גיל חדד: ״אני חושב שיהיה משחק מהנה ומעניין״

כך אמר גיל חדד חלוץ מ.ס דימונה, לקראת משחק הגביע הקשה שיערך ביום שלישי נגד עפולה מהלאומית. זולו: "הולכים לשחק כמו שאנחנו משחקים נגד כל קבוצה במטרה לעשות הכל כדי לעבור שלב בנוסף".

  • על ידי: אורי
  • 18-10-2022
  • 11:28

משחקי גביע המדינה סיבוב ז' ייערך אחר הצהריים. מ.ס דימונה ליגה א' דרום תארח את הפועל עפולה מהליגה הלאומית למפגש מסקרן בו יפגוש מאמן דימונה, רומן זולו את האקסית אותה אימן בעבר. מ.ס דימונה מגיעה למשחק הגביע מהמקום ה4 בליגה א דרום לאחר ניצחון 2:4 משכנע נגד בני אילת, תארח את הפועל עפולה מהמקום ה-5 בלאומית שתגיע לאחר ניצחון 0:1 קשה נגד הפועל נוף הגליל. לקראת המשחק, רצינו לראות מה התחושות בדימונה.


מאמן הקבוצה, רומן זולו אמר לקראת המשחק: "התחושות הם כמו שהיו בשלבים הקודמים יותר העונה, עברנו כבר שני שלבים בגביע עכשיו זה השלב הבא. מאוד רוצים לעבור, משחקים בבית, הולכים לשחק כמו שאנחנו משחקים נגד כל קבוצה במטרה לעשות הכל כדי לעבור שלב בנוסף".

 

 

רומן זולו, ינצח את הפועל עפולה ? צילום: חגאג רחאל

 

מלך שערי הקבוצה, גיל חדד התייחס לקראת המשחק: "התחושות הן אותן תחושות כמו לכל משחק, מתכוננים כמו שהצוות המקצועי מכין אותנו ב100% לכל משחק. אני לא חושב שאנחנו מתעסקים במה יהיה. אלא במה אנחנו צריכים לעשות על המגרש, ואת מה שאנחנו יודעים לעשות, בלבוא 100% מרוכזים.  אני חושב שיהיה משחק מהנה ומעניין".

קהל אוהדי דימונה. צילום: יגאל צריקר

הוסף תגובה
תגובות