ניצחונות להפועל לוד, הפועל אזור נורדיה וקריית מלאכי

סיבוב ב' במסגרת גביע המדינה בליגות ב' וג' נערך אמש (שישי), הפועל אזור והפועל לוד ממשיכים ברצף הניצחונות. בית"ר נורדיה רשמה ניצחון דרמטי בתוספת הזמן מול מ.כ שדרות. קריית מלאכי הביסה את מ.כ ירושלים. פרדס חנה/כרכור ניצחה בבית שאן

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 03-09-2022
  • 08:39

הסיבוב השני במסגרת גביע המדינה לקבוצות ליגות ב' וג' שוחק אמש (שישי). במוקד המשחקים צעירי טירה אירחה באצטדיון בג'ת את הפועל אזור. המארחת ניצחו בסיבוב הקודם את מחנה יהודה ציפו להמשכיות מול האורחים מאזור שניצחו את בית דגן. גיל גילקרוב ועמי נייחסי כבשו לאזור מול שער מצמק של בראא קאסם העניקו לאזור ניצחון, 2:1 וכרטיס עלייה לסיבוב הבא. אהוד כחילה ושחקניו אירחו את מ.כ שדרות מליגה ג'.  על כר הדשא האורחים משדרות הקשו על הקבוצה מהבירה, 1:1 בסיום 90 דקות. בהארכה, נורדיה היתה עדיפה על פני האורחים וכבשה שלושה שערים בדרך לניצחון 1:4.

 

 

שחקני אזור חוגגים לאחר כיבוש השער. צילום: יח"צ

 

הפועל לוד ממשיכה בכושר המצוין ומאותת ליריבותיה לליגה ב' דרום א'. האדומים התארחו אצל בית"ר רמת גן יריבתה לליגה העונה. שתי הקבוצות הציגו משחק טוב והגיעו להזדמנויות ללא שערים בסיום 90 הדקות. בהארכה האורחים נהנו משער יתרון של ניתאי בנטל שעלה כמחליף במחצית השנייה, 1:0 יקר להפועל לוד המעפילה לסיבוב ג'. מ.ס פרדס חנה/כרכור ממשיכה להיות הסידנרלה של גביע המדינה. לאחר הניצחון על אחי ריינה התארחה הקבוצה אצל הפועל בית שאן שהביסה בסיבוב הקודם את הפועל סנדלה/גלבוע. שתי הקבוצות התקשו להציג משחק כדורגל לאורך 90 הדקות במזג אוויר שאינו ראוי לכדורגל. חמש דקות בתוך הארכה, האורחים זכו לכדור עונשין מ-11 מטר אותו כבש זרבויל אשורוב, 1:0 הנשמר עד לסיום הארכה ושולח את פרדס חנה/כרכור לשלב הבא.

 

שחקני הפועל לוד, ממשיכים ברצף הניצחונות בגביע המדינה. צילום: יח"צ

 

מכבי קריית מלאכי אירחה באצטדיון העירוני את מ.כ ירושלים. שתי הקבוצות המשחקות בליגה ב' דרום ב' מכוונות לכרטיס העלייה העונה הגיעו למשחק לאחר ניצחונות בסיבוב הקודם. שחקניו של יואל סויסה במחצית שנייה מצוינת כבשו שלושה שערים. ליאור סויסה,יגל בלאיש ואליעזר איילין כבשו לכתומים החוגגים ניצחון שני במסגרת משחקי הגביע ועולים לסיבוב הבא. מ.כ ירושלים תתרכז בליגה. שער ניצחון של גילאור פרץ הכריע את גורל המשחק בין הפועל ירוחם למכבי עירוני נתיבות. המארחת במשחקה הראשון לעונת המשחקים מעפילה לסיבוב הבא, נתיבות לאחר הניצחון בסיבוב הקודם מול מכבי רמלה תתרכז במאבק על כרטיס העלייה בליגה.

 

 

תוצאות נוספת במסגרת סיבוב ב' בגביע המדינה:

 

מכבי עמישב פ"ת-הפועל רמת ישראל 0:3

 

מ.ס שיכון המזרח-מכבי ב"ש 1:2

 

מכבי נווה שאנן-אחווה פרדיס 1:2

 

הפועל צפת-בני ממב"ע הגולן 1:0

 

 

שחקני הפועל בית שאן ופרדס חנה בפתיחת המשחק. צילום: דוברות הפועל בית שאן

הוסף תגובה
תגובות
  1. כתב הזוי (נטרלי 03-09-2022, 11:13)
    הייתי במשחק של ביתר רמת גן נגד לוד היה משחק פח לסבול ועוד בחום הזה . אם כמו שכתבת לוד בכושר מצויין אז אז הם יכולים לעלות רק להר הזיתים בושה , רק סער קלדרון מעל כולם