״אלופת המדינה רמת אליהו אסקימו לימון, בדרך לשמור על התואר שלה״

זה בלתי נתפס: כל פעם שחושבים שוותיקי רמת אליהו הגיעו לתקרת הזכוכית, הם שוב מנפצים אותה ומכוונים גבוה מכל שיא שניתן להשיג. זה מטורף! איך יכול להיות שבעיר גדולה כמו ראשון לציון, יש קבוצה שנקראת ותיקי רמת אליהו שמביאה לה הרבה כבוד לעיר. תשאלו את האחראי על הפרויקט, דודי בריל

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-06-2022
  • 12:15

דודי בריל, האחראי על הפרויקט של ותיקי ירמיהו, איך יכול להיות ששנה אחר שנה אתה מגיע לגמר ועובר הרבה קבוצות טובות בכל הארץ?
"קודם כל תודה לבורא עולם על הכוחות שהוא נותן לי לסחוב את ותיקי רמת אליהו בשש שנים שאני כאן ולהביא אותה להישגים ברמה ארצית. דבר נוסף אמרתי את זה ואני אגיד שוב, יש כאן סגל שחקנים מטורף, יש כאן משפחה, יש כאן איכות, ובמיוחד השנה הזאת אנחנו בעונה חלומית יותר מכל העונות שהיו לנו, אנחנו בלי אף הפסד השנה".

 

חוגגים במסעדת ה"פריים". אלופים אמיתים...

 

זה לא פשוט להחזיק קבוצה בטופ מה אין לכם נפילות? אין לכם התפרקות? מריבות? 
"אני לא אשקר, יש לנו מריבות קלות. יש לנו מתחים, אבל אחרי יום זה עובר. אני תמיד אומר להם שאני כאן בשביל להנות, ובמידה ויש שחקן שלא מעוניין להנות הכל טוב הוא מוזמן ללכת. יש לנו בסיס מצוין ועליו תמיד מצטרפים שחקנים חדשים, גם השנה צירפנו כמה שחקנים רעבים שבאמת עזרו לנו להגיע עד לגמר, ומאמין שיעזרו לנו בהמשך".

 

אני רואה שליגת הותיקים נהפכה להיות ליגה קשה. תרחיב על כך.

"משנה לשנה, יש שחקנים שרק פרשו מליגת העל וכבר מתחברים לאחת הקבוצות בליגת הותיקים וממשיכים לרוץ! בדיוק על זה אני דיברתי השנה ומדבר, ליגת הותיקים במרכז הפועל  נהפכה להיות ליגה מטורפת! יש כאן קבוצות סופר קשות שלא הכרנו בעבר, בגלל שמצטרפים אליהם שחקנים מליגת העל שעד לא מזמן ראינו אותם בטלויזיה! ובוא לא נשכח שאנחנו מתבגרים ולא צעירים! אבל בסוף שאתה רץ שש שנים ברציפות ויש לך בסיס מצויין קשה מאוד לעצור אותנו!".

 

אני מבין שהקבוצה הזאת מקבלת את הטוב ביותר ומתנהלת כאילו היא בליגת העל זה נכון?
"בהחלט יש כאן תנאים שאין בקבוצות פעילות בליגות, יש לנו ספונסר חזק מאוד ״אסקימו לימון״ שמלווה אותנו כל הזמן ונותן לנו רוח גבית בכל מה שאנחנו צרכים! וזה לא דבר מובן מאליו, הבנאדם אוהב אותנו ולכן הוא משקיע בנו".

 

דודי, מאחל לכם שתקחו את הגמר ונעשה כתבת סיום.
"תודה רבה זה היעד, זה החלום ובעזרת השם הכל פתוח".

 

"יש לנו בסיס נהדר- בסיס ממנו בנויין אלופים"
 

אנחנו עם המאמן האגדי בני אזולאי, בני בני בני ילד רע אני אוהבת אותו כל כך נורא. תגיד לי בני אזולאי, מה עושים איתכם? זה אמיתי? זה אנושי? איך אתה עושה את זה כל עונה?
"אני חושב שאני בחלום, כל שנה שאנחנו מתחילים אני אומר לעצמי טוב השנה נתחיל וגם עם לא ניקח את האליפות לא נורא, ואז מתחילים המשחקים, ומתחילים הניצחונות, ופתאום אתה רואה שאנחנו משתבחים כמו יין ממשחק למשחק ואתה נסחף אל זה בכל הכוח, וככה אנחנו הגענו השנה לגמר אליפות המדינה והלוואי וניקח בעזרת השם".


בני אנשים מסתכלים עליכם ומכירים אותכם בכל הארץ, ורוצים לדעת מה סוד ההצלחה של ותיקי רמת אליהו, הם רוצים גם להיות כמוכם!
" אין לנו סודות יש לנו בעל בית דודי בריל שהוא נותן את הלב והנשמה לקבוצה ונותן שקט לכל השחקנים. לצד הספונסר שלנו ״אסקימו לימון״ שמשקיע בנו בלי לעשות חשבון על כלום! תוסיף על זה את החומר האנושי שיש לנו ותקבל את קבוצת רמת אליהו 2022.. מקווה בעזרת השם שניקח את הגמר????" 

 

״בני אזולאי ודודי בריל אתם סלב בליגת הותיקים״

 

אלופת המדינה חוגגת...האם נראה אותם עוד הרבה שנים מניפים את הגביע?

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה זה כבוד... (רון 30-06-2022, 12:53)
    חבל על הזמן איפה שאני לא הולך מדברים על האליפות המדהימה הזו...כמה מטומטם בן אדם יכול להיות
  2. בעלים ומאמן רמת אליהו (בני אזולאי 30-06-2022, 15:49)
    אלופי המדינה בותיקים רמת אליהו
  3. כבוד (מדינה 30-06-2022, 18:38)
    כבוד גדול לרמת אליהו