גביע המדינה: צופי חיפה הדיחה את הפועל בועיינה. ניצחונות לירמיהו חולון והפועל קלנסוואה

הקבוצה מליגה ג' שומרון ניצחה 2:0 את הפועל בועיינה מליגה א' צפון. חולון הביסה את ג'דידה מכר, הפועל קלנסוואה הדיחה את מכבי שעריים.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 18-10-2022
  • 15:12

משחקי סיבוב ז' במסגרת גביע המדינה יצאו לדרך אחר הצהריים בהשתתפות קבוצות הליגה הלאומית וליגה א'.

 

הפועל בקעת הירדן-עירוני טבריה 1:0

 

הקבוצה מהליגה הלאומית התארחה אצל הפועל בקעת הירדן למפגש מסקרן. שער ניצחון במחצית הראשונה של באסל שעבאן העניק לקבוצה מהכנרת את כרטיס העליה לסיבוב הבא בגביע המדינה. בקעת הירדן תתרכז במשחקיה בליגה א' דרום.

 

 

אלירן חודדה, טבריה בסיבוב הבא בגביע המדינה. צילום: עודד חסין

 

הפועל בועיינה-מ.כ צופי חיפה 2:0

 

הסינדרלה של גביע המדינה, צופי חיפה. הקבוצה שהוקמה הקיץ רשמה ניצחון גדול על הפועל בועיינה מליגה א' צפון. רוברט ארחיל העלה את האורחים מהכרמל ליתרון בדקה ה-30', 1:0. במחצית השנייה בועיינה חיפשה שער שוויון, ספגה את השער השני בדקה ה-65' שאדי חג'וג', 2:0 צופי חיפה. עד סיום המשחק בועיינה עוד חיפשה שער מצמק ללא הצלחה. צופי חיפה רושמת ניצחון והישג ענק עליה לסיבוב הבא בגביע המדינה בהשתתפות קבוצות ליגת העל.

 

מכבי שעריים-הפועל קלנסוואה 1:0

 

מפגש טהרת ליגה א', מכבי שעריים ציפתה להתאושש מפתיחת העונה המאכזבת בליגה דרך משחק הגביע מול הפועל קלנסוואה מליגה א' צפון. המחצית הראשונה היתה שקולה בסיומה הורחק האבטאמו אמבה בשורות מכבי שעריים. קלנסוואה ניצלה את היתרון המספרי במחצית השנייה, חמש דקות לסיום המשחק הלחץ הוביל לשער ניצחון של דור מוסקוביץ', 1:0 קלנסוואה שחוגגת עליה לסיבוב הבא. שעריים? הקבוצה מרחובות ממשיכה בפתיחת העונה החלשה.

 

 

בני ג'דידה מכר-ירמיהו חולון 3:0

 

הקבוצה מליגה ב' צפון חיפשה להפתיע את האורחים מחולון לאחר הסיבוב הקודם בו הדיחה את מכבי נוג'ידאת. שחקניו של שלומי שלמה המשיכו ביכולת מהניצחון מול מכבי שעריים. אדיר רחמים העלה את חולון ליתרון 1:0 בחלוף 29 דקות של משחק. שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, מאור אסור הכפיל את היתרון שקבע, 2:0. במחצית השנייה אור סיני הצטרף לחגיגת הכובשים בחולון, 3:0.

 

 

מאור אסור, שער בניצחון קבוצתו על ג'דידה מכר. צילום: איתן ידגר

 

צעירי כפר כנא-מ.ס כפר קאסם 1:0 לאחר הארכה.

 

הקבוצה מליגה א' צפון אירחה במגרשה את מ.ס כפר קאסם מהליגה הלאומית. שתי הקבוצות הגיעו למצבים מול השערים במחצית הראשונה ששקני כפר כנא היו קרובים לכיבוש. המחצית השנייה היתה שקולה ששתי הקבוצות הירבו להחמיץ והותירו את התוצאה בסיום 90 הדקות, 0:0. הארכה בכפר כנא. בהארכה הכושר הגופני החל לשחק תפקיד על כר הדשא. דקה 107' האורחים עלו ליתרון משער של מוחמד סרסור, 1:0 כפר קאסם. עד לסיום הארכה צעירי כפר כנא חיפשה שער שוויון ללא הצלחה, כפר קאסם רושמת ניצחון יקר וכרטיס לסיבוב הבא בגביע המדינה. צעירי כפר כנא תתרכז מעתה במאבקיה בליגה.

 

הפועל כפר סבא-בני אילת 1:4

 

חגיגה באצטדיון לויטה. שחקניו של עומר פרץ לא התקשו מול היריבה מליגה א' דרום. גל קטעבי העלה את הירוקים ליתרון בדקה ה-11', 0:1. עשר דקות אלעד כהן כבש שער שוויון והפריח תקווה בבני אילת, 1:1. בסיום המחצית הראשונה עודיאל פדרו החזיר את היתרון לכפר סבא, 1:2. במחצית השנייה גל קטעבי השלים צמד שערים במשחק שקבע, 1:3. שמונה דקות לסיום המשחק סאן טוריאל הצטרף לחגיגת הכובשים בכפר סבא, 1:4.

 

הפועל ראשון לציון-הפועל הרצליה 0:2

 

הכתומים מעיר היין אירחו את הפועל הרצליה מליגה א' דרום. אוהד אלמגור ואוהד ברזילי כבשו במחצית הראשונה והכריעו את המשחק. הפועל ראשון לציון בסיבוב הבא בגביע המדינה. הרצליה תתרכז מעתה במאבקיה בליגה א' דרום.

 

 

ארז בנודיס, הפסד מאכזב להפועל הרצליה. צילום: איתן ידגר

 

מכבי אחי נצרת-הפועל אזור 0:1

 

הקבוצה מליגה ב' דרום א' חיפשה להפתיע את הקבוצה מהליגה הלאומית. המחצית הראשונה היתה שקולה בין הקבוצות הסתיימה בתיקו 0:0. במחצית השנייה אחי נצרת עלתה ליתרון בדקה ה-58' נואך בזיע, 0:1. אזור חיפשה את שער השוויון ושלחה את כל הכלים ההתקפים לכר הדשא ללא הצלחה. בסיום מכבי אחי נצרת רושמת ניצחון ומעפילה לסיבוב הבא.

 

משחקים נוספים:

 

הפועל רמת גן-מכבי פתח תקווה 3:0

 

הפועל נוף הגליל-הפועל מרמורק 0:2

 

 

שחקני צופי חיפה. הסידנרלה של גביע המדינה. צילום: פייסבוק מ.כ צופי חיפה

הוסף תגובה
תגובות
  1. הייידה חולון ממשיכים לליגה הלאומית השנה (חולוניה 18-10-2022, 15:59)
  2. שאפו לצופי חיפה משחק הקרבה גדול נתנו (רמי חסין 18-10-2022, 16:00)
  3. ממש עצוב (שערוקי 18-10-2022, 16:37)
    לאן נעלמו האוהדים ? מה גרם להם ללכת ? ומי מסוגל להחזיר אותם ? זו הבושה שהמועדון הזה יצר התוצאות בליגה לא משנות כי בליגה שעריים תישאר והגביע בטוח לא חשוב עצוב לראות את היציעים שלנו ומי שלא מסוגל להחזיר את הקהל שילך הביתה ...
  4. תגובה לשערוקי (הוגה דעות 18-10-2022, 18:21)
    לצערי אני לא בטוח ששעריים תישאר בליגה.הקבוצה לא מעניינת איש כי אין לה מטרות אין לה אתגרים כל שנה מחליפים 20 -30 שחקנים.לא זוכר מתי השתלב בהרכב שחקן שעלה מהנוער.
  5. אלוואי יגיע לשעריים משקיע (אוהד שעריים 18-10-2022, 20:51)
    ביזיון קבוצה עם קהל גדול וניהול פח הרסו את הסמל שלנו איפו ימי מוריס זכרונו לברכה אז היה לב
  6. מס' אחד אתה מעשן יותר מדי,או שזה תופעות של הקורונה (עידן 18-10-2022, 20:53)
  7. טריבונה (שערוקי לא שערוקי 19-10-2022, 00:19)
    עד שהשמן לא ירד ממכונת הדשא וילך הביתה לא תצליחו להתקדם ליגה ב בפתח
  8. לכל האוהדים (שעריים בלב 19-10-2022, 08:57)
    הסיפור של משפחת וזה והילד זה חלק גדול שאין הרבה אוהדים ואין שחקן בית פעם ההאמנתי לסיפור של ההנהלה אבל היום אני מאמין לאחים וזה ולמה שהם אמרו לי על ההתנהלות של ההנהלה מקןוה שלא נגיע לליגה ב רק