תחזית גביע המדינה מחוז צפון

גביע המדינה הגיע לליגה א׳ צפון וסוכנות השחקנים של D@A בתחזית של המשחקים. מי ינצח במשחק העונה? רעננה או טייבה? טירה תתקשה נגד כפר כנא? ומה עם יתר הקבוצות? שווה לראות את התחזית של סוכנות השחקנים מספר 1 בצפון!

  • על ידי: סוכנות השחקניםD@A
  • 01-09-2022
  • 16:07

הגביע במחוז הצפוני מגיע ואיתו הוא מכין לנו כמה מפגשים סופר מעניינים. טייבה נגד רעננה, שתי קבוצות שהצהירו שהן רוצות ללכת עד הסוף כבר בסיבוב הזה בגביע המדינה נפגשות. הקבוצה המאוחדת של הקריות מכינה לנו עונה סופר מעניינת עם סגל שחקנים צעיר ומגוון. ברוכות הבאות לרעננה וקלנסוואה למחוז הצפוני - ובהצלחה לכל שאר הקבוצות.

 

ונעבור למשחקים:
בני שפרעם - מגדל העמק 
שפרעם עם סגל איכותי וחזק תרצה להוכיח לכולם בעונת החזרה שלהם לליגה א׳ שהקבוצה נבנתה לצמרת. בשפרעם יש שחקנים איכותיים ומנוסים שירצו להוכיח שהם מגיעים לכל משחק כדי לנצח.

במגדל העמק רז משולם הגיע ובנה קבוצה חדשה לחלוטין. החוליה האחורית עוברת רענון מקצועי עם שחקנים צעירים  שצריכים להתחבר, מנגד ממשיכים בקבוצה שחקני הבית המוכרים ועמית מזרחי המצוין. שפרעם תנצח.
 

הקהל הגדול של טירה. האם זה הקהל הטוב בליגה? צילום: עלאא בדארנה. 

 

מכבי טמרה - מכבי נוגיידאת 
טמרה הקבוצה שהייתה בתחילת העונה הנוכחית באי וודאות מוחלטת מצליחה בסופו של דבר לעמוד על הרגליים למרות כל הקשיים הכלכליים בעיקר. המאמן המצוין פטריסיו סייג ממשיך וירצה לבנות קבוצה לא פחות טובה מהעונה שעברה. נוגיידאת, העולה החדשה לליגה א׳, בנתה סגל חדש לחלוטין וגם היא מבינה שמה שהיה טוב לליגה ב׳ לא יהיה טוב לליגה א׳. בנוגיידאת מינו את עיסא נוגיידאת בן המקום למאמן הקבוצה ובהנהלת הקבוצה יהיו מחויבים לתת לו שקט מקצועי. טמרה תנצח.


מ.ס. טירה - הפועל כפר כנא
טירה של המאמן אמיר כהן היא הקבוצה שהתחזקה בצורה הכי משמעותית בפגרה. בטירה סימנו את עונת 22/23 כעונה שבסיומה המטרה של הקבוצה היא להתקדם לשלבים הגבוהים של גביע המדינה ולעלות ליגה בסוף העונה. האם בטירה יצליחו לעמוד במטרה? ימים יגידו.

הפועל כפר כנא של מומו ניסטל העונה  עושה קולות של צמרת. הקבוצה התחזקה בצורה משמעותית והמחשבה היא להגיע כמה שיותר רחוק בכל המפעלים. טירה תנצח.

 

קהל גדול וססגוני לקנסוואה. בנו קבוצה חזקה מאד שצפויה להתמודד על העליה. צילום: חמודי זמירו.
 

עירוני נשר - צעירי כפר כנא
נשר של העונה היא קבוצה שברובה בנויה על שחקנים צעירים. בנשר קיבל את המושכות ליאור טל שהגיע מליגה ב וחובת ההוכחה רובצת עליו. נשר עד עכשיו לא התחזקה בצורה משמעותית ובקבוצה ינצלו את משחקי הגביע כדי לחבר ולהדביק את החבורה הצעירה.   

צעירי כפר כנא, הקבוצה של הישאם זועבי ועוזרו ברטי עבאס, תרצה להוכיח לכולם שההישגים של העונה הקודמת הם לא אפיזודה חולפת. בצעירי כפר כנא החלו בתהליך שבסופו של דבר הם יקצרו את הפירות. צעירי כפר קנא תנצח.
 

מכבי אתא ביאליק - קלנסוואה
הקבוצה המאוחדת מהקריות עשתה הכנה מצוינת. הקבוצה של אבי סבג בנתה סגל שחקנים מגוון מאוד שחקנים צעירים לצד שחקנים מוכחים בליגה. נראה שהשנה אתא ביאליק הולכת להיות המרענן הרשמי של ליגה א צפון. 
קלנסוואה של אוהד בוזגלו בנתה קבוצה חדשה לחלוטין. בקלנסוואה יש סגל שחקנים איכותי מאוד וחובת ההוכחה היא על השחקנים והמאמן. אתא ביאליק תנצח.

 

הצוות המקצועי של רעננה העונה. יעלו ליגה כמו שמצפים מהם? צילום: דוברות רעננה. 


הפועל רעננה - צעירי טייבה
רעננה היא הקבוצה הכי גדולה בליגה א צפון העונה. היורדת מהליגה הלאומית תרצה לחזור במהירות לשם ולהוכיח לכולם שהעונה הקודמת הייתה בגדר תקלה. הקבוצה של עידן בראון התחזקה בצורה מצוינת ותרצה להעפיל לסיבוב הבא בגביע. טייבה מנגד, בפגרה התחזקה בצורה מאסיבית. בטייבה צירפו שחקנים בכירים וממשיכים עם יגאל אנטבי גם בעונה הנוכחית. גם בטייבה ירצו להמשיך לשלבים היותר מתקדמים בגביע ולצבור ביטחון לתחילת העונה בליגה. רעננה תנצח.

 

הפועל בועיינה - עירוני באקה
בניגוד לעונה שעברה העונה הנוכחית ישמחו בבועיינה לעשות עונה רגועה. בועיינה, שבעונה שעברה עשתה עונה מדהימה מבחינתה, יודעת שהעונה יש לה מטרה אחת ויחידה והיא לעשות עונה רגועה, כל השאר בונוס, כולל הגביע. בבאקה ירצו להמשיך את היכולת של החצי השני של העונה הקודמת. באקה שמרה על הסגל והוסיפה עוד שחקנים צעירים ומוכשרים לקבוצה. באקה תנצח.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא ניחשו או ניחשו נכון? (שאלה 02-09-2022, 13:37)
  2. רק רעננה תעלה (לכל ליגה א 02-09-2022, 13:37)
  3. טירה לכוון גבוה (אנונימי 04-09-2022, 16:51)
    ניחשו נכון טירה ניצחה ישששש ושם יש שחקנים היידה טירה