חיזוק? שי בוזנח חתם לעונה נוספת בדימונה

עירוני דימונה סיימה בעונה שעברה במרכז הטבלה - ולמרות זאת הקהל שלה, שרגיל לצמרת הגבוהה, התלונן ודרש מההנהלה לחזק את הקבוצה כדי להתמודד על העלייה. אמש פורסם שהקבוצה החתימה את המגן הבינוני שי בוזנח - ואנחנו שואלים האם זה חיזוק? האם זה ירגיע את הקהל שרגיל לצמרת הגבוהה?

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-06-2022
  • 16:50

עירוני דימונה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה כשהודיעה על החתמתו של המגן שי בוזנח. שי כזכור שיחק אשתקד בדימונה ועזר לה לסיים במרכז הטבלה. יחד עם זאת, הקהל של דימונה, שלא ברור למה חושב שקבוצתו שווה לפחות צמרת גבוהה, לא אהב את העונה שעברה בלשון המעטה - וביקש מהנהלת הקבוצה להתחזק בצורה משמעותית.

 

הנהלת הקבוצה הודיעה על החתמת המגן שי בוזנח ואנחנו שואלים - האם זה החיזוק עליו הקהל דיבר? ללא כל קשר, לא ברור למה הקהל של דימונה חושב שקבוצתו מסוגלת להגיע לצמרת הגבוהה, למרות התקציב הגבוה שיש להם.

 

 

שי בוזנח, כנראה בדימונה לא רוצים להתקדם לצמרת הגבוהה. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. החתמת המגן בינוני…וואו איזה רמה נמוכה (מחלק הציונים 30-06-2022, 19:19)
    בושה של תיוג שחקן…זה באמת מגיע לו?
  2. איזה בן אדם רע אתה אוהד (רון 30-06-2022, 19:53)
    להקיא על הפרצוף המטונף שלך
  3. ככה זה בדימונה כל שנה שחקנים עוקצים בכסף ובורחים (רועי 30-06-2022, 22:20)
  4. שי בוזנח (יורם 30-06-2022, 23:40)
    אוהד רון לא מבין את הזלזול שלך .תדע לכבד כל אדם באשר הוא ! שי בוזנח שחקן מקצוען וברמה גבוהה. שחקן נשמה שנותן על המיגרש עבודה וטכניקה טובה. מלבד זאת הוא בורג חברתי חשוב מאוד לקבוצה ולאוהדים .וסתם שתדע שחלק גדול מהאוהדים שמחים על ההחתמה הזאת ואני במיוחד !
  5. אוהד רון (בנאדו 04-07-2022, 13:31)
    כתב יקר, בתור כתב לשעבר מאיפה בדיוק אתה מבסס את הכותרת שדימונה קבוצת צמרת בליגה א'? לפני עשרים שנה בתקופה של סטקלר וכפיר אדרי ? כבר שנים שהמועדון מדשדש בין ליגה א לב'. שי בוזנח בינוני? תבדוק את כל הסטסטיקות של השנה שעברה , בוזנח היה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה אם לא היציב מכולם. חובה עליך בתור כתב להציג נתונים ראלים בפועל באשר לדעות אישיות פתח לך תור אישי שם תביע את דעותיך ולא על חשבון הזולת בצורה מבישה ואינה כנה. חזור בך.. יום הכיפורים מכפר על עברות של בין אדם למקום אך לא בין אדם לחברו!