נוריאל בוזגלו: "אנחנו באים מוכנים, באים לנצח ולהתקדם עוד שלב"

ירמיהו חולון תתארח הערב במסגרת סיבוב ו' בגביע המדינה מול שיכון ותיקים ר"ג. הקבוצה טרם ניצחה בליגה תחפש לחזור למסלול הניצחונות דרך משחק הגביע. בוזגלו: "מאמין במשחקים הבאים אנחנו נביא את הנקודות והיכולת לניצחון"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 20-09-2022
  • 10:39

משחקי סיבוב ו' בגביע המדינה, שיכון ותיקים ר"ג ליגה ג' מחוז תל אביב תארח את ירמיהו חולון ליגה א' דרום. האורחים מגיעים למשחק החוץ לאחר רצף תוצאות תיקו בליגה 0:0 ללא שער זכות. הקבוצה העפילה בעונה שעברה למשחקי הפלייאוף מתקשה עד כה לשחזר את היכולת מהעונה במשחקי הליגה. בקבוצה נערכים לקראת המשחק במטרה לשוב למסלול הניצחונות דרך משחק הגביע. בסיבוב הקודם ניצחה 2:0 את הפועל כפר שלם.  חלוץ הקבוצה נוריאל הצטרף הקיץ לקבוצה. בוזגלו כבש שער בכורה בניצחון מול כפר שלם אמר לקראת המשחק מול שיכון ותיקים ר"ג: "יוצאים למשחק חוץ שעל הנייר אמור להיות קל, אבל זה משחק גביעי מכינים את עמנו כמו לכל משחק ליגה. המטרה שלנו לעבור שלב ולהמשיך קדימה, יש לנו קבוצה מצוינת שתעשה דרך יפה השנה בגביע ובליגה".

 

פתחתם את העונה בניצחון בגביע המדינה על הפועל כפר שלם לאחריו סיימה הקבוצה בליגה בשתי תוצאות תיקו ללא שער זכות.  מה חסר היה לקבוצה ?

 

"בשני המשחקים האחרונים היינו מצויינים, הכדור פשוט לא נכנס. אני מאמין במשחקים הבאים אנחנו נביא את הנקודות והיכולת לניצחון".

 

גביע המדינה בשנים האחרונות סיפק סינדרלות והפתעות. יש חשש ירמיהו חולון תודח כבר בשלבים המוקדמים של הגביע ?

 

"כמו שאמרתי בהתחלה, זה גביע הכל יכול לקרות. אנחנו באים מוכנים, באים לנצח ולהתקדם עוד שלב".

 

לאן מכוונים בירמיהו חולון בגביע ?

 

"כמה שיותר גבוה, שואפים תמיד לנצח".

שחקני ירמיהו חולון יחזור למסלול הניצחונות דרך הגביע ? צילום: מני בן ארי

הוסף תגובה
תגובות
  1. מקצוען! (תומר 20-09-2022, 11:14)
  2. חולוניה (בוזי אוהבים אותך בחולון !!! 20-09-2022, 13:58)