא".

רן רול, אחד הקשרים הטובים בליגה א' צפון (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה (דור 02-07-2022, 18:48)
    מאחל בהצלחה /( מוטלה עם הכובע)
  2. טבריה (דור 02-07-2022, 18:48)
    מאחל בהצלחה /( מוטלה עם הכובע)