"עונה קשה מאוד, שרדנו בנס. כל התוכניות של שנה שעברה השתבשו"

אחרי עונה קשה בה היא ניצלה מירידה לליגה ב' רק במחזורי הסיום, הפועל כאוכב פותחת את ההכנות לעונה הקרובה ובקבוצה מקווים שהנפילה הייתה חד פעמית. איאד עודה, יו"ר הקבוצה:"המטרה להיות קבוצה חזקה שתהיה יריב עיקש לכל קבוצה בליגה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 02-07-2022
  • 13:36

בהפועל כאוכב כיוונו בפתיחת העונה שעברה אל עבר החלק העליון במטרה להעפיל למשחקי הפלייאוף, אך בפועל, הקבוצה נראתה רע ברוב המשחקים, סיימה רק במקום ה-13 עם 45 נקודות, והסתפקה בנחמה קטנה בדמות כרטיס לעונה נוספת בליגה. לאחר האכזבה, בכאוכב החלו בהכנות לקראת עונת המשחקים הקרובה, כשנידאל שלעאטה ימשיך לעונה נוספת על הקווים. סגל הקבוצה צפוי להתבסס על שלד השחקנים מהעונה שעברה בצירוף מספר שחקני רכש כאשר המועדון ימשיך בשיתוף פעולה עם מחלקת הנוער של בני סכנין.

 

יו"ר הפועל כאוכב, איאד עודה סיכם את העונה שעברה: "עונה קשה מאוד, שרדנו בנס. כל התוכניות של שנה שעברה השתבשו, לצערי כלום לא הלך. הסגל שהיה בכאוכב היה אמור לסיים בטופ 5, הכל הלך הפוך עד שהדרדרנו לתחתית הבוערת. נקווה שהחוויה לא תחזור על עצמה שוב השנה".

 

שחקני כאוכב חוגגים בעונה שעברה. צילום : עלאא בדרנה

 

נידאל שלעאטה ימשיך עונה נוספת על הקווים. האם הקבוצה צפויה לצרף שחקני רכש?

"נידאל שלאעטה ימשיך עונה נוספת כמאמן הקבוצה. סגל הקבוצה צפוי להתבסס על שלד השחקנים מהעונה שעברה בצירוף שחקנים צעירים ומוכשרים תוצרת מחלקת הנוער של בני סכנין. המטרה להיות קבוצה חזקה שתהיה יריב עיקש לכל קבוצה בליגה".

 

בשונה מהעונה שעברה, העונה קבוצות משקיעות תקציב גבוה ומשאבים כספיים במטרה לעלות ליגה. איך לדעתך זה ישפיע על הליגה ?

"אני לא יודע מה התקציבים של יתר קבוצות הליגה, המצב הכלכלי אינו מזהיר בקרב קבוצות הליגות הנמוכות, קבוצות בקושי מצליחות לסיים את העונה בצד הכלכלי. יכול להיות שקבוצות נתמכות על ידי אנשי עסקים, אבל רק הן יכולות לדעת מה יש בחשבון הבנק שלהם. מה שבטוח הוא שהשנה מספר לא מבוטל של קבוצות במחוז הצפוני הצהירו כוונות לעליית ליגה, זה מוסיף עניין וצבע לליגה".

איאד עודה, יו"ר הפועל כאוכב. (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה מגעיל אין לכם מילה … (עבד 02-07-2022, 15:00)
    הרסתם את הקרירה לעיסא .. מהמרים ..קונים שופטים ..במחלקות הנוער .. הרסתם את העליה לערערה ונתתם לפרדסייה לעלות .. בערערה בטח לא יסלחו לכם לא אתם ולא לקנופיית השופטים ..שלכם .. שיקנים אכי טובים יש לכם את הרסננים .. נוריד אותכם השנה בבוגרים ..תחיי כפר קנא ..
  2. אדון עבד (בבונג 03-07-2022, 15:27)
    אולי תשתוק לפני שהכל ייצא לתקשורת יש לנו הקלטות חמות