שלושער למשפחת דומר: בני לוד - מכבי ב"ש 0-3

בני לוד הביסה את מכבי ב"ש 3-0 ועלתה למקום השני בטבלה. לבני לוד כבשו צמד של אפיק דומר ושער של האח הבכור קובי דומר. מוטי יעיש: ״הפכנו את המשחק הקשה לקל, ממשיכים לעבוד קשה ולחלום"

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-10-2022
  • 09:50

הפועל בני לוד מצמרת ליגה ב דרום ב אירחה את מכבי ב"ש במטרה להמשיך להיצמד לצמרת הגבוהה וכמו שאר המשחקים למן פתיחת העונה בני לוד פתחה חזק את המשחק בלחץ על כל המגרש כבר מהדקה הראשונה.


המארחים מלוד החמיצו ממצבים קורצים מול השער של מכבי ב"ש אך המשיכו בסבלנות ורואים שהדרך של המאמן מוטי יעיש מושרשת חזק אצל השחקנים - ורק בדקה 45 לוד הגיעו לשער כאשר אפיק דומר מול שער ריק גילגל את הכדור לרשת אחרי טעות של השוער. 1-0 חשוב ללוד. 

 

מחצית שנייה כמו הראשונה, לוד המשיכו לשטוף את הדשא, להניע את הכדור בסלבנות ולהגיע למצבים דרך האגפים.

 

בדקה ה-65 ארז קובני השוער בכדור ארוך מדוייק תפס את ההגנה של ב"ש לא מוכנה, קובי דומר הוותיק השתלט על הכדור בנגיעה קדימה, הקדים את הבלמים ורץ 30 מטר לבד מול השוער שם קובי גילגל לפינה הרחוקה ועשה 2-0. בדקה 88 אחרי אינספור הזדמנויות, קובי קיבל כדור בקצה הרחבה, הוריד לאפיק, שהשתלט על הכדור עם ימין ובבעיטה לחיבורים קבע את תוצאת המשחק - 3-0.

 

המנצח על המכונה הזאת זה המאמן מוטי יעיש שמשרה הרבה אמונה בקבוצה, דרך, שיטה ולא מסתפק ב-0:1. תמיד רוצה יותר ושכמה שיותר שחקני התקפה יהיו על הדשא והוא אמר בסיום: ״הפכנו את המשחק ממשחק קל לקשה.העומק שלנו בספסל ידע לעשות את העבודה ולקבוע את התוצאה האמיתית של המשחק הזה כי ההבדלי רמות היו בולטים מאוד. ממשיכים לעבוד קשה ולחלום חלומות במטרה אולי להגשים אותם. שבוע טוב ושנה מבורכת״.

הוסף תגובה
תגובות
  1. משפחה כובשת (שובל דומר 02-10-2022, 15:53)
    האח השלישי שובל כבש לזכות שמשון ת"א בניצחון על ביתר ת"א
  2. האחים כובשים והאחות דואגת לעדכן (ירין 03-10-2022, 10:25)
    כל הכבוד למשפחת דומר