"אנחנו מסתכלים לכולם בלבן של העיניים והמטרה שלנו היא לנצח את המשחק"

כך אמר האני ארשיד, מאמן בני ג'דידה מכר לקראת משחק הגביע המסקרן מול מכבי נוג'ידאת מליגה א' צפון. עיסא נוגי'דאת: "לא יהיה זמן לתקן. רק לבוא, לשחק את הכדורגל שלנו ולעבור שלב"

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 20-09-2022
  • 07:23

סיבוב ו' בגביע המדינה, במגרש בג'דידה תארח הקבוצה המקומית את מכבי נוג'ידאת למפגש מסקרן. המארחת פתחה טוב את העונה עם שני ניצחונות בשני מחזורים וירצו להתקדם גם בגביע. יש בקבוצה אווירה טובה ורוצים גם להצליח להתקדם שלב בגביע. מאמן הקבוצה, האני ארשיד אמר לקראת המשחק: "אנו מכבדים כל יריבה בין אם היא מליגת העל או מליגה ג'. מסתכלים לכולם בלבן של העיניים, המטרה לנצח ולהמשיך לשלב הבא".

 

איזה קבוצה בניתם השנה בג'דידה ?

 

"זו השנה הרביעית שקבוצת בני ג׳דיידה-מכר רצה. כמו בכל שנה, הכלל המנחה בבניית הסגל הוא להסתמך על שחקני הכפר בראש ובראשונה, כך שהושקעו כסף ומאמצים בלהחתים שחקני בית שהיו בליגות בכירות לרבות ליגה לאומית וליגה א'. אכן פתחנו את העונה עם שני ניצחונות על בענה ועל צפת, הכיוון הוא עליה לליגה א', הדרך עוד ארוכה, צפוי קרב צמוד ומתיש שיוכרע בישורת האחרונה של העונה".

 

מה המטרות בגביע מבחינתכם ?

 

"להגיע הכי רחוק שאפשר".

 

בצידו השני של המגרש, יחכו לשחקני ג'דידה, שחקני מכבי נוג'ידאת שרוצים לנצח את המשחק.  מאמן הקבוצה עיסא נוג'ידאת התייחס לקראת המשחק: "זה עדין תחילת העונה, אין הכנות מיוחדות לכל משחק. מצד אחד אנחנו מתייחסים למשחקי הגביע כמו לכל משחקי הליגה, אך מצד שני למשחקי הגביע יש את החוקים שלהם. זה משחק נוק אאוט וצריך לעבור שלב בסופו של דבר".

 

 

עיסא נוג'ידאת, מאמין בקבוצה שלו. צילום: חגאג רחאל

 

מה המפתחות לניצחון ?

 

"זה משחק חוץ, משחק קשה קבוצת צמרת בליגה ב' במגרש קשה. נעשה את ההתאמות המתאימות, נהיה ערוכים למשחק ונגיע לשחק את הכדורגל שלנו. למשחקי הגביע אין הכנות מיוחדות שצריך לעשות. בגלל שזה משחק אחד חשוב לא לעשות טעויות כי לא יהיה זמן לתקן. רק לבוא, לשחק את הכדורגל שלנו ולעבור שלב".

שחקני נוג'ידאת, יעפילו לסיבוב הבא בגביע המדינה ? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות