סיכום משחקי הגביע: אין הפתעות

סיכום משחקי היום במשחקי גביע המדינה שנערכו היום אפשר להכריז על יום ללא הפתעות. הקבוצות הבכירות מהליגות הבכירות ניצחו ועלו שלב. למעט מרמורק אשר גברה על יבנה במפגש שכולו ליגה א. דוד מרטן:"אחת המטרות שלנו העונה להגיע לשלבים המתקדמים"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 20-09-2022
  • 19:04

ונעבור למשחקים:

הפועל בקעת הירדן- מכבי קרית מלאכי 2-3

הנציגה מליגה א הובילה 1-0 משער של אבי קטן אך הקבוצה החזקה מליגה ב הפכה את התוצאה לאחר שליאור איילה השווה בפנדל ואיילון סמין הפך את התוצאה.במחצית חנן אזולאי מאמן הבקעה עשה חילופים והכניס את השחקנים המובילים שלו וזה גם התבטא בתוצאה. בקעת הירדן השוותה משער של יוסי סולליך שגם כבש את שער הניצחון. 

 

יואל סוויסה, מאמן קרית מלאכי אמר בסיום: היינו שווים ניצחון, הובלנו במחצית 2-1 חבל שלא ניצחנו אבל צריך להתרכז בליגה שזה יותר חשוב. היום לא ראו מי ליגה ב' ומי ליגה א". 

 

מכבי שעריים-הפועל לוד 0-1

הנציגה מליגה א אירחה את הקבוצה החזקה של אופיר רגב מלוד. שעריים גברה 1-0 משער של דניאל קוניצקי והוכיחה שעדיין יש הבדלים גדולים בין ליגה א לליגה ב'. 

 

אופיר רגב בסיום:"היה משחק צמוד ושקול. יש לנו קובצה חזקה שאם תתחבר אנחנו נעמוד במטרה שלנו"

 

  

מרמורק חוגגים, רוצה להגיע לשלבים מתקדמים...צילום:דוברות מרמורק -סהר בר אל

 

מכבי יבנה- הפועל מרמורק 3-1

במשחק אולי הכי מסקרן בליגה א גברה הפועל מרמורק על מכבי יבנה 3-1 כשכובשים היו נדב מוניס, דני רוזנבליט ושחר שפייר ליבנה כבש ראשון ניר שרון.

 

דוד מרטן מאמן הפועל מרמורק בתגובה:"שמח על הניצחון, מתילת העונה שמנו לנו למטרה להגיע לשלבים מתקדמים בגביע, שיחקנו נגד יריבה מליגה א עם אחד הסגלים הכי טובים בליגה. אנחנו מאד מרוצים מהניצחון ומהדרך שחזרנו מפיגור וניצחנו. הפנים ליום שישי משחק ליגה חשוב נגד שמשון ת"א". 

 

דני רוזנבליט ממרמורק כובש, שחקן מוכשר מאד גדל במרמורק. צילום: דוברות מרמורק- סהר בר אל

 

צעירי כפר כנא- הפועל כרמיאל 1-2

במשחק המסקרן בין האבא חנא פרהוד ובנו סמיר פרהוד הילד ניצח את האבא כאשר סמיר עצמו מבשל את שער הניצחון. לכפר כנא קאסם חאלד ודיאב עבאס לכרמיאל איתן אדרי שצימק לקראת הסיום. 

חנא פרהוד מאמן כרמיאל בתגובה:"היתה חוויה לשחק מול הבן שלי זה קורה פעם בדור, רציתי לנצח והיינו שווים ניצחון, אבל הפנים לליגה כי לא אנחנו ולא כפר כנא נלחץ יד לנשיא זה בטוח". 

 

תוצאות נוספות:

נורדיה ירושלים- מ.ס. דימונה 2-0

איחוד שפרעם-איחוד כפר קרע 1-3

הוסף תגובה
תגובות
  1. שתי הפתעות ענקיות (הוגה דעות 20-09-2022, 21:24)
    חבל שלא שמתם לב לניצחון של שעריים על הקבוצה החזקה מלוד ולא נתתם דעתכם להישג הנפלא של מרמורק שהדיחה במשחק חוץ את המועמדת מס' 2 לעליית ליגה