תחזית: גביע המדינה - ליגה א' דרום

משחקי הגביע יתקיימו בסופ"ש וכולנו נרגשים לקראת העונה החדשה. מי התחזק משמעותית? מי יתמודד על העלייה ומי יתמודד נגד הירידה? נכון שזה רק משחקי גביע, אבל אפשר כבר לראות מה צפוי. שעריים נגד עירוני אשדוד, כפר שלם נגד חולון ועוד. מעניין מאוד - כבר אמרנו...

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-09-2022
  • 13:37

ונעבור למשחקים:

מכבי שעריים - מכבי עירוני אשדוד

אולי המשחק הכי מסקרן. שעריים אומנם לא נראו טוב במשחקי ההכנה והיו משחקים שהם ספגו תבוסות, אבל כמו שאומרים אצלנו, משחקי אימון לחוד ומשחקים רשמיים לחוד. שעריים לא הסכימו כנראה לשדר את משחק וזאת זכותם - ואני חושב שהם עשו זאת לא כדי שיגיע עוד קהל, אלא כדי שלא ילמדו את השיטה של המאמן אורן קריספין. זאת שיטה יחודית שאם ילמדו אותה תהיה להם בעיה - וצודקים. אשדוד התחזקו מאד בפגרה והם נראים טוב יותר לפי משחקי האימון. משחק קשה ושקול אני צופה ויש יתרון ביתיות לשעריים אבל אשדוד ינצחו וימשיכו לשלב הבא.

 

קהל עירוני אשדוד, באים לנצח את שעריים. צילום: רוני אקגני

 

הפועל מרמורק - ביתר ת"א

הקבוצה החזקה ברחובות השתדרגה יפה בפגרה, אבל החיזוק הכי חשוב שלה הוא המאמן דוד מרטן, שעושה עבודה טובה מאד והביא שחקנים צעירים מוכשרים לעומת ארז בלפר - וקבוצתו שנראית כחסרת אונים העונה בליגה - ואם לא יקרה נס, או לפחות יגיע כסף לחיזוק, הקבוצה הזאת תתמודד נגד הירדיה העונה. מרמורק קבוצה חזקה יותר, אבל ללא אחיקם עותמי, היציע האדום הגדול לא יראה אותו דבר, זאת לאחר כמובן שהודיע על פרישה. מרמורק ינצחו בקלות.

 

הפועל הרצליה - שמשון ת"א

הרצליה קבוצה חזקה יותר והאמת, ארז בנודיס בנה קבוצה מצוינת העונה בהרצליה - וראינו תוצאות מרשימות במשחקי ההכנה לעומת שמשון ת"א שנחלשו מאד בחלק הקידמי, למרות חיזוק יפה בדמות אסי חקק. ההגנה שם התחזקה מאד, אבל מי ייתן גול? הרצליה עדיפה - וזה ייגמר בהפרש של 2 שערים לפחות.

 

מכבי יבנה - שמשון כפר קאסם

יבנה עובדים יפה והביאו שחקנים טובים, אבל טל בנש נפצע ואני לא רואה אותם מביאים בלם ברמה שלו. שמשון כפר קאסם עשתה רק משחקי אימון בקיץ ומיעטה להתאמן, אם זה טוב או לא, נראה בליגה. כפר קאסם לא נראית כאותה קבוצה חזקה משנים עברו, וכנראה היא רוצה לשרוד את העונה. יבנה עדיפה וגם פה יהיה הפרש של 2 שערים לפחות....

 

שחקני הפועל מרמורק חוגגים. ירצו לחגוג גם מו ביתר ת"א. צילום: יוסי סוריק

 

הפועל כפר שלם - ירמיהו חולון

הקבוצה החזקה בליגה, שהתחמשה יפה, פוגשת את ירמיהו חולון שהביאה שחקנים ותיקים לצד צעירים מוכשרים. חולון, כך עושה רושם, תהיה קבוצה קשה לפיצוח, עם שוער ובלם כמו עזרא חנא וגל ספיר. כפר שלם הביאה שחקנים הרבה יותר מוכשרים, עם מאמן מצוין כמו נועם שוהם, לא חושב שחולון יוכלו לעמוד מולם, למרות שיש לי תחושה שחולון תהיה מהקבוצות שקשה לכבוש מולה וכדורגל טוב בקושי נראה במשחק הזה. כפר שלם עדיפה, אבל יהיה לה קשה מאד. 

 

עירוני מודיעין - הפועל בקעת הירדן

העולה החדשה לליגה א' ממודיעין, אומנם עלתה ליגה רק העונה אבל כשיש לך מאמן כמו שי מאור, אתה לא נחשב עולה חדשה - אלא ותיקה ביותר ורואים שגם בנושא הרכש היא יודעת את העבודה והיא התחזקה יפה. בקעת הירדן כהרגלה, בונה כל שנה קבוצה חדשה ולכן לוקח להם זמן להתחבר. מודיעין נראים יותר טוב לפי משחקי האימון והם גם ינצחו. 

 

הפועל כפר שלם, חייבים לנצח את ירמיהו חולון. צילום: דדי ברק

 

מ.ס דימונה - מ.ס. כסייפה

דימונה בעוד עונה עם השקעה גדולה מאוד והאמת, נראה את רומן זולו, מצליח יותר מרונן ויינשטיין. בדימונה, הקהל חושב שהוא שייך מינימום לליגה האיטלקית, בעוד הרמה שלהם זה מקסימום מרכז הטבלה וגם אם ישקיעו 5 מיליון שקל. כסייפה עבדו בשקט הקיץ הזה וזה נראה טוב, השאלה היא האם השקט הגיע בגלל שלא היה עניין ואין מה לרשום - או כי המאמן דורון ממן עשה עבודה שקטה? בכל מקרה דימונה עדיפה וכסייפה עדיין לא סיימו את ההכנה שלהם ובניית הסגל. דימונה תנצח בקלות. 

 

בני אילת - מכבי הרצליה יום שני

המשחק נדחה ליום שני, כאילו ביום שני יהיה קריר... אולי יהיה פחות חם, על אף שבאילת אין תאורה בלילה אז גם פה המשחק ישוחק בצהריים... אז זה לא כזה משנה. למה באילת אין תאורה? למה ההתאחדות לא דרשה מהם? קצת לדאוג לשחקנים שלנו... שאלות שצריכים לשאול. בכל מקרה, הקומנדו של גדי כרמלי פוגש את הקבוצה של אלעד בראון. הקומנדו רגיל למזג אוויר חם - והוא ינצח.

צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא הבנתי למה דחו את המשחק דל אילת ליום שני (באילת קריר? 01-09-2022, 13:48)
  2. כי הם לא רוצים שילמדו את השיטה שלהם .חיחיחיחיחי (שעריים לא דיברו את המשחק 01-09-2022, 13:49)
  3. כי הם לא רוצים שילמדו את השיטה שלהם .חיחיחיחיחי (שעריים לא דיברו את המשחק 01-09-2022, 13:49)
  4. אשדוד מנצחים (עירוניה 01-09-2022, 14:39)
    בעזרת השם עירוניה מנצחים