ברטי: ״הם יותר טובים מאיתנו, נעשה הכל בשביל לנצח את המשחק״

כך אמר ברטי, מאמנה של כפר כנא לקראת משחק הגביע נגד מ.ס כפר קאסם. אופק מרום: ״כרגע אנחנו נמצאים בתקופה טובה ומקווים שזה רק ימשך, הכל תלוי בנו״

  • על ידי: אורי רודניק
  • 18-10-2022
  • 09:37

ביום שלישי ייערך משחק גביע בסיבוב ז', כשצעירי כפר כנא יארחו את כפר קאסם. כפר כנא מליגה א', תגיע למשחק מהמקום השלישי לאחר ניצחון נגד מגדל העמק. בעוד כפר קאסם מהליגה הלאומית, תגיע מהמקום ה-15 לאחר תבוסה 5-0  נגד מכבי פתח תקווה.


בריטי, מאמנה של כפר כנא אמר לקראת המשחק: "התחושה היא טובה מאוד אחרי ניצחון גדול, יש לנו קבוצה מצוינת וצעירה ואנחנו ממשיכים בדרך שלנו.
אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו כל משחק ליגה. לדעתי אין השפעה על זה שהם ליגה מעלינו, בגביע הכל יכול להיות אבל כן מסכים שהם יותר טובין מאיתנו, אבל נעשה הכל בשביל לנצח את המשחק".

 

 

בריטי, מאמין בקבוצה שלו מול מ.ס כפר קאסם. צילום: חגאג רחאל

 

סמיר פרהוד, מלך השערים של צעירי כפר כנא שיתף את התחושות: "אין ספק שהתחושות מצוינות, מתכוננים כמו כל משחק, הזדמנות מצוינת לצעירים להוכיח שמקומנו בליגה גבוהה יותר ונוכיח את זה בשלישי, הצוות המקצועי מכין אותנו טוב למשחק, מקווה שנעבור עוד שלב כי הגביע הוא החשיפה לשחקנים צעירים. בקבוצה שלנו יש הרבה כשרונות שמקומם בליגה גבוהה יותר".

 

אופק מרום, שחקנה של כפר כנא אמר לקראת המשחק: "התחושות לקראת המשחק רגילות, כמובן שיש התרגשות, בכל זאת מדובר בגביע, עוד מפעל ועוד חשיפה לשחקנים צעירים מול קבוצה טובה מאוד בליגה לאומית. כרגע אנחנו נמצאים בתקופה טובה ומקווים שזה רק ימשך, הכל תלוי בנו.
אני בטוח שהישאם ובריטי יכינו אותנו על הצד הטוב ביותר, עובדים קשה באימונים, חדר הלבשה מגובש ומלוכד וזה סוד ההצלחה בקבוצה.
על הנייר כפר קאסם טובים יותר אבל לגביע יש חוקים משלו. נגיע לשחק את המשחק שלנו ללא פחד זה בבית שלנו על מנת לעבור שלב. אנחנו מגיעים בתור אנדרדוג אבל נלחם ונעשה את הכל על מנת להוות יריבה ראויה ושהטובה תנצח".

שחקני צעירי כפר כנא. יהיו הסינדרלה של הגביע ? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות