סיכום המחזור השני ליגה ב' דרום: ניצחונות להוד"ש ונורדיה ירושלים, הפסד לאזור

המחזור השני בליגות ב' דרום א' וב' נערך בסופ"ש. בליגה ב' דרום א': הוד השרון שומרת על מאזן מושלם לאחר ניצחון על המכתש גבעתיים. הפועל אזור רשמה הפסד שני העונה לצעירי טירה. בליגה ב' דרום ב': בית"ר נורדיה ירושלים שומרת אף היא על מאזן מושלם בניצחון על בית"ר קריית גת. הפסד לנתיבות

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 18-09-2022
  • 06:40

ליגה ב' דרום א':

 

הפועל הוד השרון מעפילה בסיום המחזור השני לראשות הליגה לאחר ניצחון 1:0 על המכתש גבעתיים. שחקניו של יניב לוזון נהנו משער ניצחון של גיא כהן במחצית הראשונה. הפועל לוד אירחה את בית"ר רמת גן למפגש מסקרן. אבי חי העלה את האורחים ליתרון 1:0. חמש דקות לסיום המשחק פיני מתנה קבע שוויון, 1:1. 2 דקות לסיום 90 הדקות ערן זגר השלים מהפך עבור לוד, 1:2.

 

 

שחקני הפועל לוד חוגגים, ניצחון דרמטי על בית"ר ר"ג. צילום: יח"צ

 

הפועל אזור התארחה במגרש בג'ת אצל צעירי טירה. בראא קאסם בצד שערים לצעירי טירה מול שער מצמק של תומר בן חיים. אזור רושמת הפסד ליגה שני. מכבי עמישב פתח תקווה חיפשה להתאושש מההפסד במחזור הפתיחה בדרבי לבית"ר פתח תקווה מול הכח עמידר ר"ג. אלמוג פינטו ואורן שירי כבשו למארחת. הפועל רמת ישראל אירחה את הפועל שועאע כפר קאסם. שתי הקבוצות חיפשו לרשום ניצחון בכורה בליגה. על כר הדשא שחקני כפר קאסם חגגו, עומרי עאמר , משה אבאיינך, לואי אבו גאנם לואי, גיא ואיסלם אלזינטיכבשו לכפר קאסם שועאע המביסה 5:0 את רמת ישראל. 

 

במשחקים נוספים:

 

בני יפו- הפועל קרית אונו 1:1

 

הפועל מחנה יהודה-עירוני בית דגן 1:1

 

הפועל גני תקווה-בית"ר פ"ת 1:4

 

 

ליגה ב' דרום ב': 

 

בית"ר נורדיה ירושלים משיכה בכושר המצוין. לאחר ניצחון באמצע דבוע על קריית מלאכי בגביע שחקניו של אהוד כחילה התארחו את בית"ר קריית גת.  מאי מזל, בר בן עמי, חביב באייך ונתנאל אליהו כבשו לנורדיה הרושמת ניצחון שני ברציפות בליגה. היריבה העירונית, מ.כ ירושלים אירחה את הפועל אשקלון וניצלה את הסגל הצעיר של האורחים מאשקלון לניצחון גדול 0:7. עידן חג'ג' (צמד), דור מלכה (שלושער), אור אליהו (צמד) כבשו למ.כ ירושלים. מכבי עירוני נתיבות אירחה את הפועל ירוחם לדרבי מסקרן בין שתי קבוצות המכוונות העונה לצמרת. אביאל אפנגר העלה את המארחת ליתרון 0:1. במחצית השנייה צמד שערים של מושיקו אביטן ושער של אדיר פיטוסי השלימו מהפך עבור ירוחם השומרת על מאזן משולם מפתיחת הליגה. מכבי קריית מלאכי חזרה לליגה לארח את מ.ס שיכון המזרח לאחר ההפסד בגביע לנורדיה ירושלים.

 

 

שחקני הפועל ירוחם, מהפך גדול על נתיבות. צילום: איציק לוי

 

 

שחקניו של יואל סויסה המשיכו בכושר המצוין לניצחון 1:6. ליאור סויסה, אליעזר איילין, יגל בלאיש, הדר לוי,ירין מכלוף ואוראל בניטה כבשו למלאכי מול שער מצמק של הבטיה ג'מבר. העולה החדשה לליגה, הפועל אשדוד שומרת על מאזן מושלם בחלוף המחזור השני לאחר ניצחון במפגש העולות על מכבי רמלה. שער ניצחון של מאיר אדרי הכריע את המשחק, 0:1.

 

במשחקים נוספים:

 

הפועל עירוני גדרה-הפועל בני לוד 4:1

 

מ.כ שדרות-מכבי באר שבע 1:2

 

הפועל שגב שלום-מכבי עירוני שדרות 0:2

 

 

שחקני מ.כ ירושלים, חוגגים ניצחון על הפועל אשקלון. צילום: אייל עמר

הוסף תגובה
תגובות
  1. דיי אזור יא מביכים, לפרק את המועדון, הוא באמת מיותר!! (יואב 18-09-2022, 07:39)
  2. יאלללה מ.כ ירושלים השנה עולים ליגה (אביתר 18-09-2022, 08:40)
  3. תגובה ליואב (שולי 18-09-2022, 08:58)
    למה לפרק? לא לפרק!! שירדו לליגה ג׳
  4. הפועל אזור בדיחה (תושב אזור 18-09-2022, 11:03)
    מה זה התוצאות האלו גמרו על המועדון כל החברים של פחטר בושה וחרפה
  5. למגיב 2 עלית ליגה עוברת דרך ירוחם (אפי 20-09-2022, 13:12)
    יום שישי אתם מפסידים בירוחם