גביע המדינה: הפועל בועיינה פוגשת את הפועל רעננה

סיבוב ו' במסגרת גביע המדינה, הפועל בועיינה תארח את הפועל רעננה למפגש טהרת ליגה א' צפון. בבועיינה מצפים להפתיע את האורחים מהשרון, מחמוד חמודה: "גביע המדינה הוא חוויה עבור כל שחקן". סיידר: "הגביע זה מפעל עם הרבה קסם ואנחנו רוצים לנצח"

  • על ידי: אורי רודניק
  • 19-09-2022
  • 10:54

סיבוב ו' במסגרת גביע המדינה יחל אחר הצהריים במפגש מסקרן בין הפועל בועיינה להפועל רעננה.האורחים מרעננה מגיעים למשחק לאחר שבמשחק גביע האחרון ניצחו 1:2 את צעירי טייבה ולאחר ניצחון בליגה 4:2 נגד הפועל מגדל העמק. מהעבר השני מגיעה בועיינה שניצחה 1:3 בהארכה את באקה אל גרבייה, ותיקו 1:1 נגד מכבי טמרה. שתי הקבוצות יצפו לזכות בנציחון ועלייה לסיבוב הבא בגביע המדינה בהשתתפות קבוצות הליגה הלאומית.

 

הקבוצה מהשרון פתחה את העונה בצורה נפלאה. חלוץ הקבוצה, אליאור סיידר כבש צמד שערים בניצחון מול הפועל מגדל העמק אמר לפני המשחק: "יהיה משחק לא קל, נגד קבוצה טובה מאוד. אנחנו באים לכל משחק בשביל לנצח ובע"ה נצליח. הצוות מכין אותנו בצורה הכי טובה, הגביע זה מפעל עם הרבה קסם ואנחנו רוצים לנצח".

 

 

אליאור סיידר, ימשיך במסכת הכיבושים מול בועיינה ? צילום: עודד חסין

 

 

מן העבר השני בהפועל בועיינה יצפו לשוב למסלול הניצחונות דרך משחק הגביע מול הפועל רעננה. מאמן הקבוצה שאדי חמודה אמר לפני המשחק: "אנחנו אחרי ניצחון בליגה ובגביע, מתכוננים לכל משחק במטרה לנצח כי זו המטרה של הקבוצה שלנו. אנחנו ניתן הזדמנות להרבה שחקנים לשחק ולתת לשחקנים לנוח. כל משחק חשוב בפני עצמו, אך המשחק נגד רעננה בליגה יותר חשוב מהמשחק נגדם בגביע, וכמו שאמרתי בגלל זה נעשה רוטציות במשחק הגביע".

 

 

שאדי חמודה, יערוך רוטציה בהרכב מול הפועל רעננה. צילום: חגאג רחאל

 

מחמוד חמודה שחקנה של בועיינה התייחס למשחק מול הפועל רעננה: "הולך להיות לנו משחק מאוד קשה נגד יריבה מאוד חזקה שבעיניי היא מועמדת ראויה לעלות לליגה הלאומית. ננסה לעשות תוצאה כמה שיותר טובה. מתכוננים כמו לכל משחק, מגיעים ערוכים ומוכנים לכל תרחיש, יש לנו צוות אימון והנהלה שדואגים לתנאים טובים, אימונים טובים ואווירה רגועה בקבוצה. גביע המדינה הוא חוויה עבור כל שחקן, אני לא יודע כמה רחוק נגיע, אותי יותר מעניין להישאר בליגה. בעיניי זה יכול להיות מאוד טוב שפוגשים רעננה גם בשישי בליגה, נלמד את היריבה ונדע מול מי אנחנו משחקים בשישי, הליגה יותר חשובה, כל משחק נגד קבוצה ברמה של הפועל רעננה הוא אתגר ובמה טובה לשחקנים הצעירים שלנו להוכיח את עצמם.

 

שחקני הפועל רעננה, ימשיכו ברצף הניצחונות ? צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות