גדי כרמלי: "נגיע לייצג את העיר אילת בכבוד"

יום שלישי, גביע המדינה סיבוב ו', הקבוצה הצעירה של בני אילת מליגה א' דרום תצא למשחק נוקאווט מול הפועל כפר סבא מהלאומית, ותנסה להתמודד בכבוד מול הפייבוריטית מהשרון, ואולי להפתיע. כרמלי:" לא רוצים להשתחצן נבוא להנות מהמשחק ונעשה את המקסימום"

  • על ידי: יקיר קינד
  • 18-10-2022
  • 08:12

בני אילת של גדי כרמלי תצא למשחק במסגרת סיבוב ו' בגביע המדינה מול הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית, זאת לאחר שניצחה בית"ר יבנה 0:4 בסיבוב ז'. הקבוצה הדרומית ביותר במדינה מתאפיינת בהמון שחקנים צעירים והתקפה יוצאת מן הכלל שכובשת השנה הכי הרבה שערים בליגה (14 שערים) ובשני משחקים בגביע הוסיפה עוד 7, 21 סך הכל. בניגוד למשחק ההתקפה המרשים הגנת הקבוצה מרבה לספוג, 12 שערים (הכי הרבה בליגה).

כשהיא עם 2 ניצחונות בליגה, 2 בגביע, תיקו ו-3 הפסדים היא תתמודד במשחק הגביע מול אתגר קשה במיוחד. בראיון לאתר גולר לקראת המשחק, ראיינו את מאמן בני אילת גדי כרמלי.

 

אחרי 0:4 בסיבוב הקודם תפגשו את כפר סבא מהלאומית בגביע המדינה,  איך אתם מתכוננים ? תגיעו לעלות שלב ?

 

"להגיד שאנחנו באים לעלות שלב זה לא רציני. הפועל כפר סבא קבוצה טובה מהלאומית, כל אירוע הגביע הוא עוד שלב בבמה גדולה יותר לקבוצה הצעירה שאנחנו בונים נבוא לשחק את הכדורגל שלנו ולא נתבטל. נגיע לייצג את העיר אילת בכבוד".
 
שלושה משחקים בשבוע, השחקנים בקבוצה עייפים ? איך מביאים אותם למשחקים באותה רמת מוכנות ?
 
"האמת שזה לא פשוט זה כבר שבוע שני והשבוע זה עלה לנו בליגה בהפסד בדימונה. הקבוצה התמוטטה כשהובלנו 2:1 החלפנו שלושה שחקנים חשובים. אנחנו בונים קבוצה צעירה ובעתיד נדע להתמודד, זה שכר הלימוד שלנו".
 
ההפסד בליגה מול מ.ס. דימונה במחזור האחרון השפיע עליכם ? איך קורה מצב שאתם מובילים בשני שערים במחצית ומפסידים בסוף ? מה לא עבד ?
 
"ההפסד בדימונה הוא מאוד מתסכל, אפשר להיכנס למראה שחורה ואפשר לקחת את הדברים הטובים ולהמשיך הלאה. שאנשים לא יתבלבלו התקציבים בין דימונה אלינו הם שמים וארץ. הובלנו אבל העייפות הכריעה, אנחנו לא מחפשים תירוצים למדנו מהטעויות הקבוצה צעירה בתהליך ומכבי בני אילת היא הקבוצה שהבקיעה הכי הרבה שערים בשלושת הליגות הבכירות. הקבוצה משחקת בביטחון בדרך הנכונה הממוצע גילאים הוא 19. 8 שחקנים בית בהרכב שני שחקנים בני 18 גם כן אנחנו בדרך הנכונה והכל בסדר"
 
הפועל כפר סבא בתקופה רעה אחרי שני הפסדים ותיקו, אתם מרגישים שבשלישי אתם יכולים לעשות את זה ?
 
"אני אומר שוב הפועל כפר סבא מועדון גדול אנחנו מאוד מכבדים אותם ואנחנו לא באים עם יותר מידי ציפיות ולא רוצים להשתחצן נבוא להנות מהמשחק ונעשה את המקסימום"

שחקני בני אילת, יפתיעו בכפר סבא ? צילום: רון בלומנטל

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן גדול!!! (ירין 18-10-2022, 08:23)
    אני שחקן עבר של אילת ואוהד בהווה חייב לומר מעולם לא היתה באילת קבוצה כמו השנה!!! רוב הסגל מרכב משחקני בית כלם!! צעירים!! והקבוצה משחקת מצויין!! גם במשחקים שהפסדנו לא נפלנו מהיריב!! להצדיע לגדי כרמלי על המהפך שעשה!!! היום לראשונה מרגישים שיש לנו עתיד !!!